Facebook: "Ihana sejase <3"
Ärsyttää, kun Facebookissa joku nainen laittaa uuden kuvan itsestään, niin aina siellä on vähintään yksi kommentoimassa, että "Ihana Pirkko <3". Pirkon tilalla tietenkin sen naisen nimi, jota kuva milloinkin esittää. Tuo lausahdus vain on NIIN kulunut! Ja muutenkin, eikö se ole teinien aloittama? Onko aikuisten naisten (30+) ihan oikeasti pakko toistaa tätä mantraa?
Kommentit (12)
Niinpä, ja ihkuu kun käytiin katsomassa merkkilaukkuja ja ihkuu kun tuli taas uusi samppanjapäivitys terassilta ja niin poispäin, tosi väsynyttä eikä enää vakuuta.
Mitä isot edellä, sitä pienet perässä.... vai oliko se toisinpäin :D
http://www.hs.fi/elama/a1366209367978
Joo, samaa olen ihmetellyt! Kerran jopa leikkimielisesti eräälle miespuoliselle kaverilleni siitä valitinkin, kun ei mun kuvia niin kommentoitu. Ei tosin itsellänikään ole tapana. Hänen vastauksensa oli, että mulla on järkeviä kavereita. :D Oikeastaan ihan hyvä, jotain todella hyvää kuvaa voi tietenkin kommentoida jotenkin.
erään henkilön profiilissa
kuva 1:
"kaunis"
- Kiitti<3<3<3<3
kuva 2.
"ihana"
"kaunis"
"nätti"
kuva 3.
"kaunis"
- kiitos <3<3
kuva 4.
"ihana"
kuva 5.
"aina nii kauniina [sydän]"
- Kauniina olet aina [kommentoineen nimi] <3<3
kuva 6.
"kaunis oot [sydämiä]"
kiitos
"kaunis [nimi]"
<3<3
kuva 7.
"kaunis oot [nimi] :) :)"
Kiitos
kuva 8.
"kaunein [nimi] [sydän]"
kiitos <3<3<3
"nätti <3<3<3"
Joo ja yks mikä risoo, ainakin mua, on se helvetin kiittely. Kiitos siitä ja tästä ja tuosta. Muah, mistä lähtien on kiitelty kaikesta mahdollisesta?? Se on vaan niin jotenkin helvetin typerää! En tajuu, mut mua ärsyttää se ihan suunnattomasti :D
Joo en kestä tollasia ihmisiä. Onneks ei oo yleistä varsinaisten ystävien keskuudessa, joidenkin etäisten kavereiden lähinnä. Siis vaikka ois minkälainen pöhöttyny pulliainen laikukkaine naamoineen kuvassa, niin kuvan alla on joukko teennäisiä "Niin kaunis!", "Kaunotar <3" -kommentteja. Mun ensimmäinen ajatus on, että onks nää ihmiset sokeita vai vaan hyväntahtosia valehtelijoita. Ei sillä, että odottaisin kenenkään laittavan mitään "Oot muute tosi ruma" sinne perään, mutta itellä ei ois pokkaa kuin korkeintaan painaa sitä tykkää-nappia. Miten joku voi sietää tollasta teennäisyyttä itseltään?
[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 20:13"]
Joo ja yks mikä risoo, ainakin mua, on se helvetin kiittely. Kiitos siitä ja tästä ja tuosta. Muah, mistä lähtien on kiitelty kaikesta mahdollisesta?? Se on vaan niin jotenkin helvetin typerää! En tajuu, mut mua ärsyttää se ihan suunnattomasti :D
[/quote]
Tykkäys kommentista riittäisi, mutta pitää kiitellä, että tulee mahdollisimman paljon kommenttia kuvalle, vaikka olisikin omia kommentteja osa.
N. 20-vuotiailla vielä ok tapa viestitellä, sitä vanhemmilla hiukan säälittävää. Itse en ainakaan koe, että mulla on yhtään ihqudaapusipusiraksu -kaveria, jolle tollaisia kommentteja pitäisi jaella.
Kerron kyllä joskus, jos joku on kaunis kuvassaan, siis jotenkin erityisen kaunis, en kommentoi suinkaan joka otosta.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 20:32"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 20:13"]
[/quote]
Tykkäys kommentista riittäisi, mutta pitää kiitellä, että tulee mahdollisimman paljon kommenttia kuvalle, vaikka olisikin omia kommentteja osa.
N. 20-vuotiailla vielä ok tapa viestitellä, sitä vanhemmilla hiukan säälittävää. Itse en ainakaan koe, että mulla on yhtään ihqudaapusipusiraksu -kaveria, jolle tollaisia kommentteja pitäisi jaella.
Kerron kyllä joskus, jos joku on kaunis kuvassaan, siis jotenkin erityisen kaunis, en kommentoi suinkaan joka otosta.
[/quote]
Joo siis lähinnä tarkoitin tällä kiittelyllä sitä kun kiitellään, jos ollaan oltu iltaa istumassa tai kyläilty tms. Mun kavereissa ainakin on näitä kiittelijöitä yllättävän paljon. Siis esim. Kiitos rakkaat ihanasta illasta jne. Mun mielestä se on vaan teennäistä paskaa, oikeesti!
Ihana oot muru <3 (ja tähän vastaus; Kiitos muru pusipusihalihali) LOL