Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten herkkiä olette olleet raskaus aikana?

05.07.2013 |

Itselleni tuli eilen itku kun mies lähti yövuoroon.. ja muutenkin tulee melkein itku pienistä asioista:(

Nyt viikkoja 20+1.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kauheasti itkeskellyt, mutta sain kyllä naurukohtauksia...

Vierailija
2/4 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhu, mä olen itkenyt vähän vaikka mistä! Raivonnut vähän vaikka mistä. Meillä melkein tullut ero niiden itkujen ja raivojen takia, kun eihän mies niitä ole jaksanut ymmärtää.. Vastaavasti saanut myös epämääräisiä naurukohtauksia joille ei ole näkynyt loppua. Eli tunteet ovat kyllä ailahdelleet suuntaan ja toiseen.

rv 35+6 (vielä muutama viikko)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kertaa olen raskaana ollut, enkä muista kertaakaan mitään outoja juttuja olleen. Olen muutenkin aika rauhallinen ja jalat maassa oleva ihminen, eikä minulla ole yleensä aikaa miettiä mitään turhuuksia.

Vierailija
4/4 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä itku- ja raivokohtauksia jonkin verran esiintynyt, mutta enemmän mulla on ollut sellainen omituisen rauhallinen mieliala. Vastoinkäymisiä on ollut mutta niin kauan kun sikiöllä on ollut kaikki hyvin, ei mua ole mikään hetkauttanut.

Nuo varsinaiset herkkyyskohtaukset on ollu tosi samanlaisia kuin e-pillereitä syödessä, lasta yrittäessä tuli pidettyä vuoden tauko hormoneista ja raskauduttuani tuli pillerinsyöntimuistot elävästi mieleen. Päätinkin (mieheni ehdottomalla hyväksynnällä) etten aio enää hormonaaliseen ehkäisyyn ryhtyä. Elämä normaalina oli tuossa pillereiden syönnin ja raskauden välissä liian mukavaa :)