Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivät kuluu hukkaan, kaikki kaunis tapahtuu...

Vierailija
05.07.2013 |

...jossain muualla :( Mulla on koko ajan sellainen tunne että pitäis olla muualla ja tehdä jotain muuta, en osaa millään pysähtyä nauttimaan just tästä hetkestä. Mietin et nytkin pitäis olla vaikka kauppatorilla nauttimassa torikahveista, olla ostamassa torilta mansikoita, viikonloppuna pitäin mennä vaikka kesäteatteriin tai festarille...Eikä kysymys siis oo siitä ettenkö meniskin ja sais aikaiseksi, mutkun aina on olo et jossain muulla olis ollu paremmin...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sama juttu. Kokoajan on niinkuin paha olla, ja tuntuu että ei tapahdu mitään. Vaikka tapahtuukin, tiedän sen järjellä itsekin. Stressaan vaan kokoajan, vaikka yritän ajatella että kaikki on ok. Niinkuin onkin. Valvon jo asioiden vuoksi. Lapsen kaverisuhteet pyörii mielessä, loma loppuu kesken, vasta yhdessä kesäteatterissa tullut käytyä...

Vierailija
2/4 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tuttua! Mä jouduin ihan pakottamaan itseni pysähtymään ja nauttimaan... Nykyään se alkaa tulla jo lähes luonnostaan, mutta eilenkin kun kävelin autolta kotiin, piti pysähtyä katsomaan luontoa ja todeta itselleni, että KAtso nyt kuinka kaunista, Nauti!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiankin tuttu tunne!! Tämä on varmaankin seurausta jatkuvasta kiireoravanpyörästä mitä arki ja työelämä nykyisin on. 11kk juokseen hikisenä saadakseen kaiken hoidettua ja lopulta kun on 1kk lomaa ei osaapysähtyä  nauttimaan. Jo pelkkä kotona oleminen ja naapureiden näkeminen alkaa syvästi ahdistaa.

Mistä te muut ajattelette tämän tunteen johtuvan, ja mitä sille voisi tehdä?

Vierailija
4/4 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

facebook. Koska kokoajan joku on jossain kivassa/kauniissa paikassa. Se hämärtää suhteellisuudentajua, koske ei yksittäinen ihminen kovin usein ole mukavassa paikassa, mutta näyttää siltä että muut on kokoajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi