Lue keskustelun säännöt.
Masennuksesta parantuneita
07.07.2013 |
Millä tavalla kesänne on sujunut?
Oletteko pysyneet henkisesti kunnossa parannuttuanne?
Oliko ensimmäinen sairastumisjakso vai takana useampia?
Miten te hoidatatte mielenterveyttänne, mikä auttaa jaksamaan ja mikä on stressinpäästöventtiilinä?
On ollut oikeastaan hyvin mukava kesä takana. Keväällä ja kesän alussa oli vähän tunne, että masennus voisi uusiutua, mutta yksinkertaisesti pudotin vauhtini nolliin. Nyt taas jaksaa. Mieskin tuli vähän vastaan. Tänään lasten uimista katsoessa tuli mieleen miten väsynyt sitä on ollut ja miten pitkän matkan sitä taivalsi sumussa. Pelottaako teitä koskaan uudelleen sairastuminen?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hei ap ja ihanaa kesää!
Olen parantunut tänä vuonna. Mulla taustalla jo toinen kierros masennusta. Erona ensimmäiseen se, että nyt sain muutakin kuin lääkepurkin hoidoksi, yhdistelmä toimi minulla parhaiten. Olen pysynyt kunnossa henkisesti, koska kuten sinäkin, ymmärrän nyt paremmin oman levontarpeeni. Hoidan terveyttäni niin, että pyrin nukkumaan tarpeeksi, syömään hyvin ja teen asioita, jotka tuottavat iloa, Minä saan iloa siitä, että voin viettää aikaa lasten kanssa ja pystyn taas olemaan aidosti kiinnostunut heistä. Lisäksi saan voimaa ystävistä ja heidän tapaamisista.