Harmittako, kun ensi kuun jälkeen on jo lokakuu?
Kommentit (20)
Ai että harmittaako kun syyskuun jälkeen tulee lokakuu. No eipä erityisemmin.
On kiva laittaa taas sukkahousut ja nilkkurit jalkaan
Harmittaa enemmän se, että lokakuuta seuraavan kuun jälkeen on joulukuu josta enää 8 kuukautta elokuuhun. Tylsää tämä ainainen elokuu.
Vi.... kun koko kevät ja kesä en päässyt italiaan ja nyt tulee pitkä ja pimeä talvi. Toivottavasti ensi keväänä.
Harmittaa, syksy ja talvi menee aina niin hitaasti. Keväällä ja kesällä taas on mahtavaa, on paljon kaikkea tekemistä ja voi olla paljon ulkona.
Harmittaa, koska synttärit ja vanheneminen lähestyy.
N26
Ei, koska ensi kuun jälkeen kahdeksan kuun jälkeen on jo kesäkuu.
Ei harmita, ollaan silloin lähempänä koronan voittamista kuin nyt.
Jopas on pessimististä. Eli ei saa nauttia nyt vielä kesänrippeistä, koska sen jälkeen tulee syksy?
Elämänkin jälkeen tulee kuolema, joten miksei vaan samantien kuolla kupsahtaisi jo nyt?
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa, koska synttärit ja vanheneminen lähestyy.
N26
Tismalleen sama ikä ja tismalleen samasta syystä olin tulossa sanomaan, miksEI harmita. :D
Eli ei harmita, koska synttärit lähestyy, jee! 🎂
N26
Ei, koska se tosiaankin on vasta ensi kuun jälkeen.
Mitä siistii edes on synttäreissä? Ei bileitä, ei lahjoja, lisäikä vaan ahdistaa
Lokokuu on paras kuu. Ihanan pimeää ja synkkää. Marraskuu on myös ihana. Eikä tarvi pelätä hellepäiviä ihan heti.
Vierailija kirjoitti:
Mitä siistii edes on synttäreissä? Ei bileitä, ei lahjoja, lisäikä vaan ahdistaa
Toisille se kyllä tarkoittaa bileitä ja lahjoja. 🤔
Itse tosin vietän synttärini yksin, se on se tapa miten olen näin aikuisiällä päättänyt juhlistaa, eli kokonainen päivä Kokonaan Itselleni. Lahjatkin ostan itse, saatan törsätä johonkin sellaiseen mitä en normaalisti raaskisi ostaa. Hyvää ruokaa ja juomaa kaappi täys, muutamana vuonna olen ostanut kokonaisen kakun ihan vain itselleni... Monesti kehittelen vähän jotain extra”ohjelmaa”, käyn esim. elokuvissa yms. ☺️
Lokakuussa ollaan jo voiton puolella.