En oikeesti jaksa enää olla äiti
Tässä ei oo mitään hauskaa. Murrosikäinen kiukuttelee, joka päivä jostain huutoa ja rajojen koettelua. Kaikesta yrittää luistaa ja saada tahtonsa läpi eikä yhteistyökyky ja myötätunto ole mitenkään huipussaan tuollasella 12v. Tuntuu, että mulla ei ole mitään arvoa ja oon pelkkä sylkykuppi.
Kommentit (26)
Teinien kanssa pitää jaksaa olla äiti vaikka se olisi kuinka raskasta. On se myös sitten palkitsevaa. Mun lapset on nyt teiniajan paremmalla puolella.
16 ja 18.
Voisitko väliaikaisesti vähän vetäytyä takavasemmalle ja antaa lapsen isän ottaa enemmän kasvatusvastuuta? Tuo sylkykuppina oleminen kuulostaa sellaiselta, että olisi hyvä saada vähän rutiineja rikottua.
Kuka käski syödä liikaa täytekakkua?
Tsihih!
Ei muutaku perheonnea ny vaan.
12-vuotias ei voi vielä olla murrosikäinen? Mulla ainakin kuukautiset alkoi 11-vuotiaana, joten eiköhän siinä samalla jotain hormonimyllerrystä ollut pakko tapahtua. Samassa iässä muistan, että pojat ja pukeutuminen alkoi erityisesti kiinnostaa. Mutta ei kai siinä jos palstalaiset sanoo, ettei murrosikää voi vielä olla.
Tullut taas myrkyllisiä ja turhia kommentteja täyteen tämä ketju, mutta kiitos muutamasta kannustavasta ja hyödyllisestä. Ap
Onko äitiys joku rooli sulle? Olet kai kuitenkin ensisijaisesti ihminen?
Ilmaise tarpeesi. Selkeästi ja päättävästi.
Sillee teet itsellesi ja pennullesi palveluksen.