Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä sairaus on ihmisellä joka tuijottaa hymynkare naamalla ja kikattelee tyhjälle?

Vierailija
31.07.2020 |

Psyykkisesti on sairas, mutta kiinnostaa että mikähän sairaus hänellä on. 5-kymppinen henkilö kyseessä. Todella ahdistavaa se tuijottelu ja tuntuu kuin nauraisi minulle tai minun jutuille.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on varmaan ainut maa, jossa ei saa hymyillä ilman että luullaan tyhmäksi tai hulluksi. 

Suu mutrulle vaan

Vierailija
22/45 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö Halla-ahoa aina haukkua täällä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuijottaa kuulemma muitakin, mutta minua oikein erityisesti. -Ap

Ehkäpä sairas oletkin sinä itse, ja sairaus on paranoia.

Vierailija
24/45 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan nämä instaan kuvaavat kulkevat suu korvissa käsi pystyssä ja kikattelevat itselleen eli tyhjälle. Se on tätä päivää.

Vierailija
25/45 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skitsofrenia.

Tämä se varmaan on. Kiinnostaisi vielä minkä tyyppinen skitsofrenia. Ja siksi minua tämä kiinnostaa, että auttaisi ymmärtämään sitä ihmistä. Se tuijottelu ylimielinen virne naamalla ja naureskelu nimittäin oikeasti häiritsee. Tuntuu kuin hän koko ajan arvostelisi katseellaan ja pitäisi minua jotenkin naurettavana. -Ap

Vierailija
26/45 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on varmaan ainut maa, jossa ei saa hymyillä ilman että luullaan tyhmäksi tai hulluksi. 

"Mies se tulee räkänokastakin, vaan ei tyhjän naurajasta."

Noin tuon osaa jo kansanviisaus sanoa.

Vierailija
27/45 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Traumatisoituneet ihmiset saattaa jännittävissä tilanteissa käyttäytyä noin

Vierailija
28/45 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen?

Vierailija
29/45 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kannata ottaa henkilökohtaisesti. Jos tyyppi on outo, se on outo. Ei se liity sinuun, joten mitä väliä.

Vierailija
30/45 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suu mutrulle vaan

Kun hän on todistetusti psyykkisesti sairas. Ja se ”hymy” ei ole mitään iloista, tavallista hymyilyä, vaan juurikin vähän sairaan oloista. -Ap

Vierailija
31/45 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, ei kai vain kysymys ole minusta... Saatan hymyillä kun olen hyvällä tuulella, ja useinkin tulee mieleen joku hauska juttu jolloin naurahdan, vaikka olisin itsekseni. Sitä paitsi vanhingossa saatan katsoa jotain ihmistä liian pitkään (en sitä muuten tietäisi, mutta ex joskus huomautti asiasta). Siis vain katson, kuten katson mitä tahansa muutakin mielenkiintoista mitä satun näkemaan, kun en kulje katse koko ajan kännykän ruudussa.

Vierailija
32/45 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelee nappikuulokkeilla äänikirjaa, joka on hyvin hauska.

Monesti saanut myös kummastuttavia katseita kun olen julkisesti purskahtanut nauruun kuunnellessani hauskoja haastatteluja. Käytän pieniä bluetooth kuulokkeita joita on hyvin vaikea havaita. Kerran eräs vanhempi mies tuhahti vihaisena että ei tarvi päin naamaa nauraa. Tuskin tajusi että nauroin ihan muille jutuille, hän vain sattui katsomaan silmiin juuri kun oli hauska juttu haastiksessa.

Vierailija
33/45 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh, ei kai vain kysymys ole minusta... Saatan hymyillä kun olen hyvällä tuulella, ja useinkin tulee mieleen joku hauska juttu jolloin naurahdan, vaikka olisin itsekseni. Sitä paitsi vanhingossa saatan katsoa jotain ihmistä liian pitkään (en sitä muuten tietäisi, mutta ex joskus huomautti asiasta). Siis vain katson, kuten katson mitä tahansa muutakin mielenkiintoista mitä satun näkemaan, kun en kulje katse koko ajan kännykän ruudussa.

Ei ole kyse sinusta. -Ap

Vierailija
34/45 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suu mutrulle vaan

Kun hän on todistetusti psyykkisesti sairas. Ja se ”hymy” ei ole mitään iloista, tavallista hymyilyä, vaan juurikin vähän sairaan oloista. -Ap

Mistä tiedät, että hän on psyykkisesti sairas? Miksi ihminen ei saisi hymyillä tai nauraa?

Vierailija
35/45 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon vähän tuollainen, diagnooseina autismin kirjon häiriö, psykoosi ja ahdistuneisuushäiriö-

Vierailija
36/45 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyse sinusta. -Ap

Mistä tiedät? Onko häneltä estetty netin käyttö?

Vierailija
37/45 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä on ihan normaalia hymyillä ja morjestaa, jos näkee puolituttuja. Tosin hymyily ja katselu ilman tervehdystä on erikoisempaa, mutta jotkut reagoivat niinkin. Jos tunnet henkilön, niin ehkä hymyilee siksi, kun tunnistaa tutun naaman? Miksi asia kiinnostaa noin kovasti ja miksi et kysy häneltä itseltään?

Vierailija
38/45 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bloossisyndrooma.

Vierailija
39/45 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tuollainen sillä erotuksella että tuijota ihmisiä tai hymyile heille, mutta kotonani hymyilen ja tanssahtelen. Saatan heti herättyä räjähtää nauramaan. Pitkin päivää tulee naurettua yksin. Tykkään myös kesällä olla alasti kotonani eli kuvitelkaa alaston nauravainen mies yksiössä. Mitään lääkityksiä ei ole eikä tule. Olen absolutisti nääs. Nauru on päihteeni. Kun katson teitä ruttuturpia niin mietin onko ikävää tuo juttu mikä teillä on? Siis kun luulette olevanne elossa mutta ette olekkaan?

Vierailija
40/45 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on maailma mennyt raskaaksi, jos ei edes saisi hymyillä tai nauraa julkisilla paikoilla. *huokaus* 🙄 Ihan normaalit, diagnoosittomatkin ihmiset tekevät niin.