Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaksatteko muut syrjäytyneet pitää huolta itsestänne?

Vierailija
31.07.2020 |

Syödä terveellisesti, liikkua yms. Itse en enää jaksa. Mikä avuksi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan. Tein vain päätöksen alkaa pitämään parempaa huolta itsestäni. Lopetin tupakoinnin, aloin liikkumaan enemmän, kehittämään itseäni älyllisesti, syömään paremmin. Itsensä kehittäminen on antoisaa puuhaa, kun pääsee vauhtiin.

Vierailija
2/5 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksan. Tein vain päätöksen alkaa pitämään parempaa huolta itsestäni. Lopetin tupakoinnin, aloin liikkumaan enemmän, kehittämään itseäni älyllisesti, syömään paremmin. Itsensä kehittäminen on antoisaa puuhaa, kun pääsee vauhtiin.

Ok. Mä en enää jaksa, kun vuosikymmenet vaan kuluu eikä mitään hyvää tapahdu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko masentunut?

Vierailija
4/5 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko masentunut?

Varmasti, kun olen yli 30v ollut jo työelämän ulkopuolella. Ja olen käynyt vuosikymmeniä terapiassa yms mutta eipä niistä apua ole.

Vierailija
5/5 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri ja juuri jaksan, vaihtelevalla menestyksellä. Taustalla mt-ongelmia ja -diagnooseja vaikka muille jakaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan