Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytär 14v ei ole ollenkaan kiinnostunut meikeistä, koruista, muodista, hiusten laittamisesta, somesta yms. Pelkään että syrjäytyy kaveriporukasta

Vierailija
31.07.2020 |

Tytön kaverit pitävät usein meikkikutsuja, laittavat kynsiä, hiuksia, sovittelevat koruja ja vaatteita vaihdellaan keskenään. Ei kuulu myöskään somessa samoihin sivustoihin kun kaverinsa.

Omaa tyttöä ei nämä jutut yhtään kiinnosta. Keskittyy lähinnä lemmikkiensä hoitamiseen ja kirjojen lukemiseen ja kirjoittelee kirjeystävilleen. Kulkee samoissa vanhoissa vaatteissa. Pelkään että tyttö menettää ystävänsä kun jättäytyy aina kaikesta yhteisestä tekemisestä pois. Joskus joku kaveri lähtee mukaan esim. koiria lenkittämään mutta harvemmin.

Hygieniasta huolehtii kyllä, joka päivä suihku ja käyttää dödöä, harjaa hiukset. Olisiko kyse jostain masennuksesta?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan joku miehen kirjoittama provo. Kuulostaa niin keksityltä tuollainen korujen sovittelu ja vaatteiden vaihtelu. Eikä kukaan muu kuin mies voi kuvitella, että teinityttöjen elämä ja intressit pyörisivät tuollaisten asioiden ympärillä.

Jep. "Meikkikutsut."

No hei, aikuiset naisetkin kokoontuu vertailemaan ja ostelemaan erilaisia muovikippoja (Tupperware). Kuulostaa ihan provolta sekin ellei olisi totta. Tai joku babyshower vaippakakkuineen. Ihan sketsisarjamateriaalia.

En ole kummassakaan ollut, mutta en silti ymmärrä vertausta. Tupperware-kutsuilla myydään tuotteita. 14-vuotiaat tuskin myyvät kenellekään yhtään mitään. Babyshower on vain tavallinen illanvietto, kuten vaikka polttarit tai varpajaisetkin. Ei kai siellä minkään vaippakakun ympärillä tanssita, vaan se on lahja sille raskaanaolevalle, (jos sellaista ylipäätään siellä on). 

Vierailija
22/29 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo ap! Oletko tosissasi vai trolli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö on nyt 18 ja piti aivan miettiä milloin olen nähnyt sillä meikkiä. Muistan että ex kertoi kun olisi ostanut sille meikkejä mutta tyttö ei halunnut mitään. Hiuksiaan laittaa ja värjää niitä. Meikeistä en muista kuin huulikiiltoa olen nähnyt sillä kerran. Tietenkin olen vähän jäävi sanomaan mutta ei niin nätti tyttö tarvi meikkejä.

Vierailija
24/29 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttö on nyt 18 ja piti aivan miettiä milloin olen nähnyt sillä meikkiä. Muistan että ex kertoi kun olisi ostanut sille meikkejä mutta tyttö ei halunnut mitään. Hiuksiaan laittaa ja värjää niitä. Meikeistä en muista kuin huulikiiltoa olen nähnyt sillä kerran. Tietenkin olen vähän jäävi sanomaan mutta ei niin nätti tyttö tarvi meikkejä.

No kyllä siitäkin tulee vielä kuppanenhuora jolla on paskanenpillu kun se pääsee kunnolla munan makuun.

SETÄ SPERMA

Tuollaiset puheet paljastaa sen että saanti on maksulliset ja käsi. Ei ole tyttö samanlainen mitä itse olin 18 vuotiaana. Kulutin paljon kortsuja enkä voinut ajatella olevani yhden kanssa vakituisesti. En paheksu jos tyttö tekee samoin. Parempi se on nuorena juosta juoksut niin sekin asia on koettu. Tyttö on käsittääkseni romantikko siinä mielessä että pitää olla vahvat tunteet että alkaa millekkään. En tuomitse siitäkään, olen sanonut että ihan itse saat elää elämääsi. Minä vain autan sen minkä pystyn.

Vierailija
25/29 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla sellainen, kuin on. Jos on herkkä ihminen ja tykkää vain luonnosta ja kirjoista. Minä olin samanlainen nuorena. En ollut kiinnostunut meikkaamisesta tai pukeutumisesta teininä. Tykkäsin puutarhatöistä, lakatut kynnet olisi menneet pilalle siinä. Pidin järvenrannalla istumisesta ja veden heijastuksien ja pilvien katsomisesta.

Minua eivät kiinnostaneet poikajutut myöskään. Olin kyllä masentunut, eli siinä osasyy.

Luin myös paljon, uppouduin omaan maailmaani. Minulla ei ollut kaltaisiani kavereita, johtui ehkä siitä.

Vierailija
26/29 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna olla sellainen, kuin on. Jos on herkkä ihminen ja tykkää vain luonnosta ja kirjoista. Minä olin samanlainen nuorena. En ollut kiinnostunut meikkaamisesta tai pukeutumisesta teininä. Tykkäsin puutarhatöistä, lakatut kynnet olisi menneet pilalle siinä. Pidin järvenrannalla istumisesta ja veden heijastuksien ja pilvien katsomisesta.

Minua eivät kiinnostaneet poikajutut myöskään. Olin kyllä masentunut, eli siinä osasyy.

Luin myös paljon, uppouduin omaan maailmaani. Minulla ei ollut kaltaisiani kavereita, johtui ehkä siitä.

Olin myös hyvin lapsellinen. Mutta ei kai siinä ole mitään pahaa, että haluaa pitää kiinni viattomuudesta mahdollisimman pitkään. Teinimaailma on raadollinen: pitäisi käyttää päihteitä ja olla jotain suhteilua. Minun kohdallani tuo meni överiksi, kun en saanut olla se herkkä ihminen, joka oikeasti olen.

Vierailija
27/29 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan joku miehen kirjoittama provo. Kuulostaa niin keksityltä tuollainen korujen sovittelu ja vaatteiden vaihtelu. Eikä kukaan muu kuin mies voi kuvitella, että teinityttöjen elämä ja intressit pyörisivät tuollaisten asioiden ympärillä.

Jep. "Meikkikutsut."

No hei, aikuiset naisetkin kokoontuu vertailemaan ja ostelemaan erilaisia muovikippoja (Tupperware). Kuulostaa ihan provolta sekin ellei olisi totta. Tai joku babyshower vaippakakkuineen. Ihan sketsisarjamateriaalia.

Ei näitä kaikki naiset harrasta, älä yleistä! Ei tulisi mieleenkään ostaa muovia sillä hinnalla tai tehdä kakkua vaipoista.

Vierailija
28/29 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni otti päähän, kun olin juuri tuollainen kirjojen, kirjekavereiden, tietokoneiden, sarjakuvien ja piirrustusharrastusten parissa viihtyvä tyttö. Vanhempien mielestä tietokoneet ja muu "yksin nyhvääminen" ei olleet todellisia harrastuksia. Oikeita harrastuksia olivat ne, joita tehtiin joko ulkoilmassa tai kavereiden kanssa. "Mene ulos", "mene pyytämään Tiina-Liinaa ulos", "oletko ollut taas koko päivän sisällä" jne. Äitini tietysti obsessoitunut kaikesta ulkonäköön liittyvästä ja aina kommentoimassa vaatteitani tai hiuksiani (myös kavereideni vaatteita tai hiuksia). Aina sama arvosteleva katse mitä tuli ulkonäkööni, kun oltiin jonnekin "ihmisten ilmoille" menossa. Kaikki muutkin kuulemma katsoivat yhtä tarkasti miltä näytän, todellisuudessa taisi olla pelkästään äidin omasta neuroosista kyse. Nykyään inhoan tapaamisiamme kun "ai sulla on nykyään tollanen hiusväri" -tasoa syvällisempää keskusteluyhteyttä ei löydy. Miten samaan perheeseen syntyneet voikin olla niin eri kiinnostuksenkohteilla varustettuja?

Vierailija
29/29 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi