Millainen on ikävöimäsi ihminen
ja miltä ikävä tuntuu?
Ystävä tai rakas, ja miksi ikävöit, miksi et ota yhteyttä?
Kommentit (24)
Aivan ihana. Kalju, suloinen, pitkä, hoikka. Vähän ujo, ihanat huulet ja silmät. Mua 10 v nuorempi. Ei voi olla kaipaamatta. Miksi ei yhteyttä? Hänelläkin perhe ja ei kai ollut tarpeeksi kiinnostunut tai rohkea tutustumaan enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rauhallinen, mukava, päihdeongelmainen, ei välitä minusta pätkääkään mutta panee kuin jumala. Haluaisin jo yli tästä neuroosista ja yritän tehdä kaiken ohjeiden mukaan (en pidä yhteyttä, kyttää someja ym), mutta vieläkin käy mielessä monta kertaa päivän aikana ja fantasioin siitä seksistä.
Se on kai päihdeongelmaisilla yleistä, ettei välitetä kenestäkään. Tsemppiä sulle, ryydyn itse vähän samassa tilanteessa.
Ei tämä ole ihan totta. Kärsin itsekin lievästä/keskivaikeasta ongelmasta ja kyllä välitän vähän liikaakin, kuten tosi moni muu samassa tilanteessa oleva. Usein ei vain ole kykyä toimia oikein toisia kohtaan. Tämän miehen tapauksessa tosin kyse on aivan selvästi kiinnostuksen ja välittämisen puutteesta. Voimia myös sinulle.
Ikävöin miestä, johon ihastuin entisessä työpaikassani. Komea ja tultiin hyvin juttuun ja kiinnostusta oli selkeesti ilmassa (kysy mm. multa monta kertaa olenko sinkku. Oltiin molemmat aina väärään aikaan sinkkuja/varattuja) ja hän oli muutenkin mulle tosi ihana. Ajattelen häntä edelleen silloin tällöin.
Ikävöin myös kaveriani, joka katkaisi muhun kaikki välit sinä aikana kun asui ulkomailla. Olen todella surullinen tästä. Oltiin kavereita pikkunaperoista asti :(
Se on kai päihdeongelmaisilla yleistä, ettei välitetä kenestäkään. Tsemppiä sulle, ryydyn itse vähän samassa tilanteessa.