Onko kaikissa iPhone puhelimissa samat asetukset?
Kommentit (7)
Eihän niissä pysty järjestellä edes kuvakkeita, voikohan taustakuvaakaan vaihtaa.
Vierailija kirjoitti:
Eihän niissä pysty järjestellä edes kuvakkeita, voikohan taustakuvaakaan vaihtaa.
Mitä ihmettä sä selität?
Ufojuttuja tehtaillaan oikeasti hallitusten toimesta. Hallitukset eivät salalile ufoja vaan pikemminkin keksivät tarinoita niistä.
Reptiliaanitaru on Venäjän trollitehtaan keksimä taru Ihmisten harhauttamiseksi. Venäläiset toimijat levittävät niinsanotulla puskaradiomenetelmällä tätä tarinaa tavallisten kansalaisten keskuudessa erilaisissa tilanteissa joskus vaikka kapakan pöydissäkin.
Usein taru myös naamioidaan uskonnollisuuden harsoon, varsinkin satanistien keskuudessa on suosittua uskoa Reptiliaanien olevan saatanallisia olenteja ennemmin kuin avaruusolentoja.
Myös muu hengellinenkin uskonto on tällaisen Venäläisen johdattelun kohteena. Eri kulteissa on näitä Venäläisiä ja Venäjämielisiä henkilöitä jotka ohjailevat kultin jäseniä Venäjämielisiksi. Satanistit ja monet muut pakanallisiksi itsensä mieltävät ryhmittymät ovat usein aatemaailmaltaan äärioikeistolaisia ja myös Putinmielisiä.
Vaikka puhuinkin alkuun Satanisteista ja muista pakanoista ei pidä olla sokea myöskään Kristinuskon suhteen. Ortodoksinen kirkko on myös sisältä hyvin Venäjämyönteinen myös Suomessa ja hyvin todennäköisesti myös Ortodoksismin sisällä on Venäjän myyriä. Tällaisen miesmieheltä luo etenevän toiminnan yhtenä tarkoituksena on tietenkin lamauttaa Suomen reserviin perustuva puolustus sodan alkaessa. Venäläisten suunnitelmiin kuuluu hyökätä Suomeen tietynlaisessa maailmantilanteessa ja tällaisessa tilanteessa he haluavat tietenkin suuren osan kansasta olevan värvätty heidän puolelleen ja eri uskonnot ovat siihen erinomainen ratkaisu.
Ja kun tämä lähtee sopivalla vauhdilla käyntiin Suomalaiset harhautetut hoitavat itse tämän levittämisen näiden ryhmien keskuudessa.
Reptiliaanitaru sopii myös erityisen hyvin Venäläisten suunnitelmiin, Liskoihminen on kenen tahansa sellaisten olemassaoloon uskovan mielestä pelottava ilmestys. Ja mikäli heihin uskova ihminen ajattelee heidän ohjailevan Venäjän hallitusta ja olevan heidän kanssaan yhteistyössä he alistuvat myös tietenkin itse yhteistyöhön Venäläisten kanssa, jos heille uskottelee Reptiliaanien kohtelevan heitä tällöin lempeämmin.
Tietysti tämän kaiken ympärille pitää rakentaa tarina siitä, että hallitukset salailevat avaruusolentojen vierailuja, eihän tarina tavallisestatallaajasta muuten tuntuisi uskottavalta.
Vierailija kirjoitti:
Voi siirrellä kuvakkeita ja laittaa alapalkkiin niinkuin androidissakin, lisäksi voi tehdä kansioita, kuten androidissa.
Taustakuvakin vaihtuu, olen vaihtanut tähän iPadiin jolla nyt kirjoitan.
Ei niissä ole mitään asetuksia uutena
Minulla on apit omissa kansioissaan järjestyksessä ainakin tässä 4 vuotta vanhassa iPhonessani.
Asetuksia saa muutettua oman mielen mukaan ja IOS-päivitykset tulee siinä missä uudempiin malleihinkin. Olen muokannut puhelimen toimintoja asetuksista, joten en usko, että kovin monessa luurissa on aivan identtiset asetukset kuin minulla. Vai mitä aloittaja haki kysymyksellään?
Jos käytän puhelinta liikkeessä , niin kysyvätkö id tunnuksia?