Kyntääkö mieheni työkaveriansa?
Eli mies on kunnalla töissä ja tekee naisparin kanssa päivät töitä. Minun kanssa ei halua olla iltaisin, eikä suostu kosketuksiin eikä sänkyyn, vaan sohvalla nukkuu. En millään haluaisi uskoa tätä, mutta tulee niin tyytyväisenä töistä. Työkaverinsa on sinkku.
Kommentit (45)
Ei kynnä himassa! Sehän tämä ongelma onkin! Homoparta on sotkuinen parta ja mies luulee olevansa komea kun on risuparta. Yäk. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Ei kynnä himassa! Sehän tämä ongelma onkin! Homoparta on sotkuinen parta ja mies luulee olevansa komea kun on risuparta. Yäk. Ap.
Ahaa, kiitos tiedosta. Onneksi minun partani on lyhyt ja siisti sekä tarkkaan rajattu.
- se partainen mies
Vierailija kirjoitti:
Veljet miten terävänoloinen naaras.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyllä yhtään kuvaava termi. Homot jos partaa pitävät, pitävät sen siistinä .
Vierailija kirjoitti:
Puistotyöntekijä ilmeisesti?
Siellä ne nusuttelee jonkun ruohonleikkurin päällä ja työvuorolla kylvetään muutakin kuin kukan siementä. Voi nuorta rakkautta!
Tosin ikävää ap:lle. Mies vaihtoon. Musta ap voisi siirtää sen miehen sohvan pihalle, kun mies kerta tykkää sänkyleikeistä ulkosalla.
Niillä on niitä kutemiskoppeja kaikkialla. Mun miehellä on niitä avaimia monta nipullista , missä pystyy kutemaan, ei tarvi ulkosalla.
Vierailija kirjoitti:
Niillä on niitä kutemiskoppeja kaikkialla. Mun miehellä on niitä avaimia monta nipullista , missä pystyy kutemaan, ei tarvi ulkosalla.
Aikamoiselta irstailulta kuulostaa puistotyöntekijän arki. No, ei ihme että niihin paikkoihin on aina niin paljon hakijoita.
Vierailija kirjoitti:
Työnkuvaan kuuluu siemenen kylväminen. Kyllähän ap tämän varmasti tiesi, kun nai puistotyöntekijän.
Hyvä, että saa edes joltakin. Sinähän voit kieltää mieheltäsi töissäkäynnin ja jos ei suostu, jätä se sika.
Mattilanori kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kovinkin yleistä että pannaan työaikana?
Ainakin h***at panee työaikana.
Herrat?
Vierailija kirjoitti:
Onhan sitä tullut tehtyä. Kun pettää, niin työkaveri on sillon mitä mainioin vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa panee, ja miksi ei panisi kun siitä saa palkankin.
Törkeää. Jos on puhtia naida vierasta on se sama energia löydyttävä kotona. Ja komenna se äijä sänkyyn sieltä. Menköön vosunsa luokse nukkumaan jos sänkyyn ei osaa ja nussia kunnolla.
Kaikki vaimot mahdollisine jälkikasvuineen tulee pitää tyytyväisinä. Ihan raamatullisesta pohjalta järkimies ottaa korkeintaan yhden vaimon, koska kuka v i t tu haluaa monta nalkuttajaa ja useita anoppeja. Jotka ovat progressiivisesti happamampia mitä useampia vaimoja on?
Kuulin kun miehesi lauleskeli töissä näin:
Oon kyntömies
Kyntäny niin maan perkeleesti
Oon kyntömies
Kynnetty Suomenmaa ja Eesti
Pokka tulessa sä huudat uulaalaa
Mä huudan uulaalaa
Pelkillä vanteilla huulataan
Mä oon ku Tsingis Khan
Sä oot hot hot mama
Treenannu paljon
Nostanu paalei
Nähny paljon pellolla naalei
Ja peuroi ja poroi
Ja piisamin
Niitä tsiigaillu paljon
Mä kiikaril
Kun näen mä sun vartalon
Viisari värähti ja boolsseissa räjähti
Oon kyntömies
Oon kyntömies
Ja vaikkei kuokkaa terästä
Ja aura rullaa perässä
Oon kyntömies
Bensanhajunen
Hiihtäny ku Lajunen
Vetäny niinku Nykänen
Painanu duunii, pullia uuniin
On verkot vesillä
Oon niinku Cousteau
Oot ku enkeli
Ja mä taisin tulla uskoon
Jos en saa sua tänään
No ehkä huomen
Kylhän tää ilta menee
Taas yksinkin juoden
Rakkaani diesel jyrähtää
Ei tätä pumppuu voi mikään pysäyttää
Mut kun näen mä sun vartalon
Viisari värähti ja boolsseissa räjähti
Oon kyntömies
Oon kyntömies
Ja vaikkei kuokkaa terästä
Ja aura rullaa perässä
Oon kyntömies
Bensanhajunen
Hiihtäny ku Lajunen
Vetäny niinku Nykänen
Painanu duunii
Painanu duunii
Painanu duunii
Painanu duunii
Painanu duunii
Painanu duunii
Painanu duunii
Painanu duunii
Painanu
Ehkä olet päätellyt väärin. Onhan siellä myös hemaisevia kesätyöntekijöitä. Meilläkin päin yksi sellainen ajaa nurmikkoa ilman paitaa. Aijai!
Vierailija kirjoitti:
Ainakin työkaverini panee ruokatunnilla.
Oletteko nyt tosissanne että kylvetään työaikana?? Ap.
Tottakai kyntää niin duunissa kuin himassa!