Helpoin marjapaikka autottomalle Hgistä?
Mihin menen keräämään mustikkaa ja pelastamaan Suomen kansantalouden? Ei niitä täällä kaupungissa näy.
Kommentit (21)
Itsw keräsin Keskuspuistosta. Alkavat olla tosi kypsiä jo, vähän liiankin.
Mun sisko väittää keräävänsä mustikoita keskuspuistosta. Onko siellä, vai mahtaako valehdella?
Bussilla kuusijärvelle ja siitä kävellen n. 2km Bisajärven suuntaan. Siellä on mustikkaa ihan älyttömästi.
Vierailija kirjoitti:
Mun sisko väittää keräävänsä mustikoita keskuspuistosta. Onko siellä, vai mahtaako valehdella?
Onhan siellä, mutta kerääjiäkin on aika reippaasti. Olen nähnyt ainakin 5 itseni lisäksi omilla kulmilla.
Joskus vuosia sitten Jakomäessä oli metsikkö jossa oli mustikoita. Siellä asunut tuttunu keräsi niitä. En tiedä onko enää vai onko rakennettu täyteen.
Jos menet junalla vaikka jonnekin Asolan tienoille, en muista mitä pysäkkejä siinä on, ehkä juuri Asola, niin siinä alkaa metsäiset maisemat.
Sipoon suuntaa olisin itse tullut ehdottamaan. Mutta en osaa tarkempaa neuvoa antaa.
Mustavuoren ja Talosaaren ympäristö.
En tiiä miksi luen koko ajan marjapiirakka :D
Liikaa viinii vissiin.
Paloheinän ulkoilualue, täynnä mustkoita kaikki pururadan reunat. Ihmeen vähän ihmiset kerää
Vierailija kirjoitti:
Paloheinän ulkoilualue, täynnä mustkoita kaikki pururadan reunat. Ihmeen vähän ihmiset kerää
Ne reunalla olevat marjat on kuorrutettu silkalla virtsalla, joten en yhtään ihmettele, ettei niitä kukaan kerää. Hyh, niin monta kertaa nähnyt pikaisen poistumisen pari askelta sivuun ja sitten sohottamaan.... :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne reunalla olevat marjat on kuorrutettu silkalla virtsalla, joten en yhtään ihmettele, ettei niitä kukaan kerää. Hyh, niin monta kertaa nähnyt pikaisen poistumisen pari askelta sivuun ja sitten sohottamaan.... :(
Et sitten jaksa kymmentä metriä sivuun tarpoa ja toisekseen: sade huuhtelee ne kyllä.
Älkää ehdottako Nuuksiota, se on niin kaukana