Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi isorintaiset naiset?

M
01.08.2020 |

Miksi peittelette isoja rintoja, pukeudutte löysiin kaapuihin tai vastaaviin säkkeihin?
saavat teidät näyttämään lihavilta.

Päiväkodilla näin aina välillä, jotain juteltiinkin ym. Erään naisen kanssa, ISOT rinnat, oikein kauniskin ja mukava, MUTTA pidin sitä aina lihavana enkä oikein kiinnostunut sen takia vaikka muutaman kerran huomasin että nainen salaa katseli minua.
No tänään näin sen sitten rannalla bikineissä tai jossain vastaavan tyylisessä uimavaatteessa rannalla ja sillä oli oikeasti todella kaunis ja muodokas vartalo, ei puhettakaan mistään lihavuudesta tai järkyttävästä läskipallomahasta.
Hämmästyin kyllä suunnattomasti enkä uskaltanut mennä juttusille.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
2/23 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta niitä rintoja ei katsella.

G70

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma, että nyt olis sitten kelvannu.

Vierailija
4/23 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä on merkitystä jos et kerran uskalla kuitenkaan mennä juttelemaan silloin kun ne näkyvät paremmin? :DD

Vierailija
5/23 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko. Pienirintaiset naiset ovat saaneet minut katkeroitumaan ja vihaamaan rintojani.

N20

Vierailija
6/23 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sillä on merkitystä jos et kerran uskalla kuitenkaan mennä juttelemaan silloin kun ne näkyvät paremmin? :DD

jäädyin ihan täysin, tilanne oli niin yllättävä ja jotenkin aikaisempi mielikuva oli täysin väärä.

Vierailija
7/23 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska isojen rintojen kanssa ei löydä sopivia yläosia muotoleikkauksilla. Jotta ne ylipäätään mahtuvat päälle, on saatava rinnatkin mahtumaan, muualla on sitten väljää. 80H

Vierailija
8/23 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko. Pienirintaiset naiset ovat saaneet minut katkeroitumaan ja vihaamaan rintojani.

N20

Sun pitäisi rakastaa niitä, jumalan lahja.

Vierailija
9/23 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä käyt päiväkodilla kyttäämässä tissejä?

Vierailija
10/23 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peittelen siksi, ettei niin paljoa katseltaisi.

Tuollainen päiväkoti(!!)kuolaaja olisi varmaan pahimmasta päästä.

Vierailija
11/23 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein sinulle, koska arvotat naista vain hänen ulkomuotonsa takia etkä välitä tutustua luulemasi ison vatsan takia. Toivottavasti nainen on löytänyt fiksumpaa seuraa.

Vierailija
12/23 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sen takia että edestä isojen tyttöjen oletetaan flirttailevan koko ajan ja kaikkialla. Sinun oletetaan olevan tyrkyllä ja monet miehet luulevat että juuri hänelle esittelet.

Vierailija
13/23 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitykkää etsimässä. :D

Vierailija
14/23 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri välttääkseni kaltaisiasi miehiä.

Vierailija
15/23 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska silloin minua itseäni ei huomata. Jos pukeudun itseäni miellyttävään tyköistuvaan, nätisti leikattuun vaatteeseen, joka näyttää kauniisti decolte-aluetta ja ehkä jopa aavistuksen kurkkauksen rintavaosta, niin silloin miehet puhuvat rinnoilleni. Ja naiset haukkuvat tyrkyyksi ja huoraksi.

G75

Vierailija
16/23 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska silloin minua itseäni ei huomata. Jos pukeudun itseäni miellyttävään tyköistuvaan, nätisti leikattuun vaatteeseen, joka näyttää kauniisti decolte-aluetta ja ehkä jopa aavistuksen kurkkauksen rintavaosta, niin silloin miehet puhuvat rinnoilleni. Ja naiset haukkuvat tyrkyyksi ja huoraksi.

G75

Vaihdetaan, mä saan puhua sun rinnoille ja sä saat puhua mun vehkeelle.

Vierailija
17/23 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

G75

Ja tässä, hyvät naiset ja ... noh, naiset, näemme jälleen kerran yhden perusmiehen.

-eri

Vierailija
18/23 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N20

Nyt on pakko kysyä että miten??

Vierailija
19/23 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

G75

Ja tässä, hyvät naiset ja ... noh, naiset, näemme jälleen kerran yhden perusmiehen.

-eri

Näitä matalaotsia on kuin kaloja meressä. Vielä 40-vuotiaanakin olen kieltänyt tuijottamasta tissejäni. Toisilla aivot valahtavat housuihin, ja siihen tuppaa kyllästymään jo nuorena. Automaattinen torjunta kehittyy nopsaan.

Vierailija
20/23 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitykkää etsimässä. :D

Tämä!! 😂 Kyllä! Ap selvästi näitä äiti-syndroomaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi