Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanotteko puolisolle, että sen lihavuus on syynä pihtaamiseen?

Vierailija
05.07.2013 |

Tuosta lihava-laiha-pariskunta -keskustelusta tuli mieleen: te naiset (miksei miehetkin) joilla lihava puoliso ja koette sen häiritseväksi, oletteko sanoneet suoraan että lihavuus on teille turn-off? Mun mies on kasvattanut aika lailla vararavintoa ympärilleen, eikä fyysisesti vedä mua enää yhtään puoleensa. Minä taas olen perushoikka ja urheilullinen. Pihtaamisesta syytetään, miten sanoa että katsopa peiliin ja mieti miksei kiinnosta...? 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pihtaan jos pääsen itse lihomaan, että juu-u lihavuus syynä pihtaamiseen :D Sanon miehelle etten halua olla alasti kun maha on pömpöllään. Mies on kilpauimari, timmi siis aina. 
Onneks nyt on lähteny parempaan suuntaan ja pari kiloa tippunut, heti tekee enemmän mieli seksiä ja käyttää mekkoja ja kivoja alusvaatteita, kun tietää ettei näytä ihan valaalta. 

Vierailija
2/13 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en pihtaa miehen ylipainon takia, mutta mies ei itse jaksa harrastaa seksiä silloin. vuosi sitten tuli tilanne, että hänen oli ihan pakko tiputtaa melkein kymmenen kiloa ja sairaaladieetin avulla onnistuikin. tuo oli melkoinen piristysruiske seksielämällemme. hän oli paljon pirteämpi kuin aikaisemmin. nyt nuo kilot ovat pikkuhiljaa hiipineet takaisin ja väsymys näkyy vaivaavan.

olen sanonut hänelle, että haluaisin hänen laihtuvan terveytensä takia, mutta niin kauan kuin hän ei itse sitä tahdo, asian on vain annettava olla. en ole hänen äitinsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 15:33"]

En jotenkin kehtaa sanoa vaikka mieli tekisi joskus sanoa ihan suoraan... tuntuu vain niin tylyltä. Mutta läski inhottaa mua enkä voi sille mitään.

[/quote]

Joo. Pidä toi tyyli. Miehes ihmettelee missä vika kun ei kelpaa mutta sinä vaan vaikenet kuin muuri ettei vaan kukaan loukkaannu. Eiköhän teille vielä erokin rapsahda.

Vierailija
4/13 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 15:29"]

Tuosta lihava-laiha-pariskunta -keskustelusta tuli mieleen: te naiset (miksei miehetkin) joilla lihava puoliso ja koette sen häiritseväksi, oletteko sanoneet suoraan että lihavuus on teille turn-off? Mun mies on kasvattanut aika lailla vararavintoa ympärilleen, eikä fyysisesti vedä mua enää yhtään puoleensa. Minä taas olen perushoikka ja urheilullinen. Pihtaamisesta syytetään, miten sanoa että katsopa peiliin ja mieti miksei kiinnosta...? 

[/quote]Mitä teet niin hyviä pöperöitä että mies lihava. Ei muuta ku lzaihikselle, tomaattikeittoa, kasviskeitto, kalakeittoa, marjoja, kasviksia ja liikuntaa. Ei muakaan kinnostais ihramaha.

Vierailija
5/13 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lapsuuden seurannut sivusta läheisen lihavuuden aiheuttamia ongelmia ja miten se on rajoittanut elämää. Ja tietenkin terveysongelmoa. Kannattaa sanoa tai jotenkin ilmoittaa että nyt tulee loppu tuolle ja tukea kaikin tavoin terveelliseen elämään. Vaikka tulisi riitaakin aluksi se on varmasti esn arvoista.

Vierailija
6/13 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee aina silloin tällöin vaimolle naljailtua liioista kiloista, miksi paisuttaa itseään. 

Onneksi ei ole vielä liian läski, mutta liikaa kiloja kuitenkin, kymmenkunta kun ottas pois niin olisi persettäkin mukavampi katsella.

Vierailija
7/13 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tajuaako mies itse miten epäkiihottavaa on kun maha on niin iso ja roikkuva ettei penistä edes enää näy sen alta. Saati se kammottava läskien lätinä yhdynnässä.

Ei meillä enää ole seksiä. En pysty siihen ihratynnyrin kanssa.

Vierailija
8/13 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jotenkin kehtaa sanoa vaikka mieli tekisi joskus sanoa ihan suoraan... tuntuu vain niin tylyltä. Mutta läski inhottaa mua enkä voi sille mitään.

Vierailija
9/13 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama juttu meillä. En viitsi toista loukata huomauttelemalla lisäkiloista. Ei mua todellakaan haittsisi 5-10 kg:n lisäkilot, mutta kun niitä on tullut lähemmäs 50 kg parin vuoden sisällä. Mies oli tosi urheilullinen kun tavattiin, harrastimme liikuntaa paljon yhdessä. Nyt harrastan sitä yksin. Tosi paljon kaipaan seksiä, mutta mutta... Hyvä isä on lapsille ja aviomiehenä, ylipaino on vain todellinen turn-off. Ei auta muu kuin harrastaa oman käden nautintoa:(

Vierailija
10/13 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 15:41"]

Vähän sama juttu meillä. En viitsi toista loukata huomauttelemalla lisäkiloista. Ei mua todellakaan haittsisi 5-10 kg:n lisäkilot, mutta kun niitä on tullut lähemmäs 50 kg parin vuoden sisällä. Mies oli tosi urheilullinen kun tavattiin, harrastimme liikuntaa paljon yhdessä. Nyt harrastan sitä yksin. Tosi paljon kaipaan seksiä, mutta mutta... Hyvä isä on lapsille ja aviomiehenä, ylipaino on vain todellinen turn-off. Ei auta muu kuin harrastaa oman käden nautintoa:(

[/quote]

Tajuaako miehesi, että läskit ovat syynä, vai vonkaako edes?

Vierailija
11/13 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen miehen seksin puute helpottaisi jos tajuaisivat tehdä kiloilleen jotain.

Vierailija
12/13 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2013 klo 20:07"]

Monen miehen seksin puute helpottaisi jos tajuaisivat tehdä kiloilleen jotain.

[/quote]sama pätee kyllä naisiinkin

Vierailija
13/13 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoin tammikuussa 2012 ylilihavalle ukolleni, että pillua ei tipu enenkuin 40 kiloa on ukolta läskiä poistunut. Ukko luuli sitä ensin vitsiksi mutta tajusi lopulta että olen tosissani.sanoin sille etten mennut avioon 120-kilosen ihrakasan kanssa ja jos ei kilot lähde niin se on finito seksille. Nyt ukko painaa 84 kg ja seksiä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan