Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset: Mitkä alkkarimallit esteettisesti parhaimmat treenitrikoiden alle?

Vierailija
31.07.2020 |

Mitkä seikat vaikuttaa sun mielestä treenitrikoiden alkkareiden valintaan? Mitkä mallit esteettisesti parhaimmat?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettiikö joku tosissaan treenaava alkkareiden mallia muuten kuin mukavuuden kannalta?

Kyllä minä ainakin mietin mitä sieltä treenitrikoiden alta näkyy... siksi seamless stringit on mun valinta koska ne ei TODELLAKAAN näy trikoiden alta kun trikoot on sellaiset mistä ei näy läpi.

Minä taas en mieti, kunhan trikoiden alta ei näy tai muuten erotu genitaalit. Olen kai sikäli kieroutunut, että pienet saumojen kohoumat ei haittaa, mutta kamelinvarvas nolottaisi.

Eli sua ei haittaa jos vähän alkkarirajat/ääriviivat näkyy trikoiden alta? Mitkä mallit sulla sitten käytössä?

Jos se ei vielä tullut selväksi, niin ei haittaa. Päivästä riippuen maxi tai sellainen boxereiden mallinen midi.

Vierailija
22/50 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettiikö joku tosissaan treenaava alkkareiden mallia muuten kuin mukavuuden kannalta?

Kyllä minä ainakin mietin mitä sieltä treenitrikoiden alta näkyy... siksi seamless stringit on mun valinta koska ne ei TODELLAKAAN näy trikoiden alta kun trikoot on sellaiset mistä ei näy läpi.

Minä taas en mieti, kunhan trikoiden alta ei näy tai muuten erotu genitaalit. Olen kai sikäli kieroutunut, että pienet saumojen kohoumat ei haittaa, mutta kamelinvarvas nolottaisi.

Eli sua ei haittaa jos vähän alkkarirajat/ääriviivat näkyy trikoiden alta? Mitkä mallit sulla sitten käytössä?

Jos se ei vielä tullut selväksi, niin ei haittaa. Päivästä riippuen maxi tai sellainen boxereiden mallinen midi.

Tulee ainakin hyvät rajat maxi/mid alkkareista!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä stringit on parhaimmat...

Vierailija
24/50 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti hipsterit tai bokserimalliset, en voi treenata jos on persvaossa naru.

Vierailija
25/50 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako myös, jos tissiliivien rajat näkyy paidan läpi?

Vierailija
26/50 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä mietin itsekin heti alusta asti.

Ja vastaavasti: kukaan tosissaan treenaava ei varmasti jaksa kytätä jonkun toisen pikkuhousujen rajoja...

Nää on näitä salipyllistelijöitä, joiden tärkein tehtävä on käydä persettä esittelemässä hikisille saliäijille, ja sitten kuvitella olevansa toooosi kuumia kissoja, kun joku Bull mentulan kaltainen mörkö on ihan kuumana.

Vierailija
27/50 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua ainakin ällöttää katella jotain alkkarirajoja salilla. Pliis panostakaa ees sen verran, että ne ei näy.

Vierailija
28/50 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kysyykö ap mitä naiset pitää vai haluaako itse tunkea pilinsä esim. naisten stringeihin? Seko mikä seko!

Vierailija
29/50 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mua ainakin ällöttää katella jotain alkkarirajoja salilla. Pliis panostakaa ees sen verran, että ne ei näy.

0/5 miks kukaan kattelis kenenkään perseitä salilla? 😂

Vierailija
30/50 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringihullulla taas omat huvinsa 🙄 Etkö sä oikeesti pääse naisen stringejä livenä koskaan näkemään kun haaveilet niistä 24/7?

Vierailija
31/50 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringi-Pera yrittää sheimata alkkarien rajojen näkymisen, jotta naiset alkaisi käyttää stringejä hänen ilokseen.

Turha luulo, pervo!

Vierailija
32/50 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stringihullulla taas omat huvinsa 🙄 Etkö sä oikeesti pääse naisen stringejä livenä koskaan näkemään kun haaveilet niistä 24/7?

Älä yllytä sitä. Pelottava ajatus.

Vierailija
33/50 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähden lenkille usein silloin, kun aurinko on sopivassa kulmassa laskemassa. Valo on niin kirkas että monien naisten treenitrikoiden alle näkee. Aika monella ei ole mitään :P.

Vierailija
34/50 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No edelleen ne vaarin vanhat raappahousut.

Vierailija
35/50 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

varakas setämies kirjoitti:

Itse lähden lenkille usein silloin, kun aurinko on sopivassa kulmassa laskemassa. Valo on niin kirkas että monien naisten treenitrikoiden alle näkee. Aika monella ei ole mitään :P.

Sit sä heräsit ja päästit kissan ulos 🙄

Vierailija
36/50 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos selvät rajat näkyy, niin kyllä se huomion kiinnittää eikä hyvällä tavalla. Se on kunnioitusta kanssaihmisiä kohtaan. Kukaan ei halua tietää, millaiset alusvaatteet sulla on. Ei varsinkaan muut maksavat asiakkaat.

Vierailija
37/50 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua tietää, miksi sä sitä aina sutten täällä kyselet?

Vierailija
38/50 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos selvät rajat näkyy, niin kyllä se huomion kiinnittää eikä hyvällä tavalla. Se on kunnioitusta kanssaihmisiä kohtaan. Kukaan ei halua tietää, millaiset alusvaatteet sulla on. Ei varsinkaan muut maksavat asiakkaat.

Jos ei katso perseitä, ei huomaa rajoja 🤣

Vierailija
39/50 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa stringien pesu 60 asteessa.

En nyt mene tässä yksityiskohtiin.

Vierailija
40/50 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pervoilla on pervojen huvit.