Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tampereella ollaan lauantaina 1.8 tissit paljaana, ketkä mukana?

Vierailija
31.07.2020 |

Tissiflashmob, tarkoituksena edistää tasa-arvoa miesten ja naisten yläosattomuuden välillä.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä flashmob on sellainen josta tiedotetaan julkisesti etukäteen? Flashmobiin liittyy mielestäni yllätyksellisyys, niin että vain esiintyjät tietää mitä tapahtuu.

Se on pelkkä tissienpaljastustilaisuus. Onneksi ovat tiedottaneet että osaan pysyä poissa.

Mitä ne edes tekevät siellä? Ottavat yläosan paljaaksi ja pukevat taas? Huutavat iskulauseita siinä välissä?

Vierailija
42/70 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaahan naiset varuillaan jos meinaatte tissit paljaana tulla lähietäisyydelle. Minä saatan nimittäin imaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukana! N75

Sori, mutta ei mummoja mukaan.[/quote

En ole N75, mutta pakko kysyä, että miksi ei?

Miten voi olla aivan pakko kysyä? Et mitenkään pystynyt kyselemättä kommenttia ohittamaan?

En voinut. Tuo mummoviha oli liikaa.

Myös mummojen tissit kaipaavat vapautusta ja voimaantumista ☺️

Vierailija
44/70 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampere on liian kaukana, ei jaksa lähteä. Paljastelen vaan täällä kotona, tulkaa tänne katsomaan.

Vierailija
45/70 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampere on liian kaukana, ei jaksa lähteä. Paljastelen vaan täällä kotona, tulkaa tänne katsomaan.

Missä osoitteessa?

T: Runkku-riku

Vierailija
46/70 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ja monelt ne on tulin katso

Vierailija
47/70 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulen uimapuvussa (vieläpä hyvin peittämässä), koska naisten ja miesten rintojen välillä on eronsa ja naisten rintoihin liitetään seksuaalisuus. Sama sinne alakertaan. En halua noita julkisesti esitellä ja leikkiä, että nyt olen samanlainen kuin miehet. En usko, että rintani eivät herätä mitään tuntemuksia vastakkaisessa sukupuolessa. Haluan myös uida rauhassa. Eli sedät minua ette näe yläosattomissa.

Vierailija
48/70 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla seisoo jo valmiiksi. M53

Vierailija
49/70 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulen uimapuvussa kirjoitti:

Minä tulen uimapuvussa (vieläpä hyvin peittämässä), koska naisten ja miesten rintojen välillä on eronsa ja naisten rintoihin liitetään seksuaalisuus. Sama sinne alakertaan. En halua noita julkisesti esitellä ja leikkiä, että nyt olen samanlainen kuin miehet. En usko, että rintani eivät herätä mitään tuntemuksia vastakkaisessa sukupuolessa. Haluan myös uida rauhassa. Eli sedät minua ette näe yläosattomissa.

Tuo on naisen puhetta!

Vierailija
50/70 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauroin tälle. Siellähän juoksevat tissit paljaina, Tampereella on tänään 15-16 astetta ja Pyhäjärven rantavesi 15 astetta. Siihen lisänä mukava tuuli järveltä.

Ruusiksen ranta on muuten ihan kiva mutta se tuuli kun sattuu siihen sopivasti.

Aamulehti tasa-arvon ja sukupuolineutraliuden airueena tietenkin paikalla.

Nännit tulee jäykistymään kylmässä kivasti "nöpöttämään", mulla ehkä jäykistyy jotain muutakin. Paikalla ollaan t. Setämies

Vierailija
51/70 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on naisen puhetta!

Itseään ja muita kunnioittavan naisen. t. toinen samanlainen

Vierailija
52/70 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko kuvia tisuista?

Vierailija
53/70 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittavat näemmä paljastelun jo eilisessä Iltalehden jutussa...

Vierailija
54/70 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on naisen puhetta!

Itseään ja muita kunnioittavan naisen. t. toinen samanlainen

Juuri näin. T. Kolmas samanlainen

Vierailija
55/70 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai tuolla on joku raja sentään, että paikalla vain nuoria terhakoita rintoja? Ei niitä läskitissejä kukaan jaksa katsoa, oksennus tulee suuhun.

t. bi

Vierailija
56/70 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jeesus 🙄 jos edistettäis sitä sillä että miehet ja naiset pitää paitansa päällä julkisesti?

Sellaiset roikkuvat tissit on tosi kiusalliset edes nähdä on ne sit miehen tai naisen.

No ei sillä väliä millaiset ne on, mutta mun mielestä esim. kaupungilla tai edes puistossa ei liikuta ilman paitaa (oli mies tai nainen) Uimaranta on tietysti eri asia, eikä silloin ole väliä roikkuuko ne vai ei. Mutta myös uimarannalla saa olla asiallisesti pukeutuneena.

Vierailija
57/70 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä hittoa tällä haetaan? Runkkumateriaalia sedille? Mitä ihmeen tekemistä paljailla tisseillä on tasa-arvon ja voimaantumisen kanssa? Todellinen voimaantuminen tapahtuu tällä tempauksella äijien kalsareissa.  Ja toisaalta idiootti jengi menee sinne arvostelemaan kenellä on rumat ja kenellä vähemmän rumat rinnat?  Todella voimistaa itsetuntoa ainakin....

Naisen rinnat liittyvät seksuaalisuuteen ja naiseuteen, näin on kautta aikojen ollut ja mitä pahaa siinä on? Eivät ne tissit muutu yhtä neutraaliksi kehonosaksi kuin joku kyynärpää eikä niitä voi ikinä verrata miesten rintavarustukseen vaikka kuinka tuolla julkisesti niitä esittelisi. Ja siis miksi pitäisi?  

Vierailija
58/70 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setämiehethän ovat feminismin ykkösvihollisia, mutta jotenkin tässä tissiasiassa se ei nuoria tyttöjä tunnu haittaavan. Voimaantuvat vaan ja tuntevat tasa-arvoa, kunhan tissit on paljaana. Miksi ette heti kertoneet setämiehille, mistä puristaa? Tähän rauhaan setämiehetkin suostuu.

Vierailija
59/70 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä missä...?!

Vierailija
60/70 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei ketkään!

Voiko olla typerämpää, lapsellisempaa ja muita ihmisiä loukkaavampaa provokatiivista sontaa!

Naisena pidän tuollaista käytöstä äärimmäisen loukkaavana ja vastenmielisenä. Se loukkaa ennen kaikkea muita naisia. Se on ihan naisen alentamista. Ihan kuin nainen olisi vain rinnat, ei muuta oleellista ja tärkeää, ei mitään muuta ihmisarvoa.

Tämä!! Ihan samaa mieltä! Miksei nosteta huomion keskipisteeksi naisten älyllisiä saavutuksia?? Aina vaan ulkonäkö, tissit, pylly- ulkonäkö, tissit, pylly!!! Idiootteja nämä naiset, eivätkä edes tajua miten valtavasti hallaa tekevät.

Täysin samaa mieltä.

Ei minua "voimaannuta" pyllybikinit ja pimppikuvien piirtely pätkän vertaa, lähinnä saa myötähäpeän nousemaan. Miksi kaikesta pitää yrittää väkisin vääntää voimaannuttavaa kun ei se sitä edes ole? Minua "voimaannuttaa" vahvat ja älykkäät naiset jotka tekevät omaa juttuaan, ei puolivillaiset pyllistelijät ja itsensäpaljastajat. Historia ja nykyisyys on täynnä mahtavia naisia mutta en itse laske ketään pyllistelijää mukaan siihen. Koko tissikohuhan viime vuonna lähti siitä kun tarvitsi esitellä tissiä LINNANJUHLISSA jossa tarkoitus kunnioittaa veteraaneja. Sitten ihmeteltiin miksi ihmiset suuttui. No mitäpä lottoot, samanlailla ne olisi suuttuneet jos mies olisi nännejään hiplannut siellä tai esitellyt persevakoa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi