Karjalan kunnailla- sarja
Kommentit (53)
Nii ketkäs nyt on ne Jumppasen veljekset?
Vierailija kirjoitti:
Jaakko ( Janne Kinnunen)
Jorma ( Juha Veijonen)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole ees mikään oikea Karjalan kunnailla. Sen pitäisi kertoa Kannaksesta ja menetystä Karjalasta, ei jostain Pohjois-Karjalasta. Pohjoiskarjalaiset on mulle sama ku savolaiset. Ei niissä ole sitä aitoa karjalaisuutta, joka evakoissa ja heidän jälkeläisissään on.
Johan oli taas älykäs kommentti! Mä olen evakkojen jälkeläinen ja asun Pohjois-Karjalassa. Mikäli et tiennyt, niin eivät evakot sinne rajantakaiseen Karjalaan jääneet elelemään.
Näin. Pohjois-Karjalassa on todella paljon rajantakaisilta alueilta siirtyneitä.
Ja en tiedä, onko mikään kehuskelun aihe, ettei pysty erottamaan savolaisia pohjoiskarjalaisista.
Karjalan kunnailla -sarja. Ei Karjalan kunnailla- sarja.
Itsellä pyöri yhden viikonlopun taustalla ja olin turvallisessa Miikkulassa ja pois näistä synkistä ajoista. Rentoutti.
Tykkään. Se on täydellistä paluuta vanhaan hyvään aikaan ja pakoa tämän päivän ahdistavasta sotamaailmasta.
Hitler-hiivaa taikinaan ja pullasi nousee kuin kolmas valtakunta:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaakko ( Janne Kinnunen)
Jorma ( Juha Veijonen)
Mun mielestä niitä oli kyllä neljä. Vai oliko sitten niin ettei loppuja näytetty sarjassa?
Sori nyt vaan mutta miten kaikilla naisilla (Hannaa lukuunottamatta) on ihan hirveet hinkit?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se sarja on Karjalan kunnailla, ettäs tiedät.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sarja se semmoinen "Ei Karjalan kunnailla on"?
Milloinka tulee ja millä kanavalla?
Vierailija kirjoitti:
Lauseentekeleistäsi puuttuu verbit.
Opettele kirjoittamaan oikein.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä sarja, tykästyin nyt kun katson uudelleen. Onhan ne vähän hulluja kaikki mutta ihania. Jumalaisen kaunis Pielinen ja akka karjuu paatissa. Pölönen on tehnyt hyvää ja huonoa, tästä tykkään.
Todnäk monessa kohdin Höytiäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaakko ( Janne Kinnunen)
Jorma ( Juha Veijonen)
Mun mielestä niitä oli kyllä neljä. Vai oliko sitten niin ettei loppuja näytetty sarjassa?
Voi olla etten vaan muista. Vappu oli näiden äiti
Ja Janne Kinnunen on muuten oikeassa maailmassa tosi kiva tyyppi ja niin tavallinen kuin voi olla.
Suunnistaa, hiihtää ja viettää paljon aikaa perheensä kanssa.
On myös tehnyt hienon kampanjan koulukiusaamista vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Ahh mä haluan maalle😍
Sama! Pitää kesäks tupata johonki pikkukylään:D
1.tuotantokausi oli ihana. Alkutunnarin musiikki tosi hieno. Kukkivat niityt ja huvilamaiset talot söpöjä. Hauskoja hahmoja. Jotenkin lepposaa.
Katson tätä sarjaa silloin tällöin, kun se nyt näköjään tulee jatkuvasti uusintana. Tykkään kyllä.
Onkohan Pölönen halunnut korostaa naisten rintavarustuksia puvustajaa ohjeistamalla, että avonaista ja tiukkaa mieluummin kuin pooloja tai semmosia. Ei siinä mittään, mutta tämän maailman muuttuttua eisukupuolittuneeksi, pustää sulmään. Laura Birnilläkin on näemmä ollut tissit. Onko enää?
Nättejähän nuo tytöt on tosiaan. Kiitti Pölöselle tästä sarjasta.
No sehän on niin toooosi suomalainen, siksi en katso lainkaan, alkaa ketuttaa !