Koira tärkeämpi kuin muut ihmiset
Mielipiteitä? Itselläni näin on. Ei ole lapsia, avopuoliso vain.
Kommentit (10)
Mitä enemmän olen joutunut tekemisiin ihmisten kanssa, sitä enemmän rakastan koiraani.
Avopuolisoakin tärkeämpi? Tietääkö hän sen? Miksi edes olet parisuhteessa?
Kuin muut ihmiset.
Se oli hyvin sanottu.
Noin ajattelevat inhimillistävät eläintä liikaa ja liittävät niihin ominaisuuksia joita niillä ei ole. Sinähän oletat koirasi myös "rakastavan" sinua, eikö niin?
Oletko ehkä niitä, jotka valinnan edessä pelastaisivat ennemmin oman lemmikin kuin vieraan lapsen esim. tulipalosta?
Vierailija kirjoitti:
Noin ajattelevat inhimillistävät eläintä liikaa ja liittävät niihin ominaisuuksia joita niillä ei ole. Sinähän oletat koirasi myös "rakastavan" sinua, eikö niin?
Mikä olisi mielestäsi sopiva määrä inhimillistämistä?
Aina eläimeni tärkeempiä kuin kukaan ihminen.Nyt uusi koira ja koiran kanssa sovimme ,minä suojelen häntä,hän minua.Hän kasvaa,oppii vasta.Mun edesmennyt 13 v koirani oli niin rakas,muutkin tykkäsi.Älykäs,sosiaalinen maailman paras patikkakoira.Kasvain vei.kasvoi kissan kanssa joka 13,nykyinenkin tykkää kissasta.Leikkivät yhdessä..Eläin on niin paras ei se soita,en lähde lenkille.Toki koiraakin pitää osata lukea ns.femokraattinen kasvatus vaikka minä olen se alfa,ei koira..monesti näkee koira vie.Täällä vien minä opetan uusia juttuja.Hän oli teini välil pisti hanttiin,näykkikin..muutettiin toiminta tapoja ja nyt hyvä tietty rytmi,tehdään jutut tietyllä lailla ulos menot jne.Kyllä mietin jaksanko kasvattaa uuden pennun.Sisäsiistiksi oppi alta aika yksikön niin nopeaan.Kun kehuin se näykkäsi..Nyt ymmärtää kehut ja silitykset.Olen sanonut minun sydämeni vasenpuolikas eläimet.Ihmiset tuottaa vaan pettymyksiä..
No kyllä rakkaat sukulaiset (äiti, veli, kummipojat) menee ohi mutta kyllä se koira on tosi tärkeä.
Ehdottomasti on!
Karvakorvani on paras ja rakkain ystäväni.