Kysymys Tinder-kokemuksista
Olen nelikymppinen nainen, jonka muutaman vuoden kestänyt parisuhde päättyi pari kuukautta sitten. Tein viikko sitten Tinder-profiilin ja huomaan, että matcheja tulee vähemmän kuin edellisellä kerralla sinkkuna ollessani. Mikä tähän voisi olla syynä? Huomaan, että sovellus ohjaa aiempaa voimakkaammin käyttäjiä hankkimaan maksullisen version, jolloin voi olla, että sovellus panttaa sopivia käyttäjiä ilmaisversiossa eikä matcheja synny. Onko jollain tällaisesta tietoa? Toinen syy voi tietysti olla haluttavuuteni kumppanina. Ymmärrän toki, että en enää ole yhtä viehättävä kuin kuutisen vuotta sitten, jolloin viimeksi käytin sovellusta. Tämän voisi ajatella vaikuttavan kiinnostavuuteeni, mutta sama koskee tietysti myös ikäisiäni miehiä. Arvioisin olevani omassa ikäryhmässäni samaa tasoa kuin edellisellä kerralla silloisessa ikäryhmässäni. Tavoittelevatko miehet ikuisesti 20-35-vuotiaita naisia ja skippaavat tätä vanhemmat, vaikka itselle tulee ikää? Kolmas syy, joka tulee mieleeni, on yli nelikymppisten käyttäjien vähäisempi määrä. Onko eri ikäisistä käyttäjistä olemassa tilastoja? Onko muita, jotka olisivat tehneet samoja havaintoja?
Minä olen 47-vuotias aika kaunis nainen ja saan eniten mätsejä noin 30-vuotiailta miehiltä! Siis oma ikähaitarini on 35-55 v mutta jossain vaiheessa osumat loppuivat ja Tinder alkoi näyttää noita nuorempiakin. Ja huh, nehän tykkäilevät koko ajan minusta ja kirjoittelevat ja ovat muutenkin mukavampia kuin omanikäiseni miehet. Mun ikäisillä kun on usein tekstinä kaikkea aivan tyh mää kuten "et saa olla pullu kka etkä sitä sun tätä ja olen mahtava cätch ja etsin superhyvää".
Mun mielestä ap saa kyllä runsaasti mätsejä jos vkossa tulee 15. Ei mulla tule tuollaista määrää kun en ole vielä alkanut noita nuoria sen enempää mätsäilemään.
Luulen että noin 45-vuotiaista miehistä on vain aika pula. Kaupunki toki vaikuttaa, Hgissä parhaat apajat.