Mikä on kestävä ja hyvä varsi-imuri?
Olin aikeissa jo ostaa erään Dysonin, mutta arvosteluja lukiessani huomasin, että sen akku on mitoitettu kestämään vain 2 vuotta, jonka jälkeen imuri on käytännössä arvoton.
Olisiko teillä suosituksia hyvälle varsi-imurille, joka kestäisi käytössä 5-jopa 10 vuotta? En haluaisi heittää rahaa hukkaan.
Kommentit (14)
Muutamaa kokeilleensa, Dyson on ainoa oikeasti hyvin toimiva, en vaihda 👍
Mahtaako sellaista olla olemassakaan. Tykkään varsi-imureista, mutta ei ne kyllä montaa vuotta kestä. :/ Meillä on nyt 2 tai 3 vuotta vanha Bosch Readyy'y ja nyt se vetelee viimeisiään.
Ergorapido on minusta parempi kuin Dyson, mutta akut menee nopeasti niissäkin
Voiko varsi-imuri kestää 10 vuotta?
Vierailija kirjoitti:
Muutamaa kokeilleensa, Dyson on ainoa oikeasti hyvin toimiva, en vaihda 👍
Kauanko se on kestänyt? Jotenkin tuntuu vaan hassulta maksaa yli 200e 2v kestävästä imurista :/ ekologisuus kaukana. - Ap
Thaimaalainen nainen. Imee koko varren pituudelta ja on kestävä. Räähähää!
M51
Eikö kellään olisi antaa hyvien mallien nimiä? Ap
Minä olin haaveillut ostavani Dysonin nyt syksyllä, mutta onko todella niin, että akku kestää vain 2v ja imuri on sen jälkeen käyttökelvoton? Ihan järjetöntä sellainen.
Dyson. Tosin meilläkin akku uusittu, meni takuuseen. Mutta aina voi ostaa uuden akun, ei tarvitse koko imuria vaihtaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin haaveillut ostavani Dysonin nyt syksyllä, mutta onko todella niin, että akku kestää vain 2v ja imuri on sen jälkeen käyttökelvoton? Ihan järjetöntä sellainen.
Takuu taitaa olla sen verran, että ei se nyt siihen automaattisesti lopu. Huononee varmasti aikaa myöten, kuten kaikki akut kaikissa vehkeissä.
Vierailija kirjoitti:
No eikö ole! Onneksi luin tarkkaan arviot joista löysin useastakin tuon maininnan akunkestosta. Kalliilla kun ostaa niin haluaisin ainakin kestävän 4-5 vuotta minimissään.. Ap
Et maininnut budjettiasi että paljonko olet valmis imuristasi maksamaan.
Tällä hintaa 110-125 euroa.
Makita LXT DCL180SFW 18V 3Ah.
Halvempi. 99 euroa.
Makita CXT CL107FDWAW 12V Max 2Ah.
Kohtalaisen hiljaisia, imutehoa riittää hyvin normaaliin imurointiin, helppoja puhdistaa, varaosatkin aika helposti saatavilla jos jotain menee rikki. Akut ovat tarvittaessa helppoa irroittaa/vaihtaa ja yleensä ilman työkaluja. Pystyy yleensä imuroimaan todella hienojakoistakin likaa kuten vaikka sahanpurujakin ilman ongelmia.
Osta Volta meillä on ollut jo 5 vuotta joka päiväisessä käytössä ja vielä toimii. Joten voin lämpöisesti suositella
Up