Miksi jotkut naiset käyttäytyvät kuin pikkulapset?
Miksi jotkut naiset käyttäytyvät kuin pikkulapset? Jos ruoka ei maistu, se työnnetään seuralaisen lautaselle. Omia tavaroita ei viitsitä kantaa. Mitään ei viitsitä itse muistaa, osata tai tehdä. Kaikki pitäisi miehen ja/tai seurueen hoitaa. Itse vain liihotetaan perässä, mutta silti kehdataan ruikuttaa kaikesta.
Onko teidän tuttavapiirissä tällaisia aikuisia, passattavia pikkuprinsessoja? Miksi ne tekevät niin?
Kommentit (25)
Mun mielestä on tosi noloa teettää jotain omasta puolesta. Sairaalassakin hävettää jos ei saa (tai pysty) vuoteesta nousta tehdäkseen itse jotain. Tulee kurja olo jos juoksuttaa muita. Toivottavasti kuolen ns. saappaat jalassa sitten joskus.
Mun mies kyllä arvostaa tekevää ja kykenevää naista, siksi se on mut valinnutkin. Mun eksä oli tosi feminiininen olemukseltaan ja muutenkin, ehkä siksi se halusi höösätä loputtomiin, mikä teki mulle jotenkin vaivaantuneen olon. Mä tykkään kantaa painavimmat ostoskassit ym. koska se on hyvää hyötyliikuntaa.
Toisinaan meitä mulkoillaan kaupan käytävillä kun minä, 46 kg, kannan kahta tai kolmea isoa painavaa muovikassia ja miehellä on kädessä autonavaimet ja lompakko :D
[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 16:14"]
Toisinaan meitä mulkoillaan kaupan käytävillä kun minä, 46 kg, kannan kahta tai kolmea isoa painavaa muovikassia ja miehellä on kädessä autonavaimet ja lompakko :D
[/quote]
Like a boss 8- )
Totta muuten, että miehissäkin on noita isoja vauvoja. Eksäni on hyvä esimerkki: työelämässä oli ilmeisen reipas ja pidetty kaveri, koska hoiti hommansa jämäkästi. Vaan kotiin tullessaan ryhtyi välittömästi passattavaksi lapaseksi. Vaatteet jäivät pitkin lattioita, oikein mikään ruoka ei kelvannut, siivoaminen oli "turhaa" ja "se siivoaa jota vaivaa" (vaikka itse siis sotki minkä ehti!), lomatkin vietettiin sen mukaan mikä herralle sopi - ei koskaan aurinkorannalla lojuen, mitä itse olisin halunnut, koska se olisi ollut "kuumaa ja tylsää".
Nyt se aikuisvauva on nuoren rakastajattarensa vaivoina :D
millaisesta käytöksestä tässä on kyse? mietin vain, että tuossa joku kertoo kantavansa mielellään painavat kassit ja miehensä kantaa vain auton avaimet ja sitä tunnutaan pitävän ok:na, mutta, kun jollakulla toisella on tilanne päinvastainen, niin se on tuomittavaa.
itse en tuollaisia prinsessakäyttäytyjiä tunne, mutta tiedän perheitä, joissa miehet kantavat painavat kassit siinä missä naiset sitten tekevät oman osansa jossain toisessa tilanteessa. enpä tuomitsisi ketään näistä.
Se nyt on sellaista showta.
Joskus joku eukko tuli pyytämään minua tankkaamaan autonsa kun ei muka osannut. Heh, tiesin varsin hyvin, että osaisi, mutta tahtoi vain huomiota.
"Autoin" kuitenkin mielelläni ;- )