Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mt-ongelmaista ei uskota

Vierailija
10.07.2013 |

en tiedä enää miten saan lääkärin uskomaan etten ole kunnossa. tk-lääkärit psykiatri sanoo tsemppaa nyt älä murehdi tuollaisia ei sinussa ole mitään vikaa tuo vaikuttaa pelkältä työhaluttomuudelta vaikutat hieman laiskalta ja mukavuudenhaluiselta en nyt ihan usko tuohon mitä kerrot et tarvitse sairauslomaa tulet sitten uudestaan jos vointisi huononee tai todella aiot vahingoittaa itseäsi tai ympäristöäsi...

kolmesta työpaikasta kahden vuoden aikana on tullut potkut koska olen omituinen ei koskaan olla nähty tuollaista ihmistä ei osaa työtään tekee kaiken väärin asiakkaat ei tykkää kukaan ei halua että hoidan heitä tulee erilaisia kieltoja viedään avaimet koska työssä tulee virheitä ei saa päästää sinne tai sinne...

te-toimisto antoi ikikarenssin, toimeentulotukea en saa koska ensin pitää myydä oma osake ja kuolinpesäosuus maapläntistä jota kukaan ei 15 vuoden aikana ole halunnut ostaa. eli rahaa ei mistään pakko varastaa ruokaa sisko maksaa vastikkeen jonkun aikaa..

millä saatte lääkärin uskomaan että tarvii pitkän sairausloman että pääsee RAUHAAN muista ja saa edes perustoimeentulon

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei mistään? Myy se asunto ja pane metsäpläntti tukeiksi.

Vierailija
2/9 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en myy kotiani haluan apua lääkäriltä ja se apu on että pääsen rauhaan kaikesta ja kaikilta pitkäksi aikaa palsta myynnissä vuosikausia kukaan ei osta vaikka hinta matala

tätä juuri tarkoitn kukaan ei usko etten pysty työhön vaikka yritän parhaani työssäni virhe on hengenvaarallinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vielä kertomaan työterveyshoitajalle koko stoorisi. Pyydä, että sinut tutkittaisiin kunnolla. Painota vielä työterveydessä tuo kahden vuoden aikana saamasi palaute työstä. Et varmaankaan tahallasi ole aiheuttanut itsellesi vaikeuksia. Siis työterveyshoitajan vastaanotolle, hän ohjaa sinut lääkärille.

Vierailija
4/9 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ap ole töissä, pönttö. Miten sillä sitten voisi olla työterveyshuoltoakaan. En minä ymmärrä, miksi yhteiskunnan pitäisi elättää, jos kerran on omaisuutta.

Vierailija
5/9 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole työssä olen saanut potkut olen käynyt yksityisellä psykiatrilla ja lääkäreilla heidän mielestä olen laiska ja teeskentelijä vaikka jokin psykologinen testi näytti vakavan sairauden en muista mikä mutta psykiatri sanoi testissäkin voi valehdella en jaksa enää

Vierailija
6/9 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene paikalliseen mielenterveystoimistoon ja pyydä apua.

Vierailija
7/9 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei muka mene metsä kaupaksi. Taatusti menee, kun laitat järkevän hinnan. 

Noin muuten: mene mielenterveystoimistoon tai toiselle psykiatrille.

Vierailija
8/9 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimeentulotuki pakota omaa kotia myymään. Muun omaisuuden kylläkin.

Ja mikä on ikikarenssi?

Vierailija
9/9 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko pääsi eläkkeelle. On 45v. ja hänellä maanisdepressiivisyys. Musta kuulut eläkkeelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi