Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies jäi lomalle ja nyt sitten saankin kuunnella seuraavat 4vkoa

Vierailija
07.07.2013 |

sitä seksin vonkausta. Ennen se rajoittui viikonloppuihin, mutta nyt ei ole työt hidastamassa vinkumista, joten ihan hiton ihanat viikot edessä. 

Eikö miehet tajua, että ne tappaa sillä vinkumisella ja kerjäämisellä vaan kaikki halut?!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sun mies toivoisi seksiä viikonloppuisin ja se on sun mielestä vinkumista? Onko kerran viikossa seksin harrastaminen jotenkin kamalan usein? Ja nyt lomalla useammin jotain ihan hirveää?

Täytyy sanoa, että mua harmittaa kun nykyään seksi painottuu vain viikonloppuihin, viikolla iltaisin on jo niin väsy kun lapset nukkuu, ettei usein kumpikaan jaksa. Lomaa aina odotellaan, harmi kun tänä kesänä ei ole paljon yhteistä lomaa jotta pienten koululaisten hoito saatiin järkättyä.

Teidän suhde ei taida voida ihan hyvin...älä sitten järkyty, jos miehes joku päivä löytää sielunkumppaninsa ja lähtee, tai jää vieraista naisista kiinni.

Vierailija
2/21 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sun mies toivoisi seksiä viikonloppuisin ja se on sun mielestä vinkumista? Onko kerran viikossa seksin harrastaminen jotenkin kamalan usein? Ja nyt lomalla useammin jotain ihan hirveää?

Täytyy sanoa, että mua harmittaa kun nykyään seksi painottuu vain viikonloppuihin, viikolla iltaisin on jo niin väsy kun lapset nukkuu, ettei usein kumpikaan jaksa. Lomaa aina odotellaan, harmi kun tänä kesänä ei ole paljon yhteistä lomaa jotta pienten koululaisten hoito saatiin järkättyä.

Teidän suhde ei taida voida ihan hyvin...älä sitten järkyty, jos miehes joku päivä löytää sielunkumppaninsa ja lähtee, tai jää vieraista naisista kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut mikä säästi meidät avioerolta,oli meikäläisen asenteenmuutos seksin suhteen.

Aiemmin ajattelin just noin eikä siitä hyvää seurannut!

Nyt vaan harrastatte sitä seksiä paljon,tee sinä aloite niin miehen ei tartte!

Vierailija
4/21 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2013 klo 21:59"]

[/quote]

Komppi tälle! Ap. kun sinä teet aloitteita niin miehen ei tarvitse kinuta. Muuta asennettasi ja tee miehellesi säännöllisesti aloitteita seksiin. Seksi nyt vaan kuuluu parisuhteeseen. Kun teet aloitteita tarpeaksi usein et joudu kuuntelemaan kinuamista.

Vierailija
5/21 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna nyt, no enhän anna, anna nyt, no enhän anna... Yksi karmeimmista kappaleista mitä tiedän. Tiedä mitä ap tarkoittaa. Kerta tai kaksi viikossa on aika ok, mutta sen jälkeen siitä alkaa tulla riesa, tylsääkin tylsempi sellainen. En voi myös sietää sitä, että saatuaan tahtonsa läpi, on mies seuraavana iltana yrittämässä samaa uudelleen samalla kaavalla.

Meillä homman pelastaa onneksi usein varhaisteinit, jotka valvovat myöhään. Myös muuten huonot yöpymispaikat, mm. pieni suvun mökki, antavat rauhalliset yöunet. Olen myös tehnyt selväksi, etten lähde enää mihinkään joka ilta -touhuun. Parempi on molemmille, että siinä on kummallakin suurinpiirtein mukavaa, kuin että toinen vain toivoo touhun olevan mahdollisimman pikaisesti ohi. Laatu korvaa määrän. Mutta vaikka homma ei minua aina kiinnostaisikaan, teen töitä sen eteen, että miehellä olisi mukava. Jos puuhaa alkaa tulemaan liian usein, alkaa kiinnostus niiden töiden tekemiseen vähentyä.

Vierailija
6/21 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2013 klo 22:25"]

Anna nyt, no enhän anna, anna nyt, no enhän anna... Yksi karmeimmista kappaleista mitä tiedän. Tiedä mitä ap tarkoittaa. Kerta tai kaksi viikossa on aika ok, mutta sen jälkeen siitä alkaa tulla riesa, tylsääkin tylsempi sellainen. En voi myös sietää sitä, että saatuaan tahtonsa läpi, on mies seuraavana iltana yrittämässä samaa uudelleen samalla kaavalla.

Meillä homman pelastaa onneksi usein varhaisteinit, jotka valvovat myöhään. Myös muuten huonot yöpymispaikat, mm. pieni suvun mökki, antavat rauhalliset yöunet. Olen myös tehnyt selväksi, etten lähde enää mihinkään joka ilta -touhuun. Parempi on molemmille, että siinä on kummallakin suurinpiirtein mukavaa, kuin että toinen vain toivoo touhun olevan mahdollisimman pikaisesti ohi. Laatu korvaa määrän. Mutta vaikka homma ei minua aina kiinnostaisikaan, teen töitä sen eteen, että miehellä olisi mukava. Jos puuhaa alkaa tulemaan liian usein, alkaa kiinnostus niiden töiden tekemiseen vähentyä.

[/quote]

Miksi olet naimisissa kun et miehestäsi välitä? Jos et seksuaallisesti halua miestäsi niin et häntä rakasta.

Vierailija
7/21 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2013 klo 22:07"]

[/quote]

Komppi tälle! Ap. kun sinä teet aloitteita niin miehen ei tarvitse kinuta. Muuta asennettasi ja tee miehellesi säännöllisesti aloitteita seksiin. Seksi nyt vaan kuuluu parisuhteeseen. Kun teet aloitteita tarpeaksi usein et joudu kuuntelemaan kinuamista.

[/quote]

NO VOI VITTU!! Jätänkö menemättä töihin, kun teen aloitteita, ja makaan koko vuorokauden vaan sängyssä aloitteita tekemässä? Ainoa tapa, miten mä ehtisin ensin.

On ihan saatanan kiihottavaa, kun mut runtataan nurkkaan ja nylkytetään kylkeen ja huohotetaan, kuinka seksikäs olen ja kuinka paljon miestä panettaa. No mua ei paneta yhtään. Ei lainkaan. Ja sitä oksettavammaksi ja vastenmielisemmäksi tää touhu menee, kun mä suostun seksiin silloin tällöin miehen kanssa, vaikka minua ei kiinnosta.

Ehkä vuosi sitten mies veti herneet nenään tämän asian takia joksikin aikaa, ja lopetti mun ahdistelemisen. Kas kummaa, parin-kolmen viikon päästä minuakin alkoi panettamaan, ja se olikin oikein mukavaa. Mut ei se urpo tajua jättää mua taaskaan rauhaan...

ohis

Vierailija
8/21 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannataisko vaikka erota jos on noin vaikeaa tuo seksin harrastaminen?

Vierailija
9/21 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on vastaamassa sellaiset,  joita miehet eivät vongu petipuuhiin. Olisko syytä myös teidän katsoa peiliin, miksei sitä seksiä teille tule.

Vierailija
10/21 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä siinä seksissä on niin epämiellyttävää? mulla eksällä kesti tuleminen tosi pitkään ja silloin tuntui välillä, ettei jaksanut innostua seksistä, kun tiesi sen kestävän ja kestävän. itse olit saanut orgasmin muutaman minuutin jälkeen ja mies jaksaa vielä nylkyttää tunnin sen jälkeen. mutta kyllä mä silloinkin pari kolme kertaa viikossa sitä itse halusin.

nykyinen mieheni on nopeampi. joskus jopa liian nopea, mutta jotenkin tää suhde on niin erilainen, että haluan tyydyttää hänet kaksneljäseiska edelleen, vaikka yhdessä ollaan oltu jo 8 vuotta. teen siis aloitteita koko ajan ja tulen torjutuksi aika usein. mies itse on sellainen joka toinen aamu -tyyppi, ja minä olisin hänessä kiinni jatkuvasti. =D

toivottavasti hän ei kirjoittele johonkin alfauros-foorumille siitä, että vaimo vinkuu seksiä koko ajan ja hän toivoisi lomansa olevan jo ohi.

Vierailija
11/21 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2013 klo 22:26"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2013 klo 22:25

Parempi on molemmille, että siinä on kummallakin suurinpiirtein mukavaa, kuin että toinen vain toivoo touhun olevan mahdollisimman pikaisesti ohi. Laatu korvaa määrän. Mutta vaikka homma ei minua aina kiinnostaisikaan, teen töitä sen eteen, että miehellä olisi mukava.

[/quote]

Miksi olet naimisissa kun et miehestäsi välitä? Jos et seksuaallisesti halua miestäsi niin et häntä rakasta.

[/quote] Luitko koko viestin? Kirjoitin mm. että laatu korvaa määrän ja että huolehdin siitä, että miehellä on hyvä. Voitko siis sanoa, etten välitä miehestäni? Jos en välittäisi, niin miksi tekisin mitään hänen hyväkseen? Ja miksi haluan mielummin laadukasta seksiä pari kertaa viikossa, kuin laadutonta usein? Ja tiedätkö, muullakin tavoin voi rakastaa miestään kuin kuksimalla. Lähes 20 vuotta on yhdessä oltu ja rakkaudestamme ei ole varmasti kenelläkään ollut epäilystä.

Vierailija
12/21 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoin suhde? 

Jos ihan erota ette halua, mutta molemmille vapaus etsiä satunnaista seuraa.

Vierailija
13/21 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meiltä loppui toi vonkaus kokonaan kun aloin itse tehdä niitä aloitteita seksiin!

YHDEN kerran mies on jopa sanonut ettei nyt jaksa ja sepä vasta outoa olikin :)

Eroa tai ala tekemään itse jotain sille seksielämällenne

Vierailija
14/21 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2013 klo 22:51"]

mikä siinä seksissä on niin epämiellyttävää?

[/quote]

Se, ettei mikään kiihota. Se on epämiellyttävää. Vituttaa olla toiselle pumpattava barbara, ja vituttaa, etten kiihotu. Yllättävän usein mulla on myös haavauma alapäässä, siihen osuminen on epämiellyttävää, tai odottaminen, että kohta se sohasee siihen.

Vierailija
15/21 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki paremman näköinen mies jota mielesi tekee oikeasti panna, niin homma sujuu.

Vierailija
16/21 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2013 klo 22:55"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2013 klo 22:51"]

mikä siinä seksissä on niin epämiellyttävää?

[/quote]

Se, ettei mikään kiihota. Se on epämiellyttävää. Vituttaa olla toiselle pumpattava barbara, ja vituttaa, etten kiihotu. Yllättävän usein mulla on myös haavauma alapäässä, siihen osuminen on epämiellyttävää, tai odottaminen, että kohta se sohasee siihen.

[/quote]sulla on siis sukupuoliherpes, etkä ole siitä miehelle puhunut, kun kerran harrastelette "haavaumien" aikaan? jep.

Vierailija
17/21 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2013 klo 22:38"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2013 klo 22:07"]

[/quote]

[/quote]

NO VOI VITTU!! Jätänkö menemättä töihin, kun teen aloitteita, ja makaan koko vuorokauden vaan sängyssä aloitteita tekemässä? Ainoa tapa, miten mä ehtisin ensin.

On ihan saatanan kiihottavaa, kun mut runtataan nurkkaan ja nylkytetään kylkeen ja huohotetaan, kuinka seksikäs olen ja kuinka paljon miestä panettaa. No mua ei paneta yhtään. Ei lainkaan. Ja sitä oksettavammaksi ja vastenmielisemmäksi tää touhu menee, kun mä suostun seksiin silloin tällöin miehen kanssa, vaikka minua ei kiinnosta.

Ehkä vuosi sitten mies veti herneet nenään tämän asian takia joksikin aikaa, ja lopetti mun ahdistelemisen. Kas kummaa, parin-kolmen viikon päästä minuakin alkoi panettamaan, ja se olikin oikein mukavaa. Mut ei se urpo tajua jättää mua taaskaan rauhaan...

ohis

[/quote]

Vakituinen seksielämä kuuluu parisuhteeseen. Ei mikään kerta viikossa vaan yksinkertaisesti riitä

Vierailija
18/21 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole saanut seksistä irti yhtään mitään lähes 10 vuoteen. Mies on todella huono tässä asiassa. Ei osaa ollenkaan puhua naiselle niin, että nainen tuntisi itsensä haluttavaksi. Tulee vain olo, että olen reikä johon se voi itsensä tyhjentää. Olen sanonut siitä monet kerrat, mutta ihan turhaa. Ei naiselle puhuta kuin miespuoliselle kaverille!

Sen lisäksi, en koskaan ehdi itse saamaan. Mies on nopea ja vain tyydyttää ne omat halunsa. Miksi mä enää jaksaisin edes vaivautua?

Mies on todella ihana muuten, mutta mä en vain jaksa vaivautua ja tuo kerjääminen vain pahentaa asiaa. Mä harrastan seksiä rakkaudesta. Mulla on miehen kanssa olo vain koko ajan, että hän haluaa vain pillua eikä mua, eikä se todellakaan kiihota yhtään.

Ja miksi kaiken läheisyyden/koskettelun pitäisi heti johtaa seksiin??

ap.

Vierailija
19/21 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 00:09"]

Mä en ole saanut seksistä irti yhtään mitään lähes 10 vuoteen. Mies on todella huono tässä asiassa. Ei osaa ollenkaan puhua naiselle niin, että nainen tuntisi itsensä haluttavaksi. Tulee vain olo, että olen reikä johon se voi itsensä tyhjentää. Olen sanonut siitä monet kerrat, mutta ihan turhaa. Ei naiselle puhuta kuin miespuoliselle kaverille!

Sen lisäksi, en koskaan ehdi itse saamaan. Mies on nopea ja vain tyydyttää ne omat halunsa. Miksi mä enää jaksaisin edes vaivautua?

Mies on todella ihana muuten, mutta mä en vain jaksa vaivautua ja tuo kerjääminen vain pahentaa asiaa. Mä harrastan seksiä rakkaudesta. Mulla on miehen kanssa olo vain koko ajan, että hän haluaa vain pillua eikä mua, eikä se todellakaan kiihota yhtään.

Ja miksi kaiken läheisyyden/koskettelun pitäisi heti johtaa seksiin??

ap.

[/quote]

Sun on nyt vaan pakko sanoa miehelle että et saa orgasmia, ja nyt on herran aika alkaa tehdä asialle jotain! eli opettelemaan naisen anatomiaa.

Vierailija
20/21 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painostuksen tunne seksin saralla ei vaan voi johtaa mihinkään hyvään. Mutta uskotko, että se olisi kivempaa, jos mies olisi erilainen? Seksuaaliterapeutille yhdessä,  jos mies ei sua kuuntele?