Onnistuuko vielä nelikymppisenä kiinteyttämään itseään kuntosaliharjoittelulla?
Onko täällä "vanhemmalla" iällä salilla käyneitä? Millaisia kokemuksia/tuloksia olette saaneet?
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2013 klo 14:53"]
No tietenkin!! Suosittelen lämpimästi saliohjelman teettämistä esim personal trainerilla tai fysioterapeutilla.Itse olen harjoitellut kuntosalilla hieman yli vuoden, minulla taustalla paha jalkavamma ja rapakunto, ylipainoa ei ollut, mutta olin toki ns plösö! Olen erittäin tyytyväinen! Ilman asiantuntevaa ohjausta hommasta ei olisi tullut mitään. Se maksaa toki jnk verran, mutta hinta on tässä asiassa menettänyt merkityksensä, hyöty on niin suuri ja jokapäiväinen hyvinvointi on kasvanut huomattavasti. Suosittelen lämpimästi saliharjoittelua!
[/quote]
Tuo personal trainer olisikin varmaan hyvä vaihtoehto. Ylipainoa minullakaan ei ole vaan "löysää".
-ap-
No ei mitenkään. Otetaan esimerkiks vaikka Jutta Gustafsberg. Karmee plösö.
Onnistuu jopa vanhempiesi ikäisiltä ihmisiltä.
Ihan yhtä hyvin kuin kaksikymppisenä minun kokemukseni mukaan. Ei siis mitään eroa ole ollut tulosten saavuttamisen nopeudessa tai saavutetuissa tuloksissa.
No tietenkin!! Suosittelen lämpimästi saliohjelman teettämistä esim personal trainerilla tai fysioterapeutilla.Itse olen harjoitellut kuntosalilla hieman yli vuoden, minulla taustalla paha jalkavamma ja rapakunto, ylipainoa ei ollut, mutta olin toki ns plösö! Olen erittäin tyytyväinen! Ilman asiantuntevaa ohjausta hommasta ei olisi tullut mitään. Se maksaa toki jnk verran, mutta hinta on tässä asiassa menettänyt merkityksensä, hyöty on niin suuri ja jokapäiväinen hyvinvointi on kasvanut huomattavasti. Suosittelen lämpimästi saliharjoittelua!