Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

sairaslomalla jalan takia, mutta silti viihteellä?!

Vierailija
08.07.2013 |

Mitähän tästä pitäis oikein ajatella? Toveri lähti kesken työpäivän lekuriin koska jalka oli niin kipeä mutta seuraavana päivänä pystyi hyvin jorailemaan KORKKARIT jalassa ??!! Oli vielä olevinaan niin ovela, että lähti pämppäämään toiselle paikkakunnalle olettaen vissiin ettei sielä tuttuun/tuttuihin voi törmätä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiapa ei kuulu sulle mitenkään, vaan se kuuluu ainoastaan sairaslomalaiselle ja työnantajalle. Sun palkka ei nouse, vaikka kuinka kantelisit pomolle työtoverista. Niin ja turha ruikuttaa, että muut joutuvat tekemään feikkisaikkulaisen työt. Sekään asia ei kuulu sun ratkaistavaksi, vaan syyllinen on vain ja ainoastaan työnantaja, joka ei ole ottanut sijaista.

Vierailija
2/7 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkonen on selkeesti ammatti valesaikuttaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut baarissa kipsi jalassa. Eikö olisi saanut, kun saikkuakin sain töistä sen takia?

Olen myös kerran lähtenyt lääkärin kipeän paikan takia, joka olikin vain venähdys ja parantui niin nopeasti että oikeasti nolotti lääkärissäkäynti. Mutta mistä minä sen olisin etukäteen tiennyt.

Vierailija
4/7 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet niin kipeä ettet töihin kykene niin miten kykenet bilettämään? O.o

Vierailija
5/7 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä ihminen töihin kykene mutta bilettäminen sujuu vaikka pää kainalossa

Vierailija
6/7 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole mitään tarvetta lähteä työnantajalle vikisemään tapauksesta, mutta vituttaa tommoset perselaiskat ihmiset joilla ei ole minkään laista moraalia.

-ap

Vierailija
7/7 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse olisin yrittäjä/pomo niin en katsoisi tämmöstä tohua mitenkään hyvällä. Oma työmoraali sen verta korkea että sitten kun ollaan saikulla niin oikeesti ollaan kipeitä, niin kipeitä ettei baareihin päästä.

Jos kesken saikun paranee niin miksi ei mennä takaisin töihin?