Mikä sairaus on ihmisellä joka tuijottaa hymynkare naamalla ja kikattelee tyhjälle?
Psyykkisesti on sairas, mutta kiinnostaa että mikähän sairaus hänellä on. 5-kymppinen henkilö kyseessä. Todella ahdistavaa se tuijottelu ja tuntuu kuin nauraisi minulle tai minun jutuille.
Kommentit (45)
Hymyllekin pitää löytää diagnoosi
Nykyään ei ole tietääkseni niin ahdistunutta meno kuin joskus 70-luvun Suomessa. Nykyään Suomessakin saa hymyillä tietääkseni? Joku voi jopa ajatuksissaan jutella itsekseen olematta "hullu". Ja moni "itsekseen juttelija" itse asiassa puhuu kännykkään tai kuuntelee jotain podcastia tms.
Yleensä hyväntuuliset ja kohteliaat aivan tavallisetkin ihmiset hymyilevät nähdessään toisen ihmisen vai olenko missannut jotain todella olennaista käytöstapojen osalta?
Oudompaa ainakin mun mielestäni on näyttää synkkää tai vakavaa naamaa puolitutuille ihmisille (ja oletan aloituksen perusteella ap:n tuntevan sen ihmisen edes jollain tasolla eli siis se on joku puolituttu).
Missä menee normaalin ja erikoisen hymyilyn raja?
Miksi ihmeessä joku kyselee tällaisia? Kaipa sitä nyt hymyillä sentään saa?
T. Hämmästynyt
P.S. Kannattaa hakea apua, jos arkielämä tai elämässä kohdatut ihmiset ahdistavat liikaa. Ota yhteys terveyskeskukseen ja varaa aika lääkärille. Jos terveyskeskus on kiinni, niin soita terveysneuvontaan.
Valaistunut.