Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kulmakarvojen laminointi on kuin satu Keisarin uudet vaatteet

Vierailija
31.07.2020 |

Olen seurannut ilmiötä ällistyneenä. Somessa ihmiset esittelevät laminoituja kulmiaan, joita seuraajat ylistävät sydämenkuvat silmissään, vaikka kuva muistuttaa enemmän veneen alta piileskelemästä löydettyä latvialaista metsärosvoa kuin tavallista vaaleaa suomalaisnaista. Ymmärrän toki kulmien korostamista, mutta sellainen harottava lopputulos näyttää lapsen piirustukselta. En ymmärrä. T. Kalkkis

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävän näköisiä. Pahin on vaalea nainen jolla tummat karvat

Vierailija
2/14 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans vähän ihmettelin kun yks instassa seuraamani nainen oli ottanut tällaisen käsittelyn. Entiset luonnoliset kulmat oli muuttuneet kuin mustalla tussilla piirretyiksi hajanasiksi viivoiksi. Ihan kun joku risukko silmän päällä. Seuraajat aivan ihastuksissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vielä parikymppisellä menettelee, mutta sitä vanhemmilla suomalaisilla naisilla alkaa monesti olemaan suomalaisille tyypillinen kyrsiintynyt perusilme (tiukka purenta ja alaspäin roikkuvat suupielet, silmissä epäilevä tuijotus). Siihen kun yhdistetään korostetut kulmakarvat, niin tulee mieleen lähinnä 1930-luvun kauhuelokuvien hirviöt.

Vierailija
4/14 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori, lupaan ajella ne pois. Ihanaa lukea tällaisia kommentteja vielä aikuisenakin vuosien koulukiusaamisen jälkeen. T. Blondi jolla on luonnostaan tummat paksut kulmakarvat.

Vierailija
5/14 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset ovat hyvin vaaleita, muttakummallakin luonnostaan tummat tuuheat lähes Brezhnev-kulmat. Eli voi ne olla vaaleallakin. Isän puolen geeneissä kulkee.

Itse lopetin kulmien värjäämisen n 45-vuotiaana koska se minut vihaisen näköiseksi.

Vierailija
6/14 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, lupaan ajella ne pois. Ihanaa lukea tällaisia kommentteja vielä aikuisenakin vuosien koulukiusaamisen jälkeen. T. Blondi jolla on luonnostaan tummat paksut kulmakarvat.

Nyt puhutaan laminoiduista keinotekoisista karvoista. Kaikki maailman kommentit eivät ole sinua kiusaamiseksi tarkoitettuja. Omiani joudun nyppimään.

Vierailija
7/14 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä näyttää jollain siltä kuin olisi liimattu tekoviikset kulmien päälle. Mutta on tuo parempi kuin se viivanohut villitys

Vierailija
8/14 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lapset ovat hyvin vaaleita, muttakummallakin luonnostaan tummat tuuheat lähes Brezhnev-kulmat. Eli voi ne olla vaaleallakin. Isän puolen geeneissä kulkee.

Itse lopetin kulmien värjäämisen n 45-vuotiaana koska se minut vihaisen näköiseksi.

Kuten toi touinen jo sanoi,puhutaan laminoinnista,ei värjäämisestä.

Googlaa kuvahaku ja kulmien  laminointi

Vierailija
9/14 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnostaan on ihan eri! Minä ainakin ihailin lapsena 'tummakarvaista' blondia!

- eri

Vierailija
10/14 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

nii ja kun sitten on semmoset lähiöpubiripset siinä alla,ankkahuulet ja kouvolatukka niin vot!

Vierailija
11/14 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs kulmien käsittely on se, että näkee että sitä väriä on ihossakin ei pelkästään karvoissa?

Vierailija
12/14 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten ihan hirveät. Pidän auttamatta vähä-älyisenä sellaista, joka tuollaiset risuaidat hommaa otsaansa.

Vierailija
13/14 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes ymmärrä miksi maksaa tuollaisesta. Ihan hyvin voisi vaan käyttää jotain hiusmuotoilutuotetta ja vaikka kulmaharjalla harjata karvansa ylöspäin.

Vierailija
14/14 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näihinhän on hurahtaneet jotkut ihan järkevänoloisetkin bloggaajat kuten Karkkipäivä ja se yksi aikuisjumppari.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi