Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yliopistosta takaisin amikseen

Vierailija
06.07.2013 |

Olen harkinnut alan vaihtoa. Liekö mahdollista ?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis sula on opinnot kesken vai?

Vierailija
2/6 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä mikään estä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei olisi mahdollista? Tsemppiä alanvaihtoon, itsellä sama ruljanssi käynnistymässä :) Tosin amk käyty ja toista amk-tutkintoa suunnittelen, ala on vain vielä hiukan hakusessa.

Vierailija
4/6 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin jos vaikka floristiksi opiskelisi. Mulla siis takana myös amk-opinnot tältä alalta, mutta nyt mitta on täysi, jos ei muutosta tapahdu. ap

Vierailija
5/6 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu. Minä tiedän ihmisen, joka opiskeli tutkinnon loppuun, oli töissä ja sitten päätti että nyt riitti ja kävi ammattikoulupohjaisen ammatin - on nyt elämäänsä tyytyväinen. Hänellä tilanne se, että ei velkaa ja työ oli tosi stressaavaa. Valitsi alan, jossa on minimaalisen vähän asiakaspalvelua. Sulla on siis amk käyty, olet nyt yliopistossa ja aiot hakea ammattikouluun? Ei aiemmat tutkinnot estä "alempaan" hakemista, moni onkin niin tehnyt. 

Vierailija
6/6 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ensimmäinen. Eräs tuttu opiskeli yliopistotutkinnon kielissä, sitten autonkorjaajaksi. Todella monet akateemisen tutkinnon omaavat myös opiskelevat esim. lähihoitajiksi, koska työllisyystilanne niin hyvä ja kutsumusala muutenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi