Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko ostaneet koiralle herkkupalaksi Sonnin Suteja? Tiedättekös mitä ne on?

Vierailija
31.07.2020 |

Vihjeenä, 5 kirjainta, ensimmäinen kirjai on P

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vastako opit sen tietämään? Hirveen hassua, hihihii.

Vierailija
2/20 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja. Ihanko pitää arvata noista vihjeistä? 😄😄😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut ja tiedän mitä ovat. Koira tykkää niistä. Onkohan se homo?

Vierailija
4/20 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tiedän ja olen ostanut. Onko ap 12-v.?

Vierailija
5/20 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on vaan outoa syöttää niitä koiralle, voipi toki johtua siitä että olen mies.

Olisko naiset toisaalta kovin mielellällään syöttämässä kuivattuja eläimen vaginoita koiralle?

Vierailija
6/20 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on vaan outoa syöttää niitä koiralle, voipi toki johtua siitä että olen mies.

Olisko naiset toisaalta kovin mielellällään syöttämässä kuivattuja eläimen vaginoita koiralle?

et sitten sinäkään ole sitten amisvuosiesi henkisesti kasvanut.

Vierailija
7/20 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä vaan että tuotantoeläimistä käytetään hyödyksi kaikki osat.

Vierailija
8/20 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä syötän koirille sydäntä ja maksaa. Joten olen aika erikoinen mies kun voin tehdä noin.

Vierailija
9/20 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

et sitten sinäkään ole sitten amisvuosiesi henkisesti kasvanut.

Ollaanpas sitä nyrpeitä.

Vierailija
10/20 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä syötän koirille sydäntä ja maksaa. Joten olen aika erikoinen mies kun voin tehdä noin.

Onhan tuo nyt vähän eri juttu kuin peniksien syöttäminen koiralle.

Syönhän minäkin maksaa ja olen syönyt naudan sydäntäkin, en tosin tykännyt, mutta peniksiä en syö.

Vierailija
11/20 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä ja halpoja. Järsin niitä kun katselen telkkaria.

.

"Luonnollinen ja suomalainen herkku, joka sisältää runsaasti proteiinia ja vain 4,2 % rasvaa – mainio laihduttajan valinta! Sonninsutia voi tarjota hyvällä omallatunnolla niille joilla on vielä matkaa ihannepainoon, mutta ansaitsevat kuitenkin herkkuhetkensä kuten muutkin."

Vierailija
12/20 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naaraspuolisten sikojen sukupuolielimet taitaa mennä sisäelinten ja nahan mukana ihan niihin perus koiranruokiin.

Vierailija
13/20 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkoi kyllä kovasti kiinnostaa, mikä ero on kuolleen eläimen osalla ja toisella osalla. Ja kyllä, jos olisi tarjolla lehmän lettua, niin ei sellaisen antaminen koiralle herättäisi sen kummempia tunteita.

Vierailija
14/20 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naaraspuolisten sikojen sukupuolielimet taitaa mennä sisäelinten ja nahan mukana ihan niihin perus koiranruokiin.

Kikkelin pätkäiseminen poikki on helppoa ja nopeaa, naisosissa menisi liikaa aikaa. Ihmettelen kyllä kuka keksi myydä noita erikseen sen sijaan että dumppaisi ne sinne mössöön muiden "turhien" osien kanssa.

Vierailija
15/20 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt alkoi kyllä kovasti kiinnostaa, mikä ero on kuolleen eläimen osalla ja toisella osalla. Ja kyllä, jos olisi tarjolla lehmän lettua, niin ei sellaisen antaminen koiralle herättäisi sen kummempia tunteita.

Meidän koiralle maistuu "sudit" mutta korvista ei välitä joten kai niillä jotain eroa on.

Vierailija
16/20 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän koiralle maistuu "sudit" mutta korvista ei välitä joten kai niillä jotain eroa on.

Totta kai on, maistuuhan eri ruhon osasta saatu liha erilaiselle. Korva ja siitin on ihan eri tavaraa. ja eikös korvat oo yleensä possusta? Enemmän ajattelin sitä, mitä eroa osan ja osan syöttämisellä olisi. Siis esim. korvan ja sudin syöttäminen koiralle, kuolleen eläimen palasia molemmat.

Vierailija
17/20 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai on, maistuuhan eri ruhon osasta saatu liha erilaiselle. Korva ja siitin on ihan eri tavaraa. ja eikös korvat oo yleensä possusta? Enemmän ajattelin sitä, mitä eroa osan ja osan syöttämisellä olisi. Siis esim. korvan ja sudin syöttäminen koiralle, kuolleen eläimen palasia molemmat.

Ehkä miehille siitin on jotenkin "pyhä" osa ja siksi kauhistelevat?

Vierailija
18/20 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koira oksensi syötyään noita. Eipä osteta enää.

Vierailija
19/20 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kikkelin pätkäiseminen poikki on helppoa ja nopeaa, naisosissa menisi liikaa aikaa. Ihmettelen kyllä kuka keksi myydä noita erikseen sen sijaan että dumppaisi ne sinne mössöön muiden "turhien" osien kanssa.

Et ehkä ole koiraihminen, jos ihmettelet. Ne sonnin sudit ovat kuivattuja, ne on tarkoitettu pureskeluun. Tuossahan on jatkojalostuskustannukset minimissään, kun muoto on pureskeltavaksi sopiva, siis koira saa siitä hyvin käpälillä otteen.

Vierailija
20/20 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuotteen nimi ei sitten ole ”Sonnin sarvia”?