Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aamulla heti kun herää ja silmät avaa niin päälle vyöryy aivan helvetillisen

Vierailija
01.08.2020 |

Iso ja kaiken kattava kuristava olo. Eikä sitä saa ravistelluksi koko päivänä pois, se korkeintaan lievenee niin, että olen yhteiskunnan suht toimiva jäsen eli käyn töissä jossa sitten vedän roolia.
Ja illalla nukkumaan mennessä pyörii kaikki paska mielessä, esim.ettei ole syytä elää.

Ei ole ikinä ennen ollut ihan tällaista oloa varsinkaan kesän ja loman jälkeen, vaikka vuosikausia tässä suossa rämpinytkin. Mutta nyt on, ei voi mitään. Ilo irti vaikka sydän märkänis, pääasia että toimii ja ansaitsee.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Joku sanoisi masennukseksi. Minulla se on vain elämää.

Vierailija
2/5 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikkoina menneisyyden traumat ovat kiusanneet. Kumma kun ei pysty päästämään irti vaan pitää mielen muistella kaikkea paskaa. Ja se mitä ajattelee toistuu levynä päässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä akuuttipäivystykseen ja kerro ongelmasi, varsinkin tuo että et haluaisi edes elää. Mielenterveystoimistostakin voisit saada apua.

Vierailija
4/5 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota yhteyttä akuuttipäivystykseen ja kerro ongelmasi, varsinkin tuo että et haluaisi edes elää. Mielenterveystoimistostakin voisit saada apua.

Minua kiusasivat psykiatrisella päiväosastolla oikein kunnolla. Että sellaista apua. Helppo tehdä kun eihän mielenterveyspotilasta kukaan usko.

Vierailija
5/5 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan elää, mutta en näe siihen kummemmin syytä. Lapseni tietysti, mutta eivät hekään minua tunnu kummemmin enää tarvitsevan, mutta koska ovat olemassa ja rakastan heitä niin paljon niin en mitään ole itselleni tekemässä.

Siispä olen vain porskuttanut eteenpäin ja porskutan edelleen, siinä ei vain ole muita syitä eikä pahemmin iloa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan