Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies itkee seksin jälkeen?

Vierailija
06.07.2013 |

Olen seurustellut poikaystäväni kanssa jonkin aikaa, tapasimme internetissä, viime kesänä tapasimme livenä ja ei menny kauan ku alettiin seurustella,suhtemme alkuaikoina emme harrastelleet seksiä,vaan rakkaudenosoitukset olivat suutelemista halaamista ja hellyyttämistä,nyt joulun jälkeen seksi on tullut suhteeseemme,ja ihan viimiset parikuukautta tunnemme toisemme niin hyvin että seksikin luistaa kunnolla ihan orgasmiin asti.

olen jokaisella kerralla ihmetelly ja huomannu et mies päästäisi kyyneleitä orgasmin aikana,nyt juhannuksen aikaan meillä oli hyvä ilta ja päädyttiin rakastelemaan kunnolla,siinä samalla kun mies sai orgasmin viimein, hän tällä kertaa purskahti itkuun kunnolla ja vollottaa jotain 1-2 minuuttia kunnes halaan häntä,en ole kysyny suoraan miksi herkistyt,mutta tiedän että hän on jonkin verran herkkä ja päästelee kyyneleitä jos olen surullinen.

ei se itkeminen ole pahasta pidän hänestä kun löytyy herkkäkin puoli ja minusta se on jotenki söpöä mutta mistä tuo voisi johtua? onko jollakin muulla kokemusta? syy ei ole varmana mikään että mies olisi surullinen seksiin hän aina sanoo ja hokee miten ihanaa oli jne minä olen 20 hän 21v

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpö nuorimies <3

Olisikohan miehen reaktion takana samankaltaiset tuntemukset kuin naisillakin? Minä olen itkenyt rakastellessa, kun on tuntunut samaan aikaan hyvälle, mutta myös pahalle. Kun on tuntunut, että se toinen on lähellä, mutta silti kovin kaukana. En ole myöskään lauennut silloin, vaikka muuten on tuntunut hyvälle. Nämä ovat siis minun tuntemuksiani. Jollakulla muulla on saattanut olla muunlaisia tunteita, jotka ovat sitten laukaisseet itkun. 

Kannattaa kysyä poikaystävältäsi, miltä hänestä tuntui silloin. 

Vierailija
2/15 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

se voi olla et hän on pettäny sua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua saattaa itseäni alkaa itkettää jos on ollut oikein kaunis ja hellä rakastelukerta mieheni kanssa :)

Vierailija
4/15 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on nössömies.

Vierailija
5/15 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on oppinut sen Täydellisiä naisia -sarjasta niin kuin sinäkin tämän provon.

Vierailija
6/15 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules nyt, minä itsekin vollotan erittäin usein orgasmin yhteydessä :D Ensin nykyisen kumppanin kanssa (jonka kanssa sain ekaa kertaa orgasmin ollenkaan miehen kanssa) niin ei tullut itkuorkkuja mut nykyään jos vähänki voimakas orgasmi nuolemisen johdosta niin itken ihan kunnon vollotusitkua orgasmin jälkeen :D se on meille vaan merkki hyvästä orgasmista, paineet purkautuu.. Sen jälkeen on ku ois pihalla, raukea ja tyhjä olo ! ;)

Vierailija
7/15 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menis kyllä hermo katsellessa / kuunnellessa joka kertaista seksivollotusta. En arvostais.

Vierailija
8/15 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on voimakkaasta orgasmista. Hyvän olon tunne purkautuu itkuna. Itse purskahdan joskus nauruun, mutta itkussa on kyse samasta ilmiöstä. Jos mies reagoi näin, nainen tietää olevansa hyvä seksikumppani.

Vierailija
9/15 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin itken olen nainen. Miehesi on kamalan herkkä. Onko lapsuudessa jotain ollut. Olkaa lähekkäin seksin jälkeen.

Vierailija
10/15 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin itken olen nainen. Miehesi on kamalan herkkä. Onko lapsuudessa jotain ollut. Olkaa lähekkäin seksin jälkeen.

Vierailija
11/15 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman itarin mies? Itkee kun joutuu luopumaan siittiöistään.

Vierailija
12/15 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös itken hyvän orgasmin aikana. Yritän peittää sen mieheltä, koska se vaivaantuu:D

Vierailija
13/15 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut nuorena seurustelukumppani aika monta vuotta joka aluksi purkautui itkun kanssa, mutta ajan mittaan kun oltiin jo kunnolla vakiinnuttu niin itkut jäivät pois, Seurusteltiin 5 v. En tiedä arkipäiväistyikö suhteemme vai mistä oli kysymys. Minun mielestäni rakastelu hänen kanssaan oli suhteemme loppuun asti ihanaa. Lopetimme seurustelusuhteen kun hän lähti ulkomaille. Nykyisinkin vielä olemme hyviä ystäviä. En ole kysynyt hänen vaimoltaan hänen itkemisistään.

Vierailija
14/15 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miehestäsi, mutta itse itkin ex-suhteessani seksin jälkeen, koska olisin halunnut pystyä olemaan siinä suhteessa, mutta seksi ei koskaan vain muuttunut paremmaksi, ja oli kamalaa tulla taas muistutetuksi siitä ettei suhteessa oikeasti ollut elinkelpoisuutta pitemmällä tähtäimellä. Itkin tulevaa eroa.

Vierailija
15/15 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap availee suomi24:n vanhoja keskuteluja tänne?