Te mt ongelmaiset joilla lapsia? Mitä teidän lapsista on tullut isona?
Kiinnostaa tietää kun meillä toinen lapsista on tosi hyvä koulussa.
Kommentit (12)
Vastaan vanhempieni puolesta. Meistä tuli yhdestä pankkivirkailija, toisesta siivooja ja minusta kokonaan syrjäytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Isoja mt ongelmaisia
Kerrotko jäikö koulut täysin kesken? Miten ongelmat näkyy nyt? Minkä ikäisenä sairastui?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vastaan vanhempieni puolesta. Meistä tuli yhdestä pankkivirkailija, toisesta siivooja ja minusta kokonaan syrjäytynyt.
Itse oon normaalista kodista, tai ehkä äiti oli narsisti. Sairastuin lasten ollessa joku 3 ja 5v eli en tehnyt lapsia sairastumiseen jälkeen lisää. Syy koulukiusaaminen ja työpaikkakiusaaminen.
Ap
Mt ongelmaisia. Olisimme jättäneet lapset tekemättä, mutta ympäristön painostamana teimme lapsia, vaikka molemmilla vanhemmilla on mt-ongelmia. Meitä painostettiin tekemään lapsia, koska kukaan ei kuulemma hoitaisi meitä vanhana, jos meillä ei ole lapsia.
Poika on pian valmis sähköinssi ja tyttö opiskelee sairaanhoitajaksi.
Molemmat käyneet lukion.
En valinnut sairastua tytön syntymän jälkeen synnytyksen jälkeiseen masennukseen ja sitä kautta paniikkihäiriöön ja ahdistuneisuuteen mutta olen pystynyt pitämään paletin kasassa lääkityksellä ja terapialla. Lapsille olen onneksi voinut aina tarjota harrastukset ja kotiolot ovat olleet vakaat.
Mietin että onko oikein kannustaa lapsia opiskelemaan mahd. Korkeallle.? Vai sanoa heille elämän realiteetit jo aikaisin että voivat sairastua samaan kuin minä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mietin että onko oikein kannustaa lapsia opiskelemaan mahd. Korkeallle.? Vai sanoa heille elämän realiteetit jo aikaisin että voivat sairastua samaan kuin minä?
Ap
Stop thinking about what could go wrong, and start being exited about what could go right!
Hyvä elämänneuvo.
Minkä ikäiset lapset sinulla ap on ja miten heidän koulunsa sitten sujuu?
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäiset lapset sinulla ap on ja miten heidän koulunsa sitten sujuu?
En viitsi kertoa kun täällä on ilkeitä hyeenoita jotka kärkkyy tunnistamis vinkkejä...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei meistä kukaan kärsi mielenterveysongelmista. Minä syrjäydyin työelämästä fyysisten sairauksieni ja oppimisvaikeuksien takia. Myös toisella sisarellani, tällä siivoojalla, on pahoja oppimisvaikeuksia mutta hänellä ei ole fyysisiä sairauksia, joten hän pystyy toimimaan siivoojana. T. Vastaaja nro 2
Isoja mt ongelmaisia