Karjalan kunnailla- sarja
Kommentit (53)
Se on ihan paras sarja! Mun mielestä.
Eniten ärsyttää se selostaja, uskonnollisuus ja muu sekavuus.
Hyvä ohjelma, jäin kaipaamaan lähes kaikissa suomalaisissa sarjoissa jossakin kohtaa näytettyä saunakohtausta.
Haahuilua, uskontoa ja juomista. Hullu taksikuski.
Hyvä sarja, tykästyin nyt kun katson uudelleen. Onhan ne vähän hulluja kaikki mutta ihania. Jumalaisen kaunis Pielinen ja akka karjuu paatissa. Pölönen on tehnyt hyvää ja huonoa, tästä tykkään.
Viimeinen kausi on yhtä jaarittelua. Laura Birnin puheesta ei saa selvää,telkkari täysillä. Kausi 1 ja 2 ihan ok.
Alussa oli hyvä, pari ekaa kautta, sitten mennyt ihan turhanpäiväiseksi jaaritteluksi. Mikään asia ei etene mihinkään eikä kunnollista juonta enää ole.
Ei se ole ees mikään oikea Karjalan kunnailla. Sen pitäisi kertoa Kannaksesta ja menetystä Karjalasta, ei jostain Pohjois-Karjalasta. Pohjoiskarjalaiset on mulle sama ku savolaiset. Ei niissä ole sitä aitoa karjalaisuutta, joka evakoissa ja heidän jälkeläisissään on.
Pölösen ohjaamat 7 jaksoa ihan OK. Sen jälkeen ei mistään kotoisin.
Vierailija kirjoitti:
Laura Birn, ihanaa!
Laura Birn ei kyllä osaa näytellä yhtään. Katsoja tuntee myötähäpeää tuosta tönköstä yrityksestä. Onhan roolikin ehkä sellainen että siitä on aika vaikea saada uskotavan tuntuista kaikkine sekoiluineen.
Birnin hymistelevä ulosanti alko ärsyttämään. Muuten hyvä sarja, Apell on hyvä näyttelijä ja söpö!
Elina Knihtilän esittämä Arja on sarjan paras hahmo, rasittava mutta silti symppis. Birnin esittämä Hanna taas aika tyhjä hymistelijä joka soutaa ja huopaa miesjutuissaan, sellainen prinsessarooli jossa ei oikein ole sisältöä.
Mut ihan paras loppuvuosi, rakastan sitä
Vierailija kirjoitti:
Elina Knihtilän esittämä Arja on sarjan paras hahmo, rasittava mutta silti symppis. Birnin esittämä Hanna taas aika tyhjä hymistelijä joka soutaa ja huopaa miesjutuissaan, sellainen prinsessarooli jossa ei oikein ole sisältöä.
Arja ja Harri ovat myös minun suosikkeja. Lisäksi esim. Maikki, isä-Antto, Jumppasen veljekset ja heidän äitinsä ovat onnistuneita hahmoja. Ehdoton inhokki on Hanna ja lähes yhtä ällö Peter Franzenin esittämä Jake.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole ees mikään oikea Karjalan kunnailla. Sen pitäisi kertoa Kannaksesta ja menetystä Karjalasta, ei jostain Pohjois-Karjalasta. Pohjoiskarjalaiset on mulle sama ku savolaiset. Ei niissä ole sitä aitoa karjalaisuutta, joka evakoissa ja heidän jälkeläisissään on.
Johan oli taas älykäs kommentti! Mä olen evakkojen jälkeläinen ja asun Pohjois-Karjalassa. Mikäli et tiennyt, niin eivät evakot sinne rajantakaiseen Karjalaan jääneet elelemään.
ÄIhan hyvä sarja, semmonen lämminhenkinen hömppä. Jumppanen paras hahmo:D
Onko sarja aikuisille vai lapsille.