Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Diane nova e-pillerit, kokemuksia?

Vierailija
31.07.2020 |

Olen kolmekymppinen ja aloittamassa kyseiset ehkäisypillerit. Diane novaa syöneet, mitä kokemuksia teillä pillereistä?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, ketään?

Vierailija
2/22 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin kymmenen vuotta ehkäisyyn ja akneen. Vuosi meni niin iho parani. Elämäni parhaat vuodet! Nyt reilu vuosi lopetuksesta, iho yhtä huonossa kunnossa kun sillon kun aloitin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akne lähti, kuten seksuaalinen halukkuuskin.

Vierailija
4/22 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akneen minäkin pillereistä haluaisin apua. Ap

Vierailija
5/22 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopi aikoinaan hyvin, akneen söin minäkin. Ei tullut sivuvaikutuksia.

Vierailija
6/22 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttoivat akneen, tukan rasvoittumiseen ja hirsutismiin. Kannattaa olla varovainen auringonoton kanssa, mulle tuli maksaläiskän tapaisia länttejä otsaan ja kämmenselkiin.

Vierailija
7/22 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotitekoinen ruokahalun kasvavan/ lihoitteko? Olen kuullut diane novan kasvattavan rintoja, tätä sivuvaikutusta en kaipaa yhtään. Ap

Vierailija
8/22 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diane novat on sopineet minulle kaikista kokeilemistani e-pillereistä parhaiten. Olen kokeillut muutamiakin silloisia valmisteita, joista tuli mm päänsärkyä ja outoja kipu oireita kainaloihin ja hien hajun lisääntymistä ym. Diane novista en havainnut mitään oireita, paitsi että iho oli loistavassa kunnossa. Itse käytin niitä parikymppisenä, joten en tiedä miten sopivat kolmekymppisille. Ja tosi yksilöllistähän se on minkälaiset pillerit kenellekin sopii.

Vierailija
9/22 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotitekoinen ruokahalun kasvavan/ lihoitteko? Olen kuullut diane novan kasvattavan rintoja, tätä sivuvaikutusta en kaipaa yhtään. Ap

Ei ollut ongelmia ruokahalun kanssa tai lihomisen, eikä tissitkään valitettavasti kasvaneet.

Vierailija
10/22 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok muuten mutta selluliittia tuli lisää.

Vierailija
11/22 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kasvanut ruokahalu, eikä tullut rintoihin lisää kokoa. Piti aknen jollain tasolla kurissa. Söin n. 15 vuotta kunnes oli pakko lopettaa kohollaan olevan verenpaineen takia. Nosti myös kolesteroliarvoja. Lopetuksen jälkeen akne räjähti pahemmaksi kuin teininä. Hiukset rasvoittuivat ja lähtivät. Lopetuksen jälkeen menetin päälaelta huomattavan määrän hiuksia, eivätkä ole enää kasvaneet takaisin samaan volyymiin. No, mutta, eipä oo enää verenpaine tai kolesterolit koholla.

Vierailija
12/22 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain laskimotukoksen ja elinikäisen kiellon hormoonivalmisteille.

Vierailija
13/22 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akneen minäkin pillereistä haluaisin apua. Ap

Eihän niitä pelkkään ehkäisyyn nykyään edes määrätäkkään.

Vierailija
14/22 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vaatii että haluaa Dianan. 

Vierailija
15/22 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turposin n. yhden vaatekoon. 6kk jälkeen oli pakko lopettaa vaikeiden mielialaoireiden takia. Akneen auttoi jonkin verran.

Vierailija
16/22 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

?

Vierailija
17/22 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttoi akneen. Ei sivuvaikutuksia. 

Vierailija
18/22 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

?

Niin. Sen prinsessan mukaan tehty valmiste. Eli Diane ei käy.

Vierailija
19/22 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä PCOS jonka takia olen käyttänyt diane novaa 6 vuotta, akne parani täysin, samoin hirsutismi, mutta hiustenlähtö ei loppunut :(  Mitään sivuvaikutuksia ei ole ollut kuin just tuota selluliitin lisääntymistä (olen siis laiha, ei ole mistään lihomisesta johtuvaa)

Vierailija
20/22 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, piti vielä lisätä (ei siis varsinaisesti kuulu ketjun aiheeseen mutta jos joku kaipaa vinkkiä) että jos PCOS-tyyppinen hiustenlähtö ei diane novalla lopu niin kannattaa kysyä lääkäristä reseptiä spironolaktoni-lääkkeeseen, mulla ainakin näiden kahden yhteiskäytöllä hormonit on nykyään tasaantuneet ja hiustenlähtö pysähtynyt :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi