Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei ole rumia ihmisiä, vaan sellaisia jotka ei.....

Vierailija
10.07.2013 |

......pidä itsestään huolta.

Olen huomannut kun katselen ihmisiä että on paljon niitä jotka eivät pidä itsestään huolta. Hiukset leikkaamattomat ja pesemättömät, hampaat hoitamatta, iho hoitamatta, miehillä parta leikkaamatta tai parta hompsuinen, vaatteet likaiset ja joko liian isot tai liian pienet ja vartalolle täysin sopimattomat. Värit aivan väärät. Kengät mitä sattuu, rikkinäiset ja likaiset, kurassa yltäpäältä.

Suomalaisissa on valtavasti hyväpiirteisiä ihmisiä, mutta nuo em. asiat useinkin pilaavat heidät. On todella niin että jonkun hompsuisen miehen alta löytyisi todella hurmaava gentleman, jos vain hän itse sen huomaisi ja tekisi sen asian eteen jotain. Samoin naisista löytyy todella ihania leidejä, mutta kaksi numeroa liian pienet likaiset pillifarkut ja täysin sopimaton toppi/t-paita, joka jättää "makkarat" näkyviin, ei ole mikään kaunis näky, kun samalla käsivarret on tatuoitu ja kasvot täynnä lävistyksiä, vaaleat hompsuiset hiukset pikimustaksi värjätty jne. jne.

Näitä voisi luetella monen monta, mutta mitä olette itse mieltä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole samaa mieltä.

On olemassa rumia ihmisiä: vammaisia, sairaita, ihmisiä, joiden piirteet ovat jollain tapaa vääristyneet. Tulipalon uhreja. Naisia, joiden kasvoille on heitetty happoa.

Mutta se ei haittaa. Se, mikä minua vituttaa ei suinkaan ole se, että jotkut eivät jaksa nähdä vaivaa, vaan se että hyvä ulkonäkö on nykyään se ominaisuuksista tärkein ja ilman sitä et ole juuri edes ihminen. Jos olet ruma, et voi olla pätevä, jos olet lihava, olet laiska ja tyhmä, jos pukeudut väärin olet piittaamaton ja epäkohtelias. Jos olet köyhä etkä pysty panostamaan, tulisi sinun piiloutua muiden silmistä.

Jos sinulla yksinkertaisesti on muuta ajateltavaa ja muita kiinnostuksen kohteita, olet vääränlainen ja huono ihminen.

Toivottaisin maailman ilman peilejä ja kameroita tervetulleeksi sekunnissa. Nykymeno on sairasta.

AP, miksi sinä kyttäät ihmisiä noin ilkeämielisellä tavalla? Mitä sinun elämästäsi puuttuu?

Vierailija
2/8 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 14:28"]

On olemassa rumia ihmisiä: vammaisia, sairaita, ihmisiä, joiden piirteet ovat jollain tapaa vääristyneet. Tulipalon uhreja. Naisia, joiden kasvoille on heitetty happoa.

[/quote]

Kuten kauneus, myös rumuus on katsojan silmässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan haukunut elämäni aikana rumaksi ketään ihmistä, enkä aio sitä tehdä vastaisuudessakaan. Enkä kyttää ihmisiä. Katselen vaan miellälläni ihmisiä istuessani kahvilla tai jäätelöllä tuolla kesätoreilla . Onko jo sekin Suomessa lailla kielletty?

Terv. AP

Vierailija
4/8 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ap:n kanssa samaa mieltä. Oi että kun joskus oikein kädet syyhyää kun tekisi niin mieli stailata joku tuollainen homssuinen josta näkee että voisi olla kaunis jos laitettaisiin vähän. Oon niin onnellinen aina kun näen nuita muodonmuutoksia lehdissä  ja ohjelmissa. Muutaman kilon laihdutus, istuvat vaatteet ja laitetut hiukset tekevät monesti ihmeitä!

Vierailija
5/8 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aikaisemmin ollut todella hirveän näköinen. Kuvailen vähän... ylipainoa oli kymmenen kiloa, pukeuduin aina mustaan, kun ajattelin että se hoikentaa ja käytin karmean sävyisiä meikkejä. Hiusväri oli mustanruskea, vaikkei se sopinut ihonväriini lainkaan. Näytin surulliselta valaalta.

Nyt olen laihduttanut itseni hoikaksi ja löytänyt pukeutumisessa värit. Hiuksissa on oma, vaaleanruskea sävy ja meikkaan hillitysti. Urheilu on nykyään aidosti kivaa ja saan siitä energiaa, ei pelkästään ulkonäön takia. Monet vanhat tutut eivät meinaa tunnistaa. Olen ap:n kanssa samaa mieltä, ihminen voi muuttua ulkoisesti paljonkin, jos vain pitää itsestään huolta.

Vierailija
6/8 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti olemassa on myös oikeasti rumia ihmisiä. Oikeassa olet kuitenkin siinä, että jos jätetään ulkopuolelle esim. onnettomuuksien uhrit ja ihmiset, joiden ulkonäköön vaikuttaa sairaus tai vamma, saisi ihmisistä lähes poikkeuksetta edes keskivertotasoisia. Sopivilla hius-, meikki- ja vaatevalinnoilla voi saada ihmeitä aikaan. Eivät monet superstaratkaan kovin ihmeellisen näköisiä ilman ehostusta ole.

On jännää nähdä, kun joku harmaavarpunen uudistaa tyyliään ja onkin yhtäkkiä suoranainen kaunotar. Aiemmin ei ole välttämättä tullut ajatelleeksikaan, kuinka hyvännäköinen ihminen on kyseessä, kun hänen tyylinsä ei sovi hänelle yhtään.

Vierailija
7/8 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 14:59"]

Minä olen ap:n kanssa samaa mieltä. Oi että kun joskus oikein kädet syyhyää kun tekisi niin mieli stailata joku tuollainen homssuinen josta näkee että voisi olla kaunis jos laitettaisiin vähän. Oon niin onnellinen aina kun näen nuita muodonmuutoksia lehdissä  ja ohjelmissa. Muutaman kilon laihdutus, istuvat vaatteet ja laitetut hiukset tekevät monesti ihmeitä!

[/quote

Veit varpaat suustani! T. ;D, Ap.

Vierailija
8/8 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 14:59"]

[/quote

Veit varpaat suustani! T. ;D, Ap.