Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoit, jos deittisi kysyy horoskooppimerkkiäsi ensimmäisten treffien aikana?

Vierailija
31.07.2020 |

Itse käännyn 360 astetta ja poistun paikalta.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja vastaisin varmaan ykskantaan, että olen kaksonen. Jos mies toteaisi että ok, hänen äitinsäkin on kaksonen ja sitten vaihdettaisiin puheenaihetta, asia olisi ok. Jos mies taas alkaisi tehdä jotain syväluotaavaa luonneanalyysiä vastaukseni perusteella, joisin kahvin loppuun ykkösellä ja suuntaisin kahvilan ovesta ulos kiittäen treffeistä.

Ilmeisesti tämä kysymys on hyvä litmus-testi puolin ja toisin. Tosikot löytävät toisensa ja rennommat ihmiset toisensa.

Vierailija
42/54 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja vastaisin varmaan ykskantaan, että olen kaksonen. Jos mies toteaisi että ok, hänen äitinsäkin on kaksonen ja sitten vaihdettaisiin puheenaihetta, asia olisi ok. Jos mies taas alkaisi tehdä jotain syväluotaavaa luonneanalyysiä vastaukseni perusteella, joisin kahvin loppuun ykkösellä ja suuntaisin kahvilan ovesta ulos kiittäen treffeistä.

Ilmeisesti tämä kysymys on hyvä litmus-testi puolin ja toisin. Tosikot löytävät toisensa ja rennommat ihmiset toisensa.

Kumpiin nämä horoskooppeihin uskovat hörhöt kuuluvat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ilmeisesti poistuu kävelemällä deittinsä yli 🙄

Ei kannata käyttää ilmaisuja, mitä ei itse ymmärrä 😂

Taidat olla uusi netissä, jos et tajua tuota 360 asteen käännöstä läpäksi?

Ei sitä kyllä läppänä kukaan käytä, mutta se on ihan mahdollista että internet on täynnä idiootteja. Juu, läppähän se..

Vierailija
44/54 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilisin mutta mikroilmeellä näyttäisin että pidän asiaa hölynpölynä. Sen verran on kuitenkin pelisilmää, että lähtisin leikkiin mukaan, enkä alkaisi sinkoilla minnekään tai tekemään selväksi että deittikumppani on tyhmä ja idiootti.

Vierailija
45/54 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon skorpioni ja aika hyvin skorpionin luonnekuvaus sopii muhun.

En lue kuitenkaan mitään viikkohoroskooppeja koskaan, niihin en usko.

Vierailija
46/54 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpiin nämä horoskooppeihin uskovat hörhöt kuuluvat?

No jos ihan oikeasti uskoo, niin tosikkoihin.

Vierailija
47/54 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ympäri kääntyvät on varmaan sellaisia, että tekevät sama käännöksen myöskin, jos treffityyppi tykkää vääränlaisesta musiikista, kirjoista tai elokuvista tai harrastaa vääriä asioita tai on vääränlaisessa työssä.

Itsekään en horoskooppeihin usko, mutta että ihan tuollainen reaktio. Mua kääntyilyttäisi tällainen kääntyily.

Vierailija
48/54 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä vajaata touhua jotku horoskoopit, sen perusteella sitten suhtaudutaan ihmisiin positiivisesti tai negatiivisesti. Yksi muija ainakin tehokkaasti pilasi päivän, kun totesi että jaa, hänen jotkut sukulaiset on samanmerkkisiä ja v-ttumaisia ihmisiä. Että kiitos vaan kauheest.

Vierailija
49/54 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että haluaisin tavata horoskooppeihin uskovaa ihmistä uudelleen.

Vierailija
50/54 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun deittailin niin kysyin yleensä aina joitakin hupsuja kysymyksiä, ihan vaan nähdäkseni minkälainen keskustelija tyyppi on. Onko leikkimielinen ja avarakatseinen, vai hämmentyvä tosikko.

Monesti kysyin esim "mikä juusto olisit?" Tai vaan "mikä on lempijuustosi?"

Jos tyyppi vastasi tuohon tuhahtamalla "juusto kuin juusto" tms tai piti kysymystä typeränä niin eihän meistä paria tullut. Horoskooppimerkeistä olen kysynyt myös.

Vierailija
51/54 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ympäri kääntyvät on varmaan sellaisia, että tekevät sama käännöksen myöskin, jos treffityyppi tykkää vääränlaisesta musiikista, kirjoista tai elokuvista tai harrastaa vääriä asioita tai on vääränlaisessa työssä.

Itsekään en horoskooppeihin usko, mutta että ihan tuollainen reaktio. Mua kääntyilyttäisi tällainen kääntyily.

Ei, emme ole.

Jotkut meistä tuntevat ihmisiä, jotka kysyvät aina uuden tuttavuuden horoskooppimerkin. Ja heiltä sitten saakin kuulla aika ihmeellistä höpinää horoskooppien yhteensopivuudesta, luonteenpiirteistä, lapsen syntymän ajoituksesta ja kohtalosta. Parisuhteessa en jaksaisi tuollaista päivääkään, joten treffit olisi kyllä sitä myöten ohi.

Vierailija
52/54 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun deittailin niin kysyin yleensä aina joitakin hupsuja kysymyksiä, ihan vaan nähdäkseni minkälainen keskustelija tyyppi on. Onko leikkimielinen ja avarakatseinen, vai hämmentyvä tosikko.

Jos tyyppi vastasi tuohon tuhahtamalla "juusto kuin juusto" tms tai piti kysymystä typeränä niin eihän meistä paria tullut. Horoskooppimerkeistä olen kysynyt myös.

Et siis välitä siitä, että kysymyksesi voi laittaa sinut ennustajalle soittelevien sekopäiden kategoriaan? Kysyitkö myös mielipidettä hare krishnasta, ihan vain nähdäksesi millainen keskustelija toinen on?

Vierailija
53/54 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies kysyisi jotain omia vastaaviaan, luultavasti pitäisit outona hiipparina ja nöyppp.

Vierailija
54/54 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et siis välitä siitä, että kysymyksesi voi laittaa sinut ennustajalle soittelevien sekopäiden kategoriaan? Kysyitkö myös mielipidettä hare krishnasta, ihan vain nähdäksesi millainen keskustelija toinen on?

Ei, en välittäisi. Jos mies on parin kysymyksen perusteella valmis lokeroimaan toisen täydeksi hihhuliksi, niin ei me tulla toimeen. Nopeita, tuomitsevia johtopäätöksiä vetäviä tyyppejä nimenomaan halusin välttää.

Hare krishna nyt on ehkä astetta latautuneempi puheenaihe kuin juustot tai horoskoopit, mutta olen minä erilaisista kulteistakin joskus keskustellut ensitreffeillä, skientologiasta yms :D En koe että seurasta olisi silti ollut pulaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi