Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anopista ja miehestäni

Vierailija
08.07.2013 |

Anoppini menee huomenna pieneen leikkaukseen, ihan päiväkirurgisena tehdään. Eli pääsee illalla pois jos vointi on hyvä.

Äsken soitti ja sanoi, että pääsee sairaalasta pois vaan jos joku hakee ja on hänen kanssaan yön. Anoppi asuu normaalisti yksin ja selviää itsekseen asioista.

Yllättäin, mies lupasi että hän hakee äitinsä sairaalasta tänne meille.

Ollaan lomalla, joten miehen mielestä oli ihan ok että äitinsä tulee tänne. Tosin luulen, että tulisi vaikka oltaisiin töissä. Mies kun ei äidilleen koskaan osaa sanoa ei, mutta mulle vaimolleen kyllä osaa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 20:22"]

Eipä olisi pitänyt tänne kirjoittaa. 

Aina täällä tehdään ensimmäisestä kirjoittajasta syyllinen.

Nytkin, vaikka syyllinen on minun mies tai sairaalan säännöt.

Mutta ei, ap on paska miniä ja vaimo, kun ei halua lomallaan anoppia nukkumaan sohvalleen. Kiitos!

[/quote]

Syy "sääntöön" on, ettei potilasta voi päästää ilma saattajaa kotiin tai yksinään yöksi jos jotain komplikaatioita ilmaantuu. Tämä on päiväkirurgian idea, toisen läheisen valvonnassa voidaan pienemåien operaation kohdalla välttää sairaalayön kustannukset. Myös päiväkirurgisissa toimenpiteissä on riskejä.

Aika kylmä ihminen pitää olla jos ko tilanteessa jättää edes ystävän saati oma äitinsä yksin, jollei tällä ole muita ihmisä joilla on tilaisuus auttaa. Minun mielestä.

Vierailija
22/31 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi toimii niin kuin kuuluu toimia. Aloittaja on omaan napaansa tuijottava ja yksinkertainen.

Sairaalan säännöissä ei ole vikaa eikä miehesi ole syyllinen mihinkään muuhun kuin idiootin naimiseen.

Onko ap niin että vastaavassa tilanteessa et ottaisi äitiäsi teille yöksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi haki minut sairaalasta ja hoiti kotona oikein kunnolla ja hyvin:)

Vierailija
24/31 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hyvä vain, ap. En ymmärrä, mistä sinä valitat. Mies ei kysynyt sinun mielipidettäsi, saako anoppi tulla teille yöksi. Voi sentään, senkö takia sinä sitten pahoitit mielesi? 

Ehdit vieläkin kertoa tämän miehellesi. Sano hänelle myös, että et halua anoppia teille. Miehesihän voi mennä äitinsä kotiin nukkumaan ja pitämään anopille seuraa. Olisiko se parempi ratkaisu? 

Vai haluaistiko mieluummin jättää anopin sairaalaan vielä yhdeksi yöksi? Olisiko se sittenkin sinun kannaltasi paras ratkaisu? 

Hänhän ei saa jäädä yksin kotiin, koska todennäköisesti sinänsä vaarattomassa leikkauksessa voi vielä olla komplikaatiovaara.

Vierailija
25/31 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan voit veloittaa sen sairaalavuorokauden.

Vierailija
26/31 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi menee varmaan leikkaukseen ihan sinun kiusaksesi. Ja sairaalakin on laatinut ohjeensa vain vittuillakseen sinulle ja sotkeakseen arkesi.

Eikö sinun AP kannattaisi asua ihan yksin, etteivät muut ihmiset pääse sekoittamaan hienoja suunnitelmiasi.

Vierailija
27/31 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä pistäisin vaimon kiertoon, kyllä valitettavasti veri on vettä vahvempaa. Jos vaimo alkaa tuollaisen takia naputtamaan ja marttyyriä leikkimään, niin aika huonosti on asiat. Miksi anoppi ei voisi olla yhtä yötä teillä? Mikä on oikea syy? Miten remontti estyy? Tehkää sitä remonttia aamupäivällä, tuskin sitä muutenkaan olisitte illalla ja yöllä tehneet. Mä olisin tuossa tapauksessa ehdottanut anopille itse, että hän voi tulla yöksi meille ja pedannut sängynkin jo valmiiksi. Nyt anoppi saa varmaan itse tehdä senkin puuhan.

Vierailija
28/31 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yölläkö te remontoitte, vai miksi anopin nukkuminen kodissanne estää sen? Antakaa hänelle korvatulpat.

Vierailija
29/31 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sähän et varmaan auttais omaa äitiäs vastaavassa tilanteessa, kun on remontoitava. ääliö

Vierailija
30/31 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska provo, keksi parempi.

Vierailija
31/31 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkausajankohtaa ei voi potilas päättää ja on mentävä silloin kun kutsu käy.

Ap, kasva aikuiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi