Kenen näistä kanssa lähtisit ravintolatreffeille?
Kommentit (36)
Kyllä se olisi valittava Zinccis: ihan mielenkiinnosta. Vaikuttaa erittäin erikoiselta persoonalta. Periaatteessa voisin lähteä kaikkien näiden kanssa ravintolaillalliselle, jotta saisin selville, minkälaisia tyyppejä ovat. Varsinkin jos tarjoaisivat. Mitä ihminen ei ruuan eteen tekisi.
Jos joutuisin itse tarjoamaan, valitsisin Bull Mentulan. Saisin vinkkejä ruokavalioon ja treenivinkkejä. Pt:t laskuttaa muutenkin satasen tunnilta, joten yhden illallisen sillä tarjoaisi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se olisi valittava Zinccis: ihan mielenkiinnosta. Vaikuttaa erittäin erikoiselta persoonalta. Periaatteessa voisin lähteä kaikkien näiden kanssa ravintolaillalliselle, jotta saisin selville, minkälaisia tyyppejä ovat. Varsinkin jos tarjoaisivat. Mitä ihminen ei ruuan eteen tekisi.
Meinaatko että tämä tasoteoreetikko tarjoaisi naiselle :D Voi olla että saisit maksaa oman osuutesi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko että tämä tasoteoreetikko tarjoaisi naiselle :D Voi olla että saisit maksaa oman osuutesi
Sekin ehkä sopisi. Mutta en kyllä tarjoaisi sille mitään. Saisi maksaa omansa.
Henry Laasanen. Hän osaisi kaiketi edes tasoteorian selittää paremmin kuin tämän palstan tasoteoreetikot. Ja olisihan se kiva nähdä katoaako mies "vessareissulla" kuin pieru saharaan heti kun pitäisi pystyä oikeaan dialogiin pelkkien koko ajan samaa toistavien monologien sijaan. Tällä palstallahan tasoteoriatyypit häviävät keskustelusta viimeistään siinä vaiheessa, kun pitäisi kyetä vastaamaan vaikeisiin kysymyksiin jotta keskustelu yhtään etenisi.
Vela -72 kirjoitti:
Henry Laasanen. Hän osaisi kaiketi edes tasoteorian selittää paremmin kuin tämän palstan tasoteoreetikot. Ja olisihan se kiva nähdä katoaako mies "vessareissulla" kuin pieru saharaan heti kun pitäisi pystyä oikeaan dialogiin pelkkien koko ajan samaa toistavien monologien sijaan. Tällä palstallahan tasoteoriatyypit häviävät keskustelusta viimeistään siinä vaiheessa, kun pitäisi kyetä vastaamaan vaikeisiin kysymyksiin jotta keskustelu yhtään etenisi.
No varmaan sitä ihmettelisin että miksi ravintolatreffeillä aletaan kuulustelemaan tasoteoriasta. Onhan kyseessä tärkeä aihe ja olen siinä kiistatta asiantuntija, mutta yleensä treffeillä puhutaan toisenlaisista aiheista kuitenkin.
121212 kirjoitti:
Vela -72 kirjoitti:
No varmaan sitä ihmettelisin että miksi ravintolatreffeillä aletaan kuulustelemaan tasoteoriasta. Onhan kyseessä tärkeä aihe ja olen siinä kiistatta asiantuntija, mutta yleensä treffeillä puhutaan toisenlaisista aiheista kuitenkin.
Ei kun se olikin aikaisempi joka valitsi minut, ja sinä valitsit Henry Laasasen. Hyviä valintoja molemmat, en suinkaan loukkaannu siitä että Isä Laasanen saa minua enemmän ääniä. Muta varmaan hänkin ihmettelisi moista tivaamista kun treffeistä olisi kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vastasin Bull, vaikuttaa kuitenkin ihan kivalta ihmisenä.
Mua häiritsis jo etukäteen omat ajatukset siitä että se mittailisi mun laiskanpulskeaa olemusta ja kohta ehdottaa treeniohjelmaa ;D
Huonot on vaihtoehdot, noista valitsisin Hakkaraisen. Pienin paha ja äijä on todennäköisesti sen verran kaasussa ettei jälkikäteen muista tapaamista.
121212 kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Vela -72 kirjoitti:
Ei kun se olikin aikaisempi joka valitsi minut, ja sinä valitsit Henry Laasasen. Hyviä valintoja molemmat, en suinkaan loukkaannu siitä että Isä Laasanen saa minua enemmän ääniä. Muta varmaan hänkin ihmettelisi moista tivaamista kun treffeistä olisi kyse.
Saisi toki ihmetellä. En minä näistä vaihtoehdoista kenenkään kanssa treffeille lähtisi sillä ajatuksella, että romantiikkaa saati seuraavia treffejä kaipailisin. Piti siis valita joku jonka kanssa ehkä voisi sen verran kiinnostavaa jutun juurta löytyä, että kokisin hyötyneeni treffeistä jotakin. Laasanen todennäköisesti osaisi ainakin sitä tasoteoriaa selittää pakoon juoksematta edes vähän paremmin kuin te tämän palstan asiantuntijat. 😊
Laasasen kanssa voisi syntyä pienellä provosoinnilla hauskoja keskusteluja.
Näin miehenä ei oikein kukaan nappaa. Jos pakko on, niin joku palstalaisista. Julkkikset eivät nappaa.
Valitsen Bull Mentulan. En ryhtyisi mihinkään enempään tuon näköisen ukon kanssa, mutta noihin muihin verrattuna vaikuttaa ihan mukavalta tyypiltä.
Hakkaraisen Teukan kanssa lähtisin. Voitaisiin ottaa kunnolla viinaa ja varmaan olis hyviä juttuja metsätyöhommista ja Hondurasista. Ei kai tuo niin haittaisi vaikka Teukka tuuppais perseeseen treffien jälkeen vaikka hetero olenkin.
M43
Vierailija kirjoitti:
Laasanen.
Taitaa olla ainoa edes jonkin koulun läpäissyt ja siten sen kanssa voisi keskustella aikuisten kesken eikä argumentointivirheitä oikoen.
Kuka on Laasanen?
Jos olisi hopeakettu täysvalkoisissa, kuolisin nauruun.
Ei mitään miehille?
En haluaisi että geekki kairaa kankkuun.