Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hauska kun meidän talossa asuu sellainen kohta eläkeläinen vanhapoika joka ei puhu mitään ikinä muulloin kuin pubista tullessaan

Vierailija
31.07.2020 |

Osutaan usein töistä tullessa samaan aikaan hissiin ja silloin hädin tuskin tervehtii. Pubista tullessaan on sitten taas reippaasti suulas, esim. kerran kyseli miten mulla on varaa maksaa autopaikkaa (20 €/kk) :D Nyt äsken selitti ummet ja lammet että pitää etäisyyttä hississä koronan takia kun hän on vanha ihminen jo. No juu, tässä kevään jälkeen ollaan kyl useasti ennenkin osuttu samaan hissiin. Ja nythän ne sylkipisarat vasta lentelivätkin kun ukko niin höpötti pienessä tilassa :D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö mitä tämä ajatusmalli kertoo sinun luonteesta. Nyyään kaikki firmat voidaan lyödä alas jos niin halutaan.

Vierailija
2/6 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö mitä tämä ajatusmalli kertoo sinun luonteesta. Nyyään kaikki firmat voidaan lyödä alas jos niin halutaan.

Ei tällä kirjoittamallani jutulla naapurista ole mitään tekemistä talouden kanssa. Mistä niin käsitit? Vai onko sulle ihmiset vain rahaa? En oikein ymmärrä ajatusmaailmaasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et sinä vapaapainissa hänelle pärjäisi, että parempi pitää vain mölyt mahassa.

Vierailija
4/6 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et sinä vapaapainissa hänelle pärjäisi, että parempi pitää vain mölyt mahassa.

Mä kyllä olen skrodempi kuin tuo kuikelo mies. Ei sillä, kaikkea hyvää hänelle ja hienon elämänuran tehnyt teollisuudessa vaikkei puolisoa ilmeisesti koskaan mukaan tarttunut.

Vierailija
5/6 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tällä kirjoittamallani jutulla naapurista ole mitään tekemistä talouden kanssa. Mistä niin käsitit? Vai onko sulle ihmiset vain rahaa? En oikein ymmärrä ajatusmaailmaasi.

En tiedä. Mä en enää tässä maailmassa luota enää kenenkään.

Vierailija
6/6 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa että teidän talossa asuu tollanen kyylä..hanki elämä.