Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies aloittaa nykyään joka ilta..

Vierailija
31.07.2020 |

Jonkinlaisen työprojektin, tissuttelun tai pleikkarin pelaamisen ja minusta tuntuu, että välttelee intiimiä kanssakäymistä kanssani. Jotenkin sellainen olo, että alkaako mielenterveysongelmat, stressi, alkoholismi tms viedä miestä. Ahdistaa!

Nyt se huudattaa alakerrassa musiikkia ja tanssittaa kouluikäistä lastamme pienessä sievässä. Eilen pelasivat pleikkarilla yömyöhään yhdessä ja toissa iltana ihastelivat lätkäkorttikokoelmaa taas yömyöhään.

Voidaanko keskustella asiasta? Muita kohtalotovereita?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla kohdalla ex erkaantui minusta täysin. Tarkoitti ettei enää rakastanut. Olin aina yksin. Ex kieltäytyi kaikesta yhteisestä tekemisestä.

Ihastuin toiseen mieheen. Eron jälkeen tajusin ettei ex ollut rakastanut vuosiin. Olin vain helppo kämppis, kun yritin vain miellyttää.

Niin no sepä se, kun mies ei ymmärrä että erkaannuttaa minut tästä parisuhteesta ja perheestä täysin. En oikeastaan enää ihmettele, että ihmiset joita laiminlyödään parisuhteissa ihastuvat toiseen, joka osoittaakin heidän kaipaamaansa huomiota. Se tunne siitä, että toinen rakastaa ja haluaa tehdä onnelliseksi on alkanut hiipua.

Tuntuu ettei mies enää välitä vaan pitää itsestäänselvänä. Tai sitten viina vaan vie miestä, niin ettei tajua omia typeryyksiään. Ja tuolla typeryydellä esim. Ettei ota minua enää huomioon, huudattaa musiikkia vielä yöllä, kun lapsen pitäisi jo nukkua.. Hoipertelee kännissä lapsemme nähden. Onhan se alkoholi silloin ongelma jos ei pysty enää selvänä kun lapsi on vielä hereillä. Lapsikin sanoi ennen nukkumaanmenoa isällensä: ” ole varovainen, rakastan sinua isi”.

Ja tämän lapsi sanoo joka ilta!

Vierailija
22/32 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lihonut ?  se on erotiikan tappaja nr1 .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenestäkään ei tule alkoholisti yhdessä yössä, vaan se alkaa juuri tuolla tissuttelulla. Jos on lasten läsnäollessa säännöllisesti pienessä sievässä, niin aika huonosti menee jo. Minusta on ihan oikein reagoida tähän, kerro huolesi, hakekaa apua.

Tsemppiä.

Vierailija
24/32 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko lihonut ?  se on erotiikan tappaja nr1 .

Itse asiassa olen meistä se sporttisempi osapuoli ja jos itseä kehtaa kehua, niin olen hyvässä kunnossa.

Ap

Vierailija
25/32 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenestäkään ei tule alkoholisti yhdessä yössä, vaan se alkaa juuri tuolla tissuttelulla. Jos on lasten läsnäollessa säännöllisesti pienessä sievässä, niin aika huonosti menee jo. Minusta on ihan oikein reagoida tähän, kerro huolesi, hakekaa apua.

Tsemppiä.

Kiitos tsemppaamisesta!

On nämä merkit olleet jo havaittavissa muutaman vuoden ajan. Huomaan että mies

” lääkitsee” stressiä tällä tissuttelulla. Pelkään vain, että hänestä tulee todella pahasti alkoholisoitunut jos ei nyt laita stoppia juomiselle kokonaan.

Ap

Vierailija
26/32 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa nostaa kissa pöydälle. Ihan jo lapsen vuoksi.

nimim. alkoholistiperheessä kasvanut ja edelleen 35 vuotiaana kipuileva.

Vierailija
27/32 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa nostaa kissa pöydälle. Ihan jo lapsen vuoksi.

nimim. alkoholistiperheessä kasvanut ja edelleen 35 vuotiaana kipuileva.

Miten minä sen teen jos aikuinen ihminen ei itse näe juomisessaan ongelmaa? Joskus säikähti omaa käytöstään, kun rikkoi uuden puhelimeni suutuspäissään kännissä ja rikkoi muitakin tavaroitani.. laittoi korkin kiinni ja oli puoli vuotta selvänä. Sitten tapahtui yksi illanistujainen jossa ei kyennyt istumaan selvänä kun minä otin yhden lasillisen viiniä. Pienikin maistiainen tuntuu herättävän suuremmat himot juoda ja hänen on vaikea lopettaa sitä.

Ap

Vierailija
29/32 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
30/32 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttuneeseen alkoholinkäyttöön pitää puuttua, mutta nyt sä syytä aloituksessa miestä siitä, että viettää aikaa lapsen kanssa!

Eli oot mustia omasta lapsesta.

Kolme iltaa peräkkäin ei ole vielä paha. Jos viikkotolkulla sinua välttelemällä välttelee, on vakavampi juttu.

Vierailija
31/32 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttuneeseen alkoholinkäyttöön pitää puuttua, mutta nyt sä syytä aloituksessa miestä siitä, että viettää aikaa lapsen kanssa!

Kolme iltaa peräkkäin ei ole vielä paha. Jos viikkotolkulla sinua välttelemällä välttelee, on vakavampi juttu.

Tätä on nyt jatkunut koko kesän, enkä ymmärrä mitä nyt tarkoitat tuolla mustasukkaisuudella.

Tottakai on tärkeää, että lapsi viettää laatuaikaa molempien vanhempien kanssa tasapuolisesti, eikä siitä tarvitse olla mustasukkainen.

Tässä oli kyse siitä, että mies valvoo lapsen kanssa iltoja, vaikka olisi tärkeää laittaa lapsi nukkumaan, jotta saisi tarpeeksi lepoa ja me miehen kanssa sitä parisuhde aikaa, josta on puute. Meillä ei ole edes isovanhempia/muuta tukiverkostoa, jotta olisimme saaneet käydä kaksistaan treffeillä tms.

Ap

Vierailija
32/32 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä on nyt jatkunut koko kesän, enkä ymmärrä mitä nyt tarkoitat tuolla mustasukkaisuudella.

Tottakai on tärkeää, että lapsi viettää laatuaikaa molempien vanhempien kanssa tasapuolisesti, eikä siitä tarvitse olla mustasukkainen.

Tässä oli kyse siitä, että mies valvoo lapsen kanssa iltoja, vaikka olisi tärkeää laittaa lapsi nukkumaan, jotta saisi tarpeeksi lepoa ja me miehen kanssa sitä parisuhde aikaa, josta on puute. Meillä ei ole edes isovanhempia/muuta tukiverkostoa, jotta olisimme saaneet käydä kaksistaan treffeillä tms.

Ap

Ja kuten aiemmin sanoin, että tuntuu kuin tuo lapsen kanssa touhuilu on alkanut olla vaan tekosyy tissutella iltaisin ja vältellä minun kanssani yhteistä aikaa.