Kyntääkö mieheni työkaveriansa?
Eli mies on kunnalla töissä ja tekee naisparin kanssa päivät töitä. Minun kanssa ei halua olla iltaisin, eikä suostu kosketuksiin eikä sänkyyn, vaan sohvalla nukkuu. En millään haluaisi uskoa tätä, mutta tulee niin tyytyväisenä töistä. Työkaverinsa on sinkku.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Ei se työkaveri enää ole sinkku. Miehelläsi on nyt kaksi vaimoa.
Näinhän se on. Mutta mies on myös tyhmä. Jos haluaa kerran pitää kahta naista, niin kumpikin täytyy pitää tyytyväisenä. Nyt ap:n mies hylkii ap:ta ja se ei toimi.
Ja tiedän kokemuksesta, koska minulla on ollut useampi vaimo pitkän aikaa. Homma toimii, kun kaikki on tyytyväisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on. Mutta mies on myös tyhmä. Jos haluaa kerran pitää kahta naista, niin kumpikin täytyy pitää tyytyväisenä. Nyt ap:n mies hylkii ap:ta ja se ei toimi.
Ja tiedän kokemuksesta, koska minulla on ollut useampi vaimo pitkän aikaa. Homma toimii, kun kaikki on tyytyväisiä.
Mestari?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mestari?
Paremminkin Masteri. ;)
Miksi pidät kunnan työntekijää miehenäsi?
Anna kyntää vaan, ei ole toisen naisen onni sinulta pois.
No kun juurikin on toisen naisen onni minulta pois! Kun kyntää päivät tätä kaveria, niin ei suostu minun kanssa seksiin. Ja on ympäristötyöntekijä. Ja on tyhmä kun paljasti itsensä, ettei pitänyt omaa vaimoaan tyytyväisenä. AP.
Ihme puppua taas, hänellä on töissä raskas henkinen vaihe menossa, vaatii suurta akateemista panosta. Hänen pitää saada levätä. Huomioi miestäsi, tee hänelle maittava aamiainen tai yllätät valmiilla voileivillä.
Hän on kunnan työntekijä, ei ole mitään raskasta. Pääasia että hän suurinpiirtein on läsnä. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Mies vaihtoon
Luitko avausta ollenkaan? Työkaverinainen on sinkku, eikä voi ap:n kanssa vaihtaa miehiä. Muutenhan tuo voisi onnistuakin.
Onko kovinkin yleistä että pannaan työaikana?
Vierailija kirjoitti:
Onko kovinkin yleistä että pannaan työaikana?
Ainakin h***at panee työaikana.
Jos on naisten mieleen, eli pitkä ja komea niin kyllä jos on tavis,niin aika epätodennäköistä. Tavis ei vain kertakaikkiaan saa.
Ei ole pitkä eikä komea. Mutta luulee tietävänsä paljon asioita. Homoparta on.
Ei ole pitkä eikä komea. Mutta luulee tietävänsä paljon asioita. Homoparta on.
Millainen on homoparta?
t. partainen mies