Ootko se takertuva reppana/tunnetko semmosta
joka kaupassakin ottaa miehestä heti kiinni tai rupeaa hiplaileen jos vähänkin nätimpi nainen menee ohi :D
Halooo onko niiiiiiiiin huono itsetunto...............
Kommentit (7)
Naisystävä tarraa mieheensä kiinni ettei vain katso toista naista...
Pysyykö se mies pitämällä????!!!
Uppista. Minuakin kiinnostaa, tunteeko kukaan näitä naisia? Pakkohan jonkun on tuntea, jos jossain niin aaveepalstalla.
Tätä näkee nimittäin tosi paljon, samaten siinä samalla naisen mulkoilua, ja mä oon nimenomaan vaan vähän nätimpi nainen enkä mikään Megan Fox. Ei ole edes järjettömän kokoisia muovihinkkejä, enkä käytä paljastelevia vaatteitakaan.
En tunne. Enkä ole koskaan moiseen tapahtumaan edes törmännyt. Mä en vissiin hirveesti seuraa ympäristöäni..........
Niin tai sitten toisinpäin, kun yhdessä miehen kanssa kattellaan kauniita. Sillee vaivihkaa. "vähäx oli kaunis nainen kaupassa, näitkö sen blondin siinä viereisellä kassalla?!" tai "hyvät tissit pakastealtaalla!" yms. Nuo oli siis mun sanomisiani. Mies vaan nyökyttelee tyytyväisenä nähneensä tai sitten on, että höh eipä nähnyt.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 00:09"]
Uppista. Minuakin kiinnostaa, tunteeko kukaan näitä naisia? Pakkohan jonkun on tuntea, jos jossain niin aaveepalstalla.
Tätä näkee nimittäin tosi paljon, samaten siinä samalla naisen mulkoilua, ja mä oon nimenomaan vaan vähän nätimpi nainen enkä mikään Megan Fox. Ei ole edes järjettömän kokoisia muovihinkkejä, enkä käytä paljastelevia vaatteitakaan.
[/quote]
Jos kuvittelet vain koko tilanteen? Koska niitäkin naisia on paljon, jotka kuvittelevat miesten katselevan heitä ihailevasti.
No enpä ole koskaan tuollaista nähnyt, ja minä olen kuitenkin sellainen kaunis nainen, joka kerää katseita. Olen taipuvainen kallistumaan kuvittelun puolelle minäkin.
Minä ja mies kuherrellaan julkisilla paikoilla hyvinkin paljon. Aika hauskaa, jos joku mamma luulee sen johtuvan hänestä ja hänen kauneudestaan, jonka koen uhaksi. :D Ole huoletta, ei me edes huomattu sua.
Kaupassa?
Mä ajattelisin, että jos joku rupeaa hiplailemaan vierasta ihmistä kaupassa, niin sillä on joko joku todella surullinen mielenterveysdiagnoosi,
tai sitten se on juovuksissa.
Taoi sitten, jokotai.