sairaslomalla jalan takia, mutta silti viihteellä?!
Mitähän tästä pitäis oikein ajatella? Toveri lähti kesken työpäivän lekuriin koska jalka oli niin kipeä mutta seuraavana päivänä pystyi hyvin jorailemaan KORKKARIT jalassa ??!! Oli vielä olevinaan niin ovela, että lähti pämppäämään toiselle paikkakunnalle olettaen vissiin ettei sielä tuttuun/tuttuihin voi törmätä.
Kommentit (7)
kakkonen on selkeesti ammatti valesaikuttaja
Minä olen ollut baarissa kipsi jalassa. Eikö olisi saanut, kun saikkuakin sain töistä sen takia?
Olen myös kerran lähtenyt lääkärin kipeän paikan takia, joka olikin vain venähdys ja parantui niin nopeasti että oikeasti nolotti lääkärissäkäynti. Mutta mistä minä sen olisin etukäteen tiennyt.
Jos olet niin kipeä ettet töihin kykene niin miten kykenet bilettämään? O.o
Ei kai sitä ihminen töihin kykene mutta bilettäminen sujuu vaikka pää kainalossa
No ei ole mitään tarvetta lähteä työnantajalle vikisemään tapauksesta, mutta vituttaa tommoset perselaiskat ihmiset joilla ei ole minkään laista moraalia.
-ap
Jos itse olisin yrittäjä/pomo niin en katsoisi tämmöstä tohua mitenkään hyvällä. Oma työmoraali sen verta korkea että sitten kun ollaan saikulla niin oikeesti ollaan kipeitä, niin kipeitä ettei baareihin päästä.
Jos kesken saikun paranee niin miksi ei mennä takaisin töihin?
Asiapa ei kuulu sulle mitenkään, vaan se kuuluu ainoastaan sairaslomalaiselle ja työnantajalle. Sun palkka ei nouse, vaikka kuinka kantelisit pomolle työtoverista. Niin ja turha ruikuttaa, että muut joutuvat tekemään feikkisaikkulaisen työt. Sekään asia ei kuulu sun ratkaistavaksi, vaan syyllinen on vain ja ainoastaan työnantaja, joka ei ole ottanut sijaista.