Aiotko pitää kasvomaskia?
Itse en aio pitää, ellei niitä ilmaiseksi jaeta! Varaa on kyllä ostaa, mutta maksan veroja niin paljon ja sitäkin rahaa jaetaan Italialle, niin maskit saa sitten jäädä ostamatta. Tiedän, että meitä samoin ajattelevia on paljon! Sakottakaa saatana sitten.
Kommentit (22)
Itse en ainakaan aio ostaa suomalaisia maskeja. En halua rikastuttaa näitä kiskureita. Tilaan Kiinasta ennemmin.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai pidän. Olen käyttänyt n viikon verran.
Maksoin kahdesta uudelleenkäytettävästä ja hyvälaatuisesta kangasmaskista 20 euroa, ei se erityisen iso summa minulle. Ilmaiseksikin saisi, jos viitsisi itse ommella.
Ostit siis itsellesi mielenrauhaa! Nanometrien kokoiset virukset menee läpi sun kangasmaskista kuin ladonovista. Kangasmaskin suojaus on max 10 % luokkaa. FFP3 tasoisen maskin suojaus on 99,95%.
Nii justiinsa. Minähän en saatana muiden hyvinvointia edesauta vaikka rahaa ois!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksoin kahdesta uudelleenkäytettävästä ja hyvälaatuisesta kangasmaskista 20 euroa, ei se erityisen iso summa minulle. Ilmaiseksikin saisi, jos viitsisi itse ommella.Ostit siis itsellesi mielenrauhaa! Nanometrien kokoiset virukset menee läpi sun kangasmaskista kuin ladonovista. Kangasmaskin suojaus on max 10 % luokkaa. FFP3 tasoisen maskin suojaus on 99,95%.
Täyttä puppua
Riippuu ihan siitä, missä kaikkialla maskia pitäisi käyttää. Jos siis ulkonakin, kun vie esimerkiksi roskat ulos tai käy koiran kanssa lenkillä, niin joo, peittäisin suuni ja nenäni näkyvistä jollain. Jos taas maskipakko koskisi vain julkisia sisätiloja bussit yms mukaanlukien, niin helpommalla pääsen, kun en käy sellaisissa paikoissa lainkaan. En mä nytkään ole käynyt kuin pari kertaa läheisessä ravintolassa syömässä, mutta voin hyvin lopettaa taas ravintolassa käynnitkin.
Vierailija kirjoitti:
Nii justiinsa. Minähän en saatana muiden hyvinvointia edesauta vaikka rahaa ois!
Jos valtio on kansan hyvinvoinnista huolissaan, maskit tulee ilmaiseksi jakoon.
Miksi minun pitäisi tehdä jotain muiden puolesta, kun ollaan minua koko elämäni kiusattu? Silti nämä samat tyypit ovat myös matkusteluhulluja, keikkahulluja ja baarihulluja. He sitä tautia levittävät, en minä!
╭∩╮( ͡° ͜ʖ ͡°)╭∩╮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos valtio on kansan hyvinvoinnista huolissaan, maskit tulee ilmaiseksi jakoon.
Ja jos valtio ei ole niin eipä tarvi minunkaan välittää!
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun pitäisi tehdä jotain muiden puolesta, kun ollaan minua koko elämäni kiusattu? Silti nämä samat tyypit ovat myös matkusteluhulluja, keikkahulluja ja baarihulluja. He sitä tautia levittävät, en minä!
╭∩╮( ͡° ͜ʖ ͡°)╭∩╮
No minä en oo ainakaan sua kiusannu, eikä aika moni muukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
╭∩╮( ͡° ͜ʖ ͡°)╭∩╮
No minä en oo ainakaan sua kiusannu, eikä aika moni muukaan.
Sivultakatsojat ovat yhtä pahoja. Miksi olette kavereita heidän kanssa? Voisin sanoa, että korona on siunaus - paha saa palkkansa, vaikka muutama hyväkin saa epäoikeutetun rangaistuksen.
En aio, tosin en sitten liikukaan missään muualla kuin lähimetsässä. Minua ei eristäytyminen haittaa.
Pidän huolta hygieniasta ja turvaväleistä, vältän ihmisjoukkoja ja julkista liikennettä. Jatkan etätöitä, ja jos se ei riitä, minimoin muualla kulkemiset nollaan. Maskeja en rupea pitämään, allergisena ja astmaattisena pelkkä talvipakkanenkin ahdistaa. Jos ja kun (HS pääkirjoitussivu tänään) omatekoiset viritykset kerran riittää, huivi ajaa saman asian kuin maski.
En. Korona ei tartu nuoreen ja terveeseen.
Julkisessa liikenteessä hyväksyisin ihan koko Suomessa, ehkä myös kaupat ja yleisötapahtumat esim Uudellamalla missä tartuntoja eniten. Muualla en pidä tarpeellisena enkä käyttäisi.
saako potkut jos pitää työssä
t. lastenhoitaja
Maksoin kahdesta uudelleenkäytettävästä ja hyvälaatuisesta kangasmaskista 20 euroa, ei se erityisen iso summa minulle. Ilmaiseksikin saisi, jos viitsisi itse ommella.