Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö kuhertelu?

Vierailija
08.07.2013 |

Olen viime aikoina saanut kommentteja että olen liikaa fyysisesti kiinni miehessäni, hakeudun kuulemma jatkuvasti kainaloon esim. bileissä ja koskettelen liikaa (ei seksuaalisesti, joskus peppua silittänyt) julkisilla paikoilla. Käytökseni ei ole ollut tarkoituksellista. Olen alkanut välttää sitä nyt kun olen tullut tietoiseksi asiasta. Kuulemma ihastuneen teinin typerää käytöstä - olen jo aikuinen. Ja kyllä, olen edelleen ihastunut mieheen.

Haluaisin kuulla mielipiteitä miksi sellainen käytös ärsyttää. Olenko jotenkin outo jos haluan kosketella rakastani ja olla häntä lähellä myös muualla kuin kotona?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisia ovat.

Vierailija
2/14 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ällöttävää. En ole kateellinen, mutta tulee vaivaantunut olo, jos on pieni porukka ja kaksi ihmistä kuhertelee koko ajan keskenään. Tuntuu, ettei tiedä minne katsoisi ja että ei heille voi edes puhua, kun ovat vaan toistensa kimpussa (ei niitä kiinnosta eikä ne varmaan edes kuule siltä kuhertelultaan). Isommassa porukassa ei haittaa niin paljon.

Mutta siis, jos kerrankin olette bileissä ja näette kavereitanne, niin miksi ette sitten voisi huomioida niitä kavereitanne? Jääkää kotiin kuhertelemaan, jos haluatte vain olla toistenne kimpussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 14:45"]

Kateellisia ovat.

[/quote]

Miksi tämä vastataan AINA kaikkeen... Asiat voi ärsyttää ihan ilman mitään kateuden tunteita.........

Vierailija
4/14 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä lainkaan, minusta se on kivaa :)

mutta en olekaan kateellinen, koska mulla on sama tilanne!

Vierailija
5/14 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vetäisi tuota kateuskorttia noin vain pöytään. Mielestäni toisten kuhertelu voi olla tietyissä tilanteissa kiusallista, _seurassa varsinkin_. Pienet julkiset hellyyden osoitukset tuskin häirinnevät ketään normaalia aikuista, mutta jokainen varmasti tajuaa mikä ero on tällä ja jollain häiritsevällä lääppimisellä.

Kaveriporukassamme on yksi pariskunta, jotka lääppivät toisiaan AINA. Olemme tietoisesti vältelleet heidän seuraansa nykyään, koska tuntuu, että heitä ei kiinnosta me muut, vaan aika menee toistensa kanssa kyhjätessä. Tämä lääppiminen saattaa alkaa kesken keskustelun, vaikka keskustelijoina olisi heidän kahden lisäkseen esim. vain minä. Eli minulle aika kiusallista sitten hölistä siinä yksinään. En ole heille kateellinen, eivätkä muutkaan ystävämme ole, mutta emme viitsi katsella tuollaista enää.

Käytöstavat!

Vierailija
6/14 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ap ei lainkaan maininnut lääppimistä, vaan sanoi että hakeutuu kainaloon ja koskettelee. Tuntuu että minkäänlaiset julkiset hellyydenosoitukset ei ole sallittuja, tai heti ollaan kommentoimassa että hankkikaa huone.

Vierailija
7/14 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 14:53"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 14:45"]

Kateellisia ovat.

[/quote]

Miksi tämä vastataan AINA kaikkeen... Asiat voi ärsyttää ihan ilman mitään kateuden tunteita.........

[/quote]

Kuuluisa "Kateus-kortti". Muakin ärsyttää, kun jotkut perustelee kaiken sillä, että toinen olisi muka kateellinen. Kun yleensä ei juuri ole.

Vierailija
8/14 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 14:56"]

En vetäisi tuota kateuskorttia noin vain pöytään. Mielestäni toisten kuhertelu voi olla tietyissä tilanteissa kiusallista, _seurassa varsinkin_. Pienet julkiset hellyyden osoitukset tuskin häirinnevät ketään normaalia aikuista, mutta jokainen varmasti tajuaa mikä ero on tällä ja jollain häiritsevällä lääppimisellä.

Kaveriporukassamme on yksi pariskunta, jotka lääppivät toisiaan AINA. Olemme tietoisesti vältelleet heidän seuraansa nykyään, koska tuntuu, että heitä ei kiinnosta me muut, vaan aika menee toistensa kanssa kyhjätessä. Tämä lääppiminen saattaa alkaa kesken keskustelun, vaikka keskustelijoina olisi heidän kahden lisäkseen esim. vain minä. Eli minulle aika kiusallista sitten hölistä siinä yksinään. En ole heille kateellinen, eivätkä muutkaan ystävämme ole, mutta emme viitsi katsella tuollaista enää.

Käytöstavat!

[/quote]

Juu. Minäkin tunsin yhden ihastuttavan pariskunnan, jonka naisen pää saattoi kesken keskustelun etsiytyä miehensä haarojen väliin. Kerrassaan hurmaavaa.

Ei pienet ja harvakseltaan tapahtuvat hellyyden osoitukset mitään haittaa, mutta pervoilut on asia erikseen.

Vierailija
9/14 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytöstavat!

[/quote]

Kyseessä ei siis ole sellaiset tilanteet että keskittyisimme halailemaan ja pussailemaan tai tuijottamaan toisiamme silmiin ja siinä puuhassa unohtaisimme muun seurueen. Enemmänkin sitä että olen mennyt usein sohvalla miehen kainaloon, josta jatkamme normaalia keskustelua muiden kanssa, pieniä kosketuksia tai kädestä pitämistä pöydän alla tai muuten vain, ohimennen vaihdettuja suudelmia esim. keittiössä tortilloja täyttäessä - vaikka siellä nyt sattuisi olemaan muitakin ruokaa santsaamassa, tai sitä että porukan ollessa liikkeellä kävelemme jotenkin "liian lähellä" toisiamme.

Mutta nämäkin jutut ilmeisesti ärsyttävät joten olen alkanut nyt välttää. Jotenkin surullista huomata ettei sellainen olekaan yleisesti hyväksyttävää käytöstä. Jos sellainen on sopivaa vain teineille niin haluaisin olla ikuinen teini sitten.

ap

Vierailija
10/14 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on ap:n kaltainen ja mua itseäni se häiritsi alkuaikoina. Vuosien saatossa tuohon on tottunut, enkä enää pistä pahakseni sitä, että hän tulee viereen ja ottaa kädestä kiinni tai vetää kainaloonsa ihmisten nähden. Hän saattaa myös suudella minua, vaikka ympärillä olisi muita ihmisiä, ei tosin silloin, kun keskustelemme jonkun kanssa.

En ole kuullut kenenkään tuosta asiasta valittavan.

Vierailija
11/14 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse samanlainen kun olen suhteessa enkä ymmärrä paheksuntaa. toisaalta voin myöntää että OLEN hieman kateellinen jos itse en ole saanut kuherrella pitkään aikaan, on se niin ihanaa

Vierailija
12/14 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 15:23"]

Mieheni on ap:n kaltainen ja mua itseäni se häiritsi alkuaikoina. Vuosien saatossa tuohon on tottunut, enkä enää pistä pahakseni sitä, että hän tulee viereen ja ottaa kädestä kiinni tai vetää kainaloonsa ihmisten nähden. Hän saattaa myös suudella minua, vaikka ympärillä olisi muita ihmisiä, ei tosin silloin, kun keskustelemme jonkun kanssa.

En ole kuullut kenenkään tuosta asiasta valittavan.

[/quote]

Olisiko niin että miesten tekemiin huomionosoituksiin ei niin herkästi puututa, mutta naisen tekemisiin muut naiset kommentoivat? Minunkaan miehelleni kukaan hänen kavereistaan ei tietääkseni ole kommentoinut asiasta, ovatko edes huomanneet sitä.

ap

Vierailija
13/14 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 15:13"]

Käytöstavat!

[/quote]

Kyseessä ei siis ole sellaiset tilanteet että keskittyisimme halailemaan ja pussailemaan tai tuijottamaan toisiamme silmiin ja siinä puuhassa unohtaisimme muun seurueen. Enemmänkin sitä että olen mennyt usein sohvalla miehen kainaloon, josta jatkamme normaalia keskustelua muiden kanssa, pieniä kosketuksia tai kädestä pitämistä pöydän alla tai muuten vain, ohimennen vaihdettuja suudelmia esim. keittiössä tortilloja täyttäessä - vaikka siellä nyt sattuisi olemaan muitakin ruokaa santsaamassa, tai sitä että porukan ollessa liikkeellä kävelemme jotenkin "liian lähellä" toisiamme.

Mutta nämäkin jutut ilmeisesti ärsyttävät joten olen alkanut nyt välttää. Jotenkin surullista huomata ettei sellainen olekaan yleisesti hyväksyttävää käytöstä. Jos sellainen on sopivaa vain teineille niin haluaisin olla ikuinen teini sitten.

ap

[/quote]

Jos se kuhertelu tosiaankin on pientä, niin en osaa sanoa, mikä siinä häiritsee. Ehkä se kavereiden silmiin näyttäytyy liiallisena, vaikka itse kuvittelette, että se on vähäistä? Tai kaverit eivät ole tottuneet, että minkäänlainen hellyyden osoitus julkisella paikalla olisi sopivaa.

Toisekseen, jos joku porukasta juttelee juuri sillä hetkellä miehesi kanssa ja sinä pakkaudut siihen kainaloon, niin ehkä hän kokee sen tunkeiluna? Kokee, ettei voi enää puhua vaan pelkästään miehesi kanssa, vaan sinä kuulut aina siihen pakettiin.

Vierailija
14/14 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 15:38"]

Ehkä se kavereiden silmiin näyttäytyy liiallisena, vaikka itse kuvittelette, että se on vähäistä? Tai kaverit eivät ole tottuneet, että minkäänlainen hellyyden osoitus julkisella paikalla olisi sopivaa.

Toisekseen, jos joku porukasta juttelee juuri sillä hetkellä miehesi kanssa ja sinä pakkaudut siihen kainaloon, niin ehkä hän kokee sen tunkeiluna? Kokee, ettei voi enää puhua vaan pelkästään miehesi kanssa, vaan sinä kuulut aina siihen pakettiin.

[/quote]

Hyviä ajatuksia. Ehkä sitä itse sitten kuvittelee hellyydenosoitukset vähäisempinä ja harvempina kuin ne itse asiassa ovat. Mutta mietin tuotakin että miksi bileissä pitäisi jutella vain mieheni kanssa, miesten saunaillat sun muut miesten väliset keskustelut ovat sitten erikseen. Eikö porukalla yleensä jutella koko porukan kanssa? Jos kuitenkin siinä sohvalla on muitakin, niin miten se keskustelua häiritsee jos olen miehen kyljessä enkä puolen metrin päässä... Itseäni ei häiritse jos toinen pariskunta käyttäytyy samoin, päin vastoin pidän sitä vain söpönä jos ylipäätään ajattelen asiaa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan