Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on viulistin kanssa?

Vierailija
31.07.2020 |

Tai muusikoitten?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leila Koo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leila Koo kirjoitti:

Viulistit kuten muutkin muusikot joutuvat varomaan käsiään. Et saa viulistia kantamaan muuttolatikoitasi tai halonhakkuutalkoisiin.

Ei pidä paikkaansa. Muusikot elävät ihan tavallista elämää. Jos nyt jotain kontaktilajeja yms välttävät. T. Saksofonisti.

Ps. Muusikot yleisesti tienaavat aika huonosti ja alalla on korostuneesti mielenterveysongelmista kärsiviä. Itse tykkään ns. älykkömuusikoista, elänkin sellaisen kanssa 😊

Jaahas, eli viulistilla ja pianistilla oli vaan tekosyy olla osallistumatta. Tästä voidaan sitten päätellä, että muusikot on ainakin kovia valehtelemaan ja lintsaamaan yhteisistä projekteista muusikkouteensa vetoamalla.

Jos on keikka seuraavana päivänä, niin ei tosiaankaan mitään muuttohommia tehdä. Menee jänteet paskaks.

Vierailija
22/25 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko37 kirjoitti:

Täysin erilaista kuin rekkakuskin kanssa, mutta melko samanlaista kuin bioanalyytikon kanssa.

Myös maatalouslomittaja yllättäen liippaa aika läheltä, mutta tutkijan kanssa ei ole sit mitään yhteistä.

Totta. Unohdit kyllä mainita, että koirankouluttajan kanssa on ihan samanlaista, mutta kirjanpitäjän voi unohtaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin noista muuttohommista... Itse olen pienikokoinen nainen ja kyllä kannan romppeita jokaisessa muutossani. Tietysti jos olisi vaikka samana päivänä keikka niin pyytäisin apureita etten joudu mitään painavaa kantamaan. Koska jos kädet on ihan hapoilla on soittaminen kankeaa. Mutta kyllä me muusikot keskimäärin urheillaan ahkerasti ja pyritään pitämään keho kunnossa. Mitä parempi lihaskunto yms, sitä paremmin välttyy yleensä myöskin rasitusvammoilta. 

Vierailija
24/25 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mollivoittoista

25/25 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leila Koo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leila Koo kirjoitti:

Viulistit kuten muutkin muusikot joutuvat varomaan käsiään. Et saa viulistia kantamaan muuttolatikoitasi tai halonhakkuutalkoisiin.

Ei pidä paikkaansa. Muusikot elävät ihan tavallista elämää. Jos nyt jotain kontaktilajeja yms välttävät. T. Saksofonisti.

Ps. Muusikot yleisesti tienaavat aika huonosti ja alalla on korostuneesti mielenterveysongelmista kärsiviä. Itse tykkään ns. älykkömuusikoista, elänkin sellaisen kanssa 😊

Jaahas, eli viulistilla ja pianistilla oli vaan tekosyy olla osallistumatta. Tästä voidaan sitten päätellä, että muusikot on ainakin kovia valehtelemaan ja lintsaamaan yhteisistä projekteista muusikkouteensa vetoamalla.

Ainakin bändimuusikot roudaavat kamansa itse, ja ne ovat kyllä painavia. Ehkä eliittiklasarit varjelevat kuvaamallasi tavalla näppejään, mutta toisaalta muusikon on myös harrastettava liikuntaa ja esim nostettava painoja pysyäkseen hyvässä soittokunnossa. No, kaikki eivät tätä tietenkään tee. Hiukan oioit mutkia suoraksi tuossa johtopäätöksessä valehtelemisesta ja lintsaamisesta.

Oli huumoria, tuskin muusikot valehtelevat enempää kuin muutkaan. Vetäisin turhan hätäiset johtopäätökset, koska 2 tuntemaani huippumuusikkoa ei osallistu käsille rankempiin hommin. Tekevät sitten kevyempää, joka sekin on hoidettava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme