Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotko pitää kasvomaskia?

Vierailija
31.07.2020 |

Itse en aio pitää, ellei niitä ilmaiseksi jaeta! Varaa on kyllä ostaa, mutta maksan veroja niin paljon ja sitäkin rahaa jaetaan Italialle, niin maskit saa sitten jäädä ostamatta. Tiedän, että meitä samoin ajattelevia on paljon! Sakottakaa saatana sitten.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai pidän. Olen käyttänyt n viikon verran.

Maksoin kahdesta uudelleenkäytettävästä ja hyvälaatuisesta kangasmaskista 20 euroa, ei se erityisen iso summa minulle. Ilmaiseksikin saisi, jos viitsisi itse ommella.

Vierailija
2/22 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan aio ostaa suomalaisia maskeja. En halua rikastuttaa näitä kiskureita. Tilaan Kiinasta ennemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksoin kahdesta uudelleenkäytettävästä ja hyvälaatuisesta kangasmaskista 20 euroa, ei se erityisen iso summa minulle. Ilmaiseksikin saisi, jos viitsisi itse ommella.

Ostit siis itsellesi mielenrauhaa! Nanometrien kokoiset virukset menee läpi sun kangasmaskista kuin ladonovista. Kangasmaskin suojaus on max 10 % luokkaa. FFP3 tasoisen maskin suojaus on 99,95%.

Vierailija
4/22 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii justiinsa. Minähän en saatana muiden hyvinvointia edesauta vaikka rahaa ois!

Vierailija
5/22 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostit siis itsellesi mielenrauhaa! Nanometrien kokoiset virukset menee läpi sun kangasmaskista kuin ladonovista. Kangasmaskin suojaus on max 10 % luokkaa. FFP3 tasoisen maskin suojaus on 99,95%.

Täyttä puppua

Vierailija
6/22 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä, missä kaikkialla maskia pitäisi käyttää. Jos siis ulkonakin, kun vie esimerkiksi roskat ulos tai käy koiran kanssa lenkillä, niin joo, peittäisin suuni ja nenäni näkyvistä jollain. Jos taas maskipakko  koskisi vain julkisia sisätiloja bussit yms mukaanlukien, niin helpommalla pääsen, kun en käy sellaisissa paikoissa lainkaan. En mä nytkään ole käynyt kuin pari kertaa läheisessä ravintolassa syömässä, mutta voin hyvin lopettaa taas ravintolassa käynnitkin. 

Vierailija
7/22 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nii justiinsa. Minähän en saatana muiden hyvinvointia edesauta vaikka rahaa ois!

Jos valtio on kansan hyvinvoinnista huolissaan, maskit tulee ilmaiseksi jakoon.

Vierailija
8/22 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun pitäisi tehdä jotain muiden puolesta, kun ollaan minua koko elämäni kiusattu? Silti nämä samat tyypit ovat myös matkusteluhulluja, keikkahulluja ja baarihulluja. He sitä tautia levittävät, en minä!

╭∩╮( ͡° ͜ʖ ͡°)╭∩╮

Vierailija
9/22 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos valtio on kansan hyvinvoinnista huolissaan, maskit tulee ilmaiseksi jakoon.

Ja jos valtio ei ole niin eipä tarvi minunkaan välittää!

Vierailija
10/22 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. 1. Ei kiinnosta 2. Ei varaa

Vierailija
11/22 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi minun pitäisi tehdä jotain muiden puolesta, kun ollaan minua koko elämäni kiusattu? Silti nämä samat tyypit ovat myös matkusteluhulluja, keikkahulluja ja baarihulluja. He sitä tautia levittävät, en minä!

╭∩╮( ͡° ͜ʖ ͡°)╭∩╮

No minä en oo ainakaan sua kiusannu, eikä aika moni muukaan.

Vierailija
12/22 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan aio.

Vierailija
13/22 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

╭∩╮( ͡° ͜ʖ ͡°)╭∩╮

No minä en oo ainakaan sua kiusannu, eikä aika moni muukaan.

Sivultakatsojat ovat yhtä pahoja. Miksi olette kavereita heidän kanssa? Voisin sanoa, että korona on siunaus - paha saa palkkansa, vaikka muutama hyväkin saa epäoikeutetun rangaistuksen.

Vierailija
14/22 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio käyttää eikä lapseni

Vierailija
15/22 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio, tosin en sitten liikukaan missään muualla kuin lähimetsässä. Minua ei eristäytyminen haittaa. 

Vierailija
16/22 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän huolta hygieniasta ja turvaväleistä, vältän ihmisjoukkoja ja julkista liikennettä. Jatkan etätöitä, ja jos se ei riitä, minimoin muualla kulkemiset nollaan. Maskeja en rupea pitämään, allergisena ja astmaattisena pelkkä talvipakkanenkin ahdistaa. Jos ja kun (HS pääkirjoitussivu tänään) omatekoiset viritykset kerran  riittää, huivi ajaa saman asian kuin maski.

Vierailija
17/22 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Korona ei tartu nuoreen ja terveeseen.

Vierailija
18/22 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
19/22 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisessa liikenteessä hyväksyisin ihan koko Suomessa, ehkä myös kaupat ja yleisötapahtumat esim Uudellamalla missä tartuntoja eniten. Muualla en pidä tarpeellisena enkä käyttäisi.

Vierailija
20/22 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako potkut jos pitää työssä

t. lastenhoitaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi