Mies aloittaa nykyään joka ilta..
Jonkinlaisen työprojektin, tissuttelun tai pleikkarin pelaamisen ja minusta tuntuu, että välttelee intiimiä kanssakäymistä kanssani. Jotenkin sellainen olo, että alkaako mielenterveysongelmat, stressi, alkoholismi tms viedä miestä. Ahdistaa!
Nyt se huudattaa alakerrassa musiikkia ja tanssittaa kouluikäistä lastamme pienessä sievässä. Eilen pelasivat pleikkarilla yömyöhään yhdessä ja toissa iltana ihastelivat lätkäkorttikokoelmaa taas yömyöhään.
Voidaanko keskustella asiasta? Muita kohtalotovereita?
Kommentit (32)
Mitä sen miehen pitäisi tehdä? Miksi hän ei saa harrastaa? Onhan hänelläkin oikeus elää elämäänsä ilman moittimista tai intiimiin kanssakäymiseen painostamista.
Kannattaa itse hakea apua, jos vedät pultit tuollaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa itse hakea apua, jos vedät pultit tuollaisesta.
Jos joku hiton peli on tärkeämpi kuin puoliso, jompikumpi pitää heittää ikkunasta pihalle. Suosittelen että heitetään se puoliso. Sen pelin voi myydä sitten eniten tarjoavalle.
Eli ekojen kommentoijien mukaan en saisi olla huolissaan, kun ei halua enää viettää parisuhde aikaa. Lisääntynyt alkoholin käyttö on mielestäni todella surullista! Ei ole kivaa viettää paljon aikaa yksin kesälomalla. Ennen laitoimme lapsen sentään nukkumaan ajoissa, jotta saisimme yhteistä aikaa.
Ap
Ei meilläkään ole seksiä. Miksi pitäisi olla?
Vierailija kirjoitti:
Mitä sen miehen pitäisi tehdä? Miksi hän ei saa harrastaa? Onhan hänelläkin oikeus elää elämäänsä ilman moittimista tai intiimiin kanssakäymiseen painostamista.
En ole painostanut kun se on tapahtunut yleensä luonnollisesti ennen. Tottakai molemmilla saa ja pitää ne omat harrastuksetkin olla! En sanonutkaan ettei saisi. Kaipailen vain kovasti yhteistäkin tekemistä ja parisuhde aikaa.
Miehesi on 18 vuotias?
Siis tansittaa kouluikäistä tytärtänne huppelissa, pelaa vaan pleikkarilla eikä pane sinua?
Minkä ihmeen takia olet tuollaisen miehen kanssa yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Ei meilläkään ole seksiä. Miksi pitäisi olla?
Ai miksi pitäisi? No jo nyt on kysymys. Koska nautin siitä suuresti! Olen seksuaalinen ihminen, nautin hellyydestä, kosketuksista, romantiikasta ja seksi tuo yhteenkuuluvuuden tunnetta.
Ap
Ainahan keskustella voi, mutta kuulostaa siltä että mies viettää laatuaikaa lapsen kanssa.
Mutta jos seksielämä vähenee yhtäkkiä niin kyllähän siihen yleensä joku syy on joten keskustella kannattaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on 18 vuotias?
Siis tansittaa kouluikäistä tytärtänne huppelissa, pelaa vaan pleikkarilla eikä pane sinua?
Minkä ihmeen takia olet tuollaisen miehen kanssa yhdessä?
Koska rakastan häntä! Ilmeisesti hän ei rakasta minua juurikaan enää. :(
Jos AP olisi mies, täällä pohdittaisiin miten AP on laiminlyönyt naistaan ja että syy on APssa että seksiä ei ole...
Jaa. Meillä rouva vähin erin lopetti seksin lasten synnyttyä. Siinä alkaa miehelle vähin erin alkoholi maistua.
Kaikille päihdeammattilaisille ja muille nipottajille tiedoksi että henkilökohtaisella noin 15 pariskunnan otannalla syy-seuraussuhde menee noin päin.
Ensin menee sakset kiinni ja sitten korkki narahtaa. Siis jos se ukko ei ole jo höyläämässä sihteeriään tai rouvan parasta kaveria.
Kahvikone kirjoitti:
Ainahan keskustella voi, mutta kuulostaa siltä että mies viettää laatuaikaa lapsen kanssa.
Mutta jos seksielämä vähenee yhtäkkiä niin kyllähän siihen yleensä joku syy on joten keskustella kannattaa.
Kyllä viettää laatuaikaa myös lapsen kanssa, mutta viettää aikaansa myös yksin pelaten kännykällä, pleikkarilla tms.. tuntuu että tuo lapsen kanssa touhuilu on alkanut olla vaan tekosyy tissutella iltaisin ja vältellä minun kanssani yhteistä aikaa. Ennen hänelle oli tärkeää se meidän yhteinen aika iltaisin, kun lapsi meni nukkumaan. Ei enää.
Anteeksi nyt jos tämä valittamiselta kuulostaa. Olen vain niin surullinen ja yksinäinen:(
Ap
Miehelläsi tuskin on telepaattisia kykyjä, joten ehdotan, että pyytäisit miestäsi keskustelemaan asiasta kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Miehelläsi tuskin on telepaattisia kykyjä, joten ehdotan, että pyytäisit miestäsi keskustelemaan asiasta kanssasi.
Olen kyllä keskustellutkin jo kesän alussa. Tuntuu muistikin menneen tai sitten ei vaan enää välitä!:(
Ap
Ufojuttuja tehtaillaan oikeasti hallitusten toimesta. Hallitukset eivät salalile ufoja vaan pikemminkin keksivät tarinoita niistä.
Reptiliaanitaru on Venäjän trollitehtaan keksimä taru Ihmisten harhauttamiseksi. Venäläiset toimijat levittävät niinsanotulla puskaradiomenetelmällä tätä tarinaa tavallisten kansalaisten keskuudessa erilaisissa tilanteissa joskus vaikka kapakan pöydissäkin.
Usein taru myös naamioidaan uskonnollisuuden harsoon, varsinkin satanistien keskuudessa on suosittua uskoa Reptiliaanien olevan saatanallisia olenteja ennemmin kuin avaruusolentoja.
Myös muu hengellinenkin uskonto on tällaisen Venäläisen johdattelun kohteena. Eri kulteissa on näitä Venäläisiä ja Venäjämielisiä henkilöitä jotka ohjailevat kultin jäseniä Venäjämielisiksi. Satanistit ja monet muut pakanallisiksi itsensä mieltävät ryhmittymät ovat usein aatemaailmaltaan äärioikeistolaisia ja myös Putinmielisiä.
Vaikka puhuinkin alkuun Satanisteista ja muista pakanoista ei pidä olla sokea myöskään Kristinuskon suhteen. Ortodoksinen kirkko on myös sisältä hyvin Venäjämyönteinen myös Suomessa ja hyvin todennäköisesti myös Ortodoksismin sisällä on Venäjän myyriä. Tällaisen miesmieheltä luo etenevän toiminnan yhtenä tarkoituksena on tietenkin lamauttaa Suomen reserviin perustuva puolustus sodan alkaessa. Venäläisten suunnitelmiin kuuluu hyökätä Suomeen tietynlaisessa maailmantilanteessa ja tällaisessa tilanteessa he haluavat tietenkin suuren osan kansasta olevan värvätty heidän puolelleen ja eri uskonnot ovat siihen erinomainen ratkaisu.
Ja kun tämä lähtee sopivalla vauhdilla käyntiin Suomalaiset harhautetut hoitavat itse tämän levittämisen näiden ryhmien keskuudessa.
Reptiliaanitaru sopii myös erityisen hyvin Venäläisten suunnitelmiin, Liskoihminen on kenen tahansa sellaisten olemassaoloon uskovan mielestä pelottava ilmestys. Ja mikäli heihin uskova ihminen ajattelee heidän ohjailevan Venäjän hallitusta ja olevan heidän kanssaan yhteistyössä he alistuvat myös tietenkin itse yhteistyöhön Venäläisten kanssa, jos heille uskottelee Reptiliaanien kohtelevan heitä tällöin lempeämmin.
Tietysti tämän kaiken ympärille pitää rakentaa tarina siitä, että hallitukset salailevat avaruusolentojen vierailuja, eihän tarina tavallisestatallaajasta muuten tuntuisi uskottavalta.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Meillä rouva vähin erin lopetti seksin lasten synnyttyä. Siinä alkaa miehelle vähin erin alkoholi maistua.
Kaikille päihdeammattilaisille ja muille nipottajille tiedoksi että henkilökohtaisella noin 15 pariskunnan otannalla syy-seuraussuhde menee noin päin.
Ensin menee sakset kiinni ja sitten korkki narahtaa. Siis jos se ukko ei ole jo höyläämässä sihteeriään tai rouvan parasta kaveria.
Miksi aina sille alkoholin käytölle keksiä syitä muista ihmisistä? Etkö pysty ratkaisemaan ongelmia muuten?
Etkö voi yrittää ratkaista sitä ongelmaa vaimosi kanssa ja sanoa, että kaipaat läheisyyttä ja sitä seksiä? Oletko muistanut helliä vaimoasi? Hieroa kotitöistä tai vauvan kantamisesta kipeitä hartioita? Oletko sanonut vaimollesi kuinka kauniilta hän näyttää? Oletko kokannut hänelle koskaan ruokaa? Tai auttanut kotitöissä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuvittelet minun yrittävän rajoittaa hänen harrastuksiaan? Ei tässä siitä ole kyse. Molemmat saa ja pitääkin harrastaa, mutta parisuhteelle ei tahdo enää jäädä sitten aikaa kun tuo miehen yökukkuminen on alkanut ja se on meidän ainoa hetki olla kaksistaan.
Ap
Omalla kohdalla ex erkaantui minusta täysin. Tarkoitti ettei enää rakastanut. Olin aina yksin. Ex kieltäytyi kaikesta yhteisestä tekemisestä.
Ihastuin toiseen mieheen. Eron jälkeen tajusin ettei ex ollut rakastanut vuosiin. Olin vain helppo kämppis, kun yritin vain miellyttää.
Voitte, keskustelkaa äkkiä!