Miksi minulla synkkaa vain ei-viehättävien naisten kanssa :(
Tunnen itseni hyvin ja synkkaaminen on aitoa. Sitä vastoin hyvännäköisten naisten kanssa minulla ei synkkaa oikeastaan koskaan.
Kyse ei ole edes mistään heikosta itsetunnosta tai muusta psykologisesta syystä. Ulkonäölläni saisin oikeastaan ihan kenet haluaisin, mutta suhdetta en halua enää, jos naisen kanssa ei synkkaa aidosti.
Aiemmin seurustelin vain hyvännäköisten kanssa, mutta niissä suhteissa voin henkisesti huonosti.
Lopulta annoin periksi ja aloin suhteeseen naisen kanssa kenen kanssa synkaa aidosti. Olen onnellinen näin. Mutta harmittaa se silti ajoittain, etten löytänyt hyvää suhdetta hyvännäköisen naisen kanssa.
Kommentit (21)
Tälle ilmiölle löytyy yleismaailmallinen selitys, kauniiden naisten ei ole tarvinnut kehittää persoonaansa, koska ovat saaneet asioita ainoastaan ulkonäkönsä ansiosta.
Tavallisten ja rumien naisten taas tulee kehittää persoonaansa, että ihmiset kiinnostuisivat heistä. Heillä on todennäköisemmin siis parempi luonne, kuin viehättävän näköisillä naisilla. Kauniiden naisten ei tarvitse pelätä sitä, ettei uusia kumppaniehdokkaita olisi tarjolla, koska niitä on ja paljon, siksi he eivät takerru yhteen mieheen ja pyri miellyttämään tätä hänet pitääkseen.
Ruma nainen miehen lopulta saatuaan, pitää tästä kynsin hampain kiinni, koska uutta tilaisuutta saada mies ei tule ihan heti vastaan. He ovat valmiita joustamaan, kun taas kauniilla on tapana olla itsekkäämpiä ja vähemmän miellyttämisen haluisia. Tämä siis suuntaa-antava selitys, ei päde kaikkiin edellä kuvaillun kaltaisiin henkilöihin. Aina löytyy poikkeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat mulle sopivalta, otappa yhteys! :D
0700-123123
Vierailija kirjoitti:
Tälle ilmiölle löytyy yleismaailmallinen selitys, kauniiden naisten ei ole tarvinnut kehittää persoonaansa, koska ovat saaneet asioita ainoastaan ulkonäkönsä ansiosta.
Tavallisten ja rumien naisten taas tulee kehittää persoonaansa, että ihmiset kiinnostuisivat heistä. Heillä on todennäköisemmin siis parempi luonne, kuin viehättävän näköisillä naisilla. Kauniiden naisten ei tarvitse pelätä sitä, ettei uusia kumppaniehdokkaita olisi tarjolla, koska niitä on ja paljon, siksi he eivät takerru yhteen mieheen ja pyri miellyttämään tätä hänet pitääkseen.
Ruma nainen miehen lopulta saatuaan, pitää tästä kynsin hampain kiinni, koska uutta tilaisuutta saada mies ei tule ihan heti vastaan. He ovat valmiita joustamaan, kun taas kauniilla on tapana olla itsekkäämpiä ja vähemmän miellyttämisen haluisia. Tämä siis suuntaa-antava selitys, ei päde kaikkiin edellä kuvaillun kaltaisiin henkilöihin. Aina löytyy poikkeuksia.
Tässäpä se asian ydin tulikin hyvin kiteytettynä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, onhan se tärkein kuitenkin se ulkonäkö. Eiku...
Useimmilla kyllä. Ap:llä ei.
Minä en ainakaan ole edes nätti ja miehiä on heti tarjolla vaikka kuinka jos vaan itseni jonnekin esille laitan. En ole ikinä käsittänyt miksi naiset ripustautuu ihan hirveisiinkin miehiin ihan kuin tuolla ei olisi tarjolla mielinmäärin uusia jos sellaisen haluaa.
Olet varmaan sama valittaja, joka on tehnyt tässä parin päivän sisään jo monta aloitusta samasta aiheesta.
Jos oikeasti rakastaisit, näkisit rakkaasi kauniina huolimatta siitä, miltä tämä muille ihmisille näyttää. Ilmeisesti olet valinnut naisen, jota et rakasta. Kannattaa jatkaa etsimistä, ehkä se sinullekin oikea on vielä jossain.
Koska niillä kauniimmilla nousee usein kusi päähän, etkä sentakia saa niistä mitään irti.
Ulkonäkö ja sen myötä tulleet kehut/haukut, onnistuneet/torjutut lähestymisyritykset, vastakkaisen sukupuolen ihailu/välinpitämättömyys yms. vaikuttavat siihen, mihin suuntaan luonne kehittyy, mitä alkaa arvostaa enemmän ja minkä huomaa olevan vain turhaa pinnallisuutta.
Minkä takia näitä uli- ja muiden äijäpalstojen ulostuksia pitää lukea naistenkin palstalla? Varsinkin kun näkee että nämäkin ovat kieli poskessa väännettyjä, niin huonoja. Miksei näitä poisteta?
Vierailija kirjoitti:
Joo, onhan se tärkein kuitenkin se ulkonäkö. Eiku...
On se tärkein. Ei se kuitenkaan yksin riitä.
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia näitä uli- ja muiden äijäpalstojen ulostuksia pitää lukea naistenkin palstalla? Varsinkin kun näkee että nämäkin ovat kieli poskessa väännettyjä, niin huonoja. Miksei näitä poisteta?
Olisko sun helpompi vaan skipata nämä, eikä provosoitua noin pahasti, että vaivaudut ihan kommentoimaan?
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan ole edes nätti ja miehiä on heti tarjolla vaikka kuinka jos vaan itseni jonnekin esille laitan. En ole ikinä käsittänyt miksi naiset ripustautuu ihan hirveisiinkin miehiin ihan kuin tuolla ei olisi tarjolla mielinmäärin uusia jos sellaisen haluaa.
Mitä näitä keskusteluja olen lukenut, niin tuntuu olevan monilla naisilla suuria vaikeuksia löytää yhtään ketään.
Luultavasti on olemassa joku nätti, muttei pinnallinen, jonka kanssa synkkaa. Miksi et ole ollut sinkku, vaan on pakko olla parisuhteessa jonkun kanssa, vaikka väkisin. Mikä idea siinä on.
Ihanaa, kun ulimiehet tulee lyttäämään hhimoitsemansa kauniit naiset tylsiksi kusipäiksi, vaikka todellisuudessa he itse ovat tylsiä kusipäitä toisin kuin kauniit naiset.
Ottaako noin koville, kun ei saa instatypy?
Mies joka kadehtii naisen ulkonäköä (tasokkuutta) on surkea otus. Siitähän tuossa on kysymys - tarve saada itse loistaa.
Ei tavismiehestä kiinnostu kuin ne massiivisimmat laardilöllöt, mutta nekin vaan tyytyvät tavismieheen kun eivät muuta saa. Kauniit naiset kelpuuttaa vaan niitä top 1% pitkiä komeita lihaksikkaita ja rikkaita supliikkimiehiä. Sairaaksi on mennyt touhu.
Kuulostat mulle sopivalta, otappa yhteys! :D