Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juoppo-Susku Indrenin ex avautuu viimein:

Vierailija
05.07.2013 |

Seiskan uutisissa oli Suskun exän hyvin asiallinen ja rauhallinen puhelinhaastattelu, jossa ilmeni, ettei tämä eukko ole alkanut sekoilla vasta eron jälkeen, vaan ihan jo suhteen aikana. Koko viimeinen vuosi viinaa JA lääkkeitä, ja exän mukaan tilanne oli se, että Suskusta piti huolehtia jatkuvasti, eikä hän voinut jättää esim. lasta siinä kunnossa olevalle äidille hetkeksikään. Hiljaa on mies ollut tähän asti, kun muu Suomi on silmät pyöreenä seurannut tän tädin sekoilua ja dokaamista ja haastatteluja, joissa Susku avoimesti kertoo lähipubinsa olevan hänelle "kuin toinen olohuone". Uutissa oli kivana taustakuvituksena Susku Helsingin yössä hillumassa, tosi monessa eri ympärisössä.

Voi lapsi parkaa, äiti täysin alkoholisti, ja vielä uhoilee jotain yksinhuoltajuudesta, vaikka ei edes ehdi pienen lapsensa kanssa olla.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 21:03"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 20:58"]

[/quote]

Alkoholismi on sairaus eikä mitään juhlaa. Normaaliin elämään ei kuulu viinalla juhliminen ilman mitään aihetta. Jos suhde alkoholiin on terve, siitä ei tarvitse humaltua eikä sitä itse asiassa tarvitse ollenkaan esimerkiksi juhlissa.

[/quote]

Hienoa että sinä määrittelet sen mikä on alkoholismia ja mikä normaalia:) Kamalaahan se on jos juhlissa tarjotaan yhtään alkoholia. En itse kannata alkoholin liiallista kulutusta koska se ei ole terveellistä, mutta tuo on koomista että pitäisi olla joku "aihe" että alkoholia voi juoda. Ei siitä tarvitse tehdä mitään pyhää asiaa, jos tuntuu siltä että tahtoo juoda alkoholipitoista niin senkus juo.

Myös on koomista useiden suomalaisten ajattelu, että jos esimerkiksi lentokoneessa päivälennolla juo skumppaa loman kunniaksi, on alkoholisti. Tai lasin viiniä ruuan kanssa ravintolassa. Ja nämä samaiset henkilöt juovat alkoholia kaksin käsin joka viikonloppu... Ei se ajankohta, vaan se määrä.

Vierailija
2/34 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 21:43"]

Mä olen mennyt sekaisin tässä näyttelijässä ja Kumman Kaa ohjelman Minna Koskelassa. Höh. Onko vielä joku näyttelijä, joka olis samannäköinen? Katsoin Susannan ja Minna Koskelan cv:t läpi, enkä löytänyt yhtä sarjaa niistä josta tykkäsin. Se tuli tv:stä joskus vuosituhannen lopussa (?) ja luulin, että Susanna oli siinä se pyöreä äiti, mutta ei tosiaan ole sitä sarjaa ansioluettelossa.

[/quote]

Mä myös kaipaan sen sarjan nimeä, kertoiko se jostain naapuruksista. susannalla oli aina minihame ja ne ihanat hiukset. Oli silloin kaunis, pyöreys minusta sopii hänelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä muista sitä kuin Salatuista elämistä, jossa oli pyöreä äiti. Ja paljon paremman näköinen kuin toi outo, pumpattu feikki luuviulu nykyään.

Vierailija
4/34 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 21:34"]

Baarit on kitenkin ihmisiä täynnä, vaikka sinä et siellä olisikaan ja puhe oli heistä jotka juovat.

[/quote]

Juu, siis juovat. Juhliminen on jotain aivan muuta.

Ja todettakoon, että minä en ole absolutisti, baarikaapissa on niin viiniä, likööriä kuin rommiakin ja jääkapissa siideriä. Minusta vain ravintoloissa riekkuminen ja sieltä kaatokännissä poistuminen on kaikkea muuta kuin juhlimista. Epätoivoisuudelta se minusta kaikkein eniten vaikuttaa.

Vierailija
5/34 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2013 klo 01:33"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 21:43"]

Mä olen mennyt sekaisin tässä näyttelijässä ja Kumman Kaa ohjelman Minna Koskelassa. Höh. Onko vielä joku näyttelijä, joka olis samannäköinen? Katsoin Susannan ja Minna Koskelan cv:t läpi, enkä löytänyt yhtä sarjaa niistä josta tykkäsin. Se tuli tv:stä joskus vuosituhannen lopussa (?) ja luulin, että Susanna oli siinä se pyöreä äiti, mutta ei tosiaan ole sitä sarjaa ansioluettelossa.

[/quote]

Mä myös kaipaan sen sarjan nimeä, kertoiko se jostain naapuruksista. susannalla oli aina minihame ja ne ihanat hiukset. Oli silloin kaunis, pyöreys minusta sopii hänelle.

[/quote]

Ota ja omista

Vierailija
6/34 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, siis tuon ex-miehen haastattelun mukaan kyse ei nyt suinkaan ollut mistään lasillisesta skumppaa lennolla tai viinistä ruoan kanssa (joita minäkään en pidä alkoholismina), vaan lääkkeiden ja viinan yhteiskäytöstä, joka aiheutti huolta myös lapsenhoidon kannalta,

Vierailija
7/34 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä olisi tiennyt kuka tuokaan on, ellen olisi käynyt tuolta Seiska-linkistä katsomassa.

Vierailija
8/34 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 20:50"]

Tuoreessa Hymyssä Indren kertoi ilkeyksiä exästään. Olisin minäkin jo avannut suuni sen jutun jälkeen, joten en ihmettele.

[/quote]

minä olen lukenut monesta paikasta miten on oletettu että mies jätti susannan ja siitä alkoi juominen. miestä on syytetty siitä että aiheutti tuon.kyllä minäkin avautuisin.

Vierailija
9/34 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja av-mammojen mukaan sen ukon sanomiset seiskassa on täyttä totta ja Suskin sanomiset Hymyssä ilkeilyä ja valhetta, huoh.

Vierailija
10/34 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2013 klo 10:14"]

Ja av-mammojen mukaan sen ukon sanomiset seiskassa on täyttä totta ja Suskin sanomiset Hymyssä ilkeilyä ja valhetta, huoh.

[/quote]

tällaistahan ei ole kukaan väittänyt.

Vierailija
11/34 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2013 klo 10:23"]

[/quote]

[/quote]

Ei vai?

Vierailija
12/34 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2013 klo 10:23"]

[/quote]

[/quote]

Älä jaksa

Vierailija
13/34 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 20:46"]

Miksi tuon miehen piti tulla kertomaan tuo asia julkisuuteen? Rahaako se tarvii?

[/quote]

Ymmärsin että nimenomaan siksi koska halusi puhdistaa maineensa, kun tämä oli väittänyt että olisi muka käynyt häneen käsiksi.

Vierailija
14/34 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin mammojen on ilmeisesti vaikea tajuta, että kun Indren on tilittänyt eroaan ja lapsen sanomisia ja tekemisiä lehdessä, ex-puolison on ihan ymmärrettävää kertoa oma versionsa tapahtumista. Ex-puolison nimi, naama ja työ on kuitenkin raportoitu lehdissä jo aiemmin.

Vierailija
15/34 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2013 klo 10:36"]

Miksi tuon miehen piti tulla kertomaan tuo asia julkisuuteen? Rahaako se tarvii?

[/quote]

Miksi te uskotte, että mies puhuu totta? Vai uskotteko totuudeksi kaiken muunkin, mitä seiskassa sanotaan?

Ymmärsin että nimenomaan siksi koska halusi puhdistaa maineensa, kun tämä oli väittänyt että olisi muka käynyt häneen käsiksi.

[/quote]

Vierailija
16/34 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 20:39"]

Seiskan uutisissa oli Suskun exän hyvin asiallinen ja rauhallinen puhelinhaastattelu, jossa ilmeni, ettei tämä eukko ole alkanut sekoilla vasta eron jälkeen, vaan ihan jo suhteen aikana. Koko viimeinen vuosi viinaa JA lääkkeitä, ja exän mukaan tilanne oli se, että Suskusta piti huolehtia jatkuvasti, eikä hän voinut jättää esim. lasta siinä kunnossa olevalle äidille hetkeksikään. Hiljaa on mies ollut tähän asti, kun muu Suomi on silmät pyöreenä seurannut tän tädin sekoilua ja dokaamista ja haastatteluja, joissa Susku avoimesti kertoo lähipubinsa olevan hänelle "kuin toinen olohuone". Uutissa oli kivana taustakuvituksena Susku Helsingin yössä hillumassa, tosi monessa eri ympärisössä.

Voi lapsi parkaa, äiti täysin alkoholisti, ja vielä uhoilee jotain yksinhuoltajuudesta, vaikka ei edes ehdi pienen lapsensa kanssa olla.

[/quote]

Ai ei kukaan ole väittänyt, että mies puhuu totta ja nainen valehtelee?

Vierailija
17/34 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan Susannalla alkoholi- ja lääkeongelma on. Olen niin läheltä katsonut. Lapsi on enemmän isällään kuin äidillään. Kyllä Susanna sen "selvinä" hetkinään tajuaa ja ajattelee lapsen parasta. Toivottavasti osaa ja ITSE haluaa hakea apua. Monet ystävät ovat yrittäneet auttaa huonolla menestyksellä. Susanna on jopa katkaissut välit. Moni riippuvainen ei itse halua tunnustaa ongelmaansa:(. Voimia hänelle, hän on hyvä äiti.

Kenenkään kivittäminen ei auta. En kyllä yhtään ymmärrä tätä nykypäivän julkkishakuisuutta. Ja kertoohan sekin jotain, ettei saa oman alansa töitä, siis näyttelijän. Se on ikävää ja voi nakertaa itsetuntoa.

Vierailija
18/34 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoihan se Hjalliskin, että Sussu joi kaksi pulloa punkkua ja sammui. Miksi ois valehdellut.

Vierailija
19/34 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2013 klo 10:36"]

[/quote]

[/quote]

No huh, kenenkään maine ei Seiskassa elämöidessä puhdistu, päinvastoin.

Vierailija
20/34 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai elämöi ihan Seiskassa. Vieläköhän Susanna odottaa Hjallikselta anteeksipyyntöä, "vaikka se ei mitään autakaan"? Melkoista menoa.