Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Töissä naiset valittavat kun lihovat.

Vierailija
01.08.2020 |

Käyn syömässä yhdessä tiimin naisten kanssa. Naiset ihmettelevät ja voivottelevat lihomistaan. Samaan aikaan suorastaan piilovi***tuilevat minun liian terveellisestä ruoasta (esim salaatti lounaaksi) Ja pienestä annoskoosta. Itse olen hoikka ja pienikokoinen.

Kun sanon suoraan, kun kommentoivat negatiivisesti mun pientä annoskokoa, että te lihotte koska syötte liikaa, ja liian lihottavasti (rasvaista roskaruokaa) niin suuttuvat. En ikinä ensin aloita näitä kommentteja, vaan puolustaudun kun alkavat haukkua mun ”pupunruokaa”.

Mikä näitä keski-ikäisiä naisia vaivaa??? Ihan itse aiheuttavat syömisillään oman lihomisensa! Ja kun sanoi , että terve ravinto ja urheilu on arvovalintoja, yksi nainen vit*** tuili mulle koko loppupäivän!

Ja ei siis ole sairas tai estynyt mitenkään harrastamaan liikuntaa. Tämä nainen harrastaa leipomista ja syö joka päivä valtavan määrän erilaisia leipomuksiaan; kakkua, pullaa, leivonnaisia etc. Tuo niitä töihinkin joka viikko.

En vaan voi ymmärtää, että aikuinen ihminen pakoilee vastuuta omasta lihomisestaan, ja kettuilee hoikille.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Syön lounaalla kunnolla niin ei tule illalla syötyä liikaa. Ihan vaan yhden pullan ja vähän suklaata ja muutaman leivän syön." 

Vierailija
2/4 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama ilmiö kuin toisessa pihyysketjussa mainitsemani, että voivotellaan köyhyyttä ja kaiken kalleutta muttei silti viitsitä vaivautua kilpailuttamaan mitään että tulisi säästöä. Sitten kaltaisiani jotka niin tekee nimitellään piheiksi ja hämmästellään mihin sitä rahaa nyt pitää säästää. Tällaisilla ihmisillä ei ole järkeä päässä ja haluavat vain velloa siinä omassa helppoudessaan, lisäksi muidenkin pitäisi olla samanlaisia ettei itsestä tunnu pahalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin paljon helpompaa uhriutua kuin kantaa vastuu omista teoistaan. Ja ihminenhän on kaikista kateellisia niistä asioita missä itse epäonnistuu.

Se kettuilu on kateutta. Tottakai se ottaa lihavaa mässyttäjää päähän kun hoikka syö pienempiä annoksia ja terveellistä ruokaa, kun itse syö pizzaa.

Vierailija
4/4 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan sama ilmiö kuin toisessa pihyysketjussa mainitsemani, että voivotellaan köyhyyttä ja kaiken kalleutta muttei silti viitsitä vaivautua kilpailuttamaan mitään että tulisi säästöä. Sitten kaltaisiani jotka niin tekee nimitellään piheiksi ja hämmästellään mihin sitä rahaa nyt pitää säästää. Tällaisilla ihmisillä ei ole järkeä päässä ja haluavat vain velloa siinä omassa helppoudessaan, lisäksi muidenkin pitäisi olla samanlaisia ettei itsestä tunnu pahalta.

Hyvin tiivistetty. 

Vanhempani ja veljeni ovat tällaisia ihmisiä, itse pyrin aina tekemään asioille jotain jos jokin häiritsee. Tulokset ovat sen mukaisia. Olen hoikka ja hyvässä kunnossa, ihmissuhteeni ovat toimivia, pidän työstäni ja pärjään siinä hyvin. Muulla perheellä on vaihtelevassa määrin masennusta, fyysisiä terveysongelmia, sosiaalisia ongelmia, lihavuutta, huonoa vointia ja katkeruutta. Veljellä lisäksi jonkinlainen huumeongelmakin. 

Minulle huomautellaan terveellisistä syömisistäni ja niistä yritetään keksiä huonoja puolia. Painoa kauhistellaan kammottavan laihaksi vaikka olen 10 kg normaalipainon alarajaa painavampi. Rahankäyttöäni moititaan pihiksi, vaikka olen tyytyväinen elämääni enkä todellakaan pihistele tärkeissä asioissa. Jos minä kehtaan sanoa puoli lausettakaan siitä, miten elämänsä kurjuutta valittava ihminen voisi parantaa tilannettaan, minut tuomitaan sairaaksi.

Ihmisen mieli on valitettavan altis tällaiselle sokeudelle. En pidä nykyisin kovin usein yhteyttä perheeseen. Ei tuollaista käytöstä vain jaksa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan